מסתבכים עם הביטוח? יש מי שיעזור לכם

גם אתם רוצים לדעת אחת ולתמיד היכן נמצא הביטוח שלכם? צודקים לגמרי. והכי טוב, שיש לכם דרך מהירה ונגישה, לאתר את הביטוח שלכם בלחיצת כפתור אחת. איך מוצאים את כל הביטוח הצבור שלכם ועושים בו סדר? גלו במאמר המקצועי שלפניכם.

 

ככה מאתרים את הביטוחים שלכם

הגיע הזמן לעשות סדר בכל מה שקשור לביטוחים ופנסיה, וכך להפסיק לשלם כפל ביטוחים, ואולי אפילו לגלות סכומים נשכחים שמגיעים לכם ולא ידעתם על קיומם בכלל. בקישור הזה: https://erenfeld-ins.co.il תוכלו לקבל את כל המידע על התיק הביטוחי שלכם, וכך לכלכל את צעדיכם הבאים בכל מה שקשור לפנסיה וביטוח.

ביטוח

מידע ביטוחי בעזרת הר ביטוח

הר הביטוח מעניק מידע מלא וכוללני שכולל את כל מה שקשור לעולם הביטוח שלכם, בדו"ח אחד ישיר ומעודכן, שמאפשר לכם להבין היכן אתם עומדים מבחינה ביטוחית. היופי שבדוח שמונפק מהר הביטוח, הוא שהוא מכיל בתוכו את הכול בשורות תמציתיות, ובכך הוא מאפשר לכם גישה מערכתית לכל מה שקשור לביטוחים שלכם.

 

ביטוחים כפולים – מסחטת הכסף המיותרת

אזרחים רבים אפילו לא יודעים, שהם משלמים מידי חודש כפל ביטוחים, דבר שיכול לעלות להם מאות שקלים בחודש ואלפי עד עשרות אלפי שקלים בשנה. בעזרת הדוח הברור והבהיר של הר הביטוח, תוכלו לקבל מידע על כל התשלומים אותם אתם מעבירים לביטוחים השונים מידי חודש בחודשו, וכך לאתר כפל ביטוחים מיותר שגוזל מכם כסף לשווא.

 

ומה עם ביטוחים מיותרים?

ישנם ביטוחים משולמים, אשר דורשים ממכם סכום נכבד מידי חודש בחודשו, אך גם אם הם אינם כפולים, הם אינם נדרשים עבורכם בפועל. בעזרת החיפוש בהר הביטוח, תוכלו לקבל את האינדיקציה לצורך שלכם בביטוחים המשולמים בפועל, וכך לוודא האם אתם נצרכים לכל הביטוחים שאתם משלמים, או שיש תשלומים שתוכלו לוותר עליהם.

ביטוח

בלי להתפלפל – הדוח שמסביר לכם הכול

מכירים את זה שאתם מקבלים דוחות, שאומנם כתובים בעברית, אבל אף מילה שם לא באמת מובנת לכם? הדוח של הר הביטוח שונה מהם לחלוטין. הדוח כתוב בשפה מובנת ופשוטה, וכזאת שמאפשרת לכל אחד להבין מה באמת קורה בתיק הביטוחי שלו, כמו גם מה העלות החודשית שהוא משקיע בכל הביטוחים החודשיים.

 

ויש גם בונוס מפנק!

כדי לאפשר לכם לנצל במקסימום את המידע הביטוחי שלכם ולהפיק ממנו את המירב, הדוח מאפשר לכם לקבל מידע כיצד ניתן להפחית את דמי הביטוח, מבלי לפגוע בכיסוי הביטוחי. כך, תוכלו לקבל את אותה התמורה, מבלי הפסד של ביטוח מכסה.

 

לסיכום

בעזרת הר הביטוח, גם לכם תהיה גישה קלה ומהירה לכל נושא הביטוחים, מהחל עד כלה. בהר הביטוח תוכלו לקבל את כל המידע הביטוחי, כולל תשלום של כפל ביטוחים, או תשלום של ביטוחים שאינם נצרכים. וכך, גם לכם תהיה את האפשרות לחסוך בכסף מבלי להפחית מהתמורה.

ביטוח

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו