למה משמשות המערכות הסולאריות המסחריות? 

רק בשנה האחרונה, היינו עדים לחשיבות של מערכות סולאריות טבעיות. בעוד שרוסיה הפסיקה את הזרמת האנרגיה לגרמניה ולמדינות אירופה אחרות, ובזמן שמשאבים טבעיים יקרים מאוד לחציבה, מערכות סולאריות נכנסות לתמונה.

מערכות סולאריות משחקות תפקיד משמעותי בתחום של אנרגיה ירוקה ובלתי מתכלה, במיוחד כאשר מדובר על מערכות סולאריות מסחריות. מערכות אלו מיועדות לייצור אנרגיה מתחדשת לעסקים, ארגונים ומתקנים ממשלתיים או ביטחוניים, מה שעשוי לחסוך הון תועפות בטווח המיידי ובטווח הארוך! אין ספק, מדובר בסכומי עתק שיכולים להיחסך. עם זאת, יש לקחת בחשבון כמה דברים. למשל:

  • התאמת תשתיות: האם התשתית מתאימה להתקנה מערכות סולאריות מסחריות?
  • מה ההתקנה מצריכה: מלבד פאנלים סולאריים, צריך לבדוק אילו סוגי ממירים ורכיבים חשמליים אחרים יש צורך להתקין.
  • גודל ומיקום המערכת: גודל ומיקום המערכת הסולארית, הם פקטורים שישליכו על יעילותה הכללית.

 

מהן מערכות סולאריות מסחריות וכיצד עובדות?

ככל שהשנים עוברות והמודעות הסביבתית הולכת וגוברת, מערכות חברה סולארית הופכות יותר ויותר פופולאריות. עסקים וארגונים המחפשים פתרונות אנרגיה ירוקה, מוצאים כי מערכות אלו מאפשרות לייצר חשמל מקרני השמש. רק כדי לחדד, נדגיש כי מערכות אלו מיועדות לא רק עבור מבנים מסחריים גדולים, אלא לעסקים באופן כללי באשר הם ועל סוגיהם. באשר לאופן עבודתן של המערכות הסולאריות, אפשר לחלק את פעולותיהן ל-4 חלקים:

  1. לכידת אור שמש ע"י פאנלים סולאריים.
  2. המרת האור לזרם ישיר מסוג DC.
  3. המרת זרם ה-DC לזרם AC.
  4. שליחת זרם ה-AC למערכות החשמל של המבנה או העסק.

למה משמשות המערכות הסולאריות המסחריות? 

למה משמשת אנרגיה סולארית?

באופן כללי, אנרגיית ה-AC המומרת מאור השמש היא אנרגיית חשמל רגילה לגמרי שיכולה לשמש לחשמל כללי על סוגיו. אנרגיה זו מהווה חלופה מלאה לצריכת חשמל מסורתית, כאשר מערכות חימום וקירור, מוצרי חשמל, תאורה ועוד – כולם יעבדו ע"י אנרגיית ה-AC מהפאנלים הסולאריים.

עסקים שמתקינים מערכות סולאריות, יכולים אפילו להגיע למצב בו הם יוכלו למכור עודפי אנרגיה בחזרה לרשת. במילים אחרות, אמנם ההתקנה עצמה עשויה להיות לא מאוד זולה, אבל בטווח הארוך הפתרון הסולארי הוא הפתרון הכי חסכוני שקיים כיום.

 

טיפים להתקנת מערכות סולאריות מסחריות

כאשר מחליטים להתקין מערכת סולארית מסחרית, דבר ראשון, צריך לוודא שהחברה בעלת ניסיון בפרויקטים מהסוג הזה. באופן כללי, תמיד יהיה עדיף לקבל המלצות או הפניות מלקוחות של החברה וכן לאמת את איכות השירות באינטרנט.

אם ישנן ביקורות רעות על החברה, אתם בטוח תצליחו לגלותן תוך כמה דקות של "מחקר שוק" קצר. לסיכום, חשוב לקחת בחשבון את החיסכון בטווח הארוך, כמו גם את איכות ההתקנה והתחזוקה של מערכות אלו. אם הכל מבוצע כמו שצריך והמערכת גם מתוחזקת נכון עם השנים, החיסכון יכול להיות אדיר.

למה משמשות המערכות הסולאריות המסחריות? 

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו

כסף מזויף
פיננסים
3 שיטות לזהות כסף מזויף

לאחרונה אנו עדים לעלייה ניכרת במספר השטרות המזויפים שנמסרים לבעלי עסקים שונים ברחבי הארץ. תרחיש זה גרם לנו לבדוק את הנושא מקרוב, כדי שנוכל להציג

לכתבה »