מצב בטוח – טיפים לשמירה על המחשב

בטוח שבעבר נתקלתם במושגים "האקר", "פירצת אבטחה", "וירוס" או "השתלטות". המושגים האלו מגיעים אלינו מעולם המחשוב ולצערנו גם אנשים פרטיים וגם עסקים רבים מתמודדים איתם בצורה די קבועה. קיימות המון סיבות שבגינן המידע שנמצא על המחשב שלכם יעניינו מישהו והוא ירצה לחדור אל המחשב ולקבל את המידע, אולם במקום לנסות להבין למה, כדאי פשוט להתמגן מספיק טוב וכמה שיותר מראש. אז איך עושים את זה? ברוכים הבאים למאמר: מצב בטוח – טיפים לשמירה על המחשב.

 

אנטי וירוס – הויטמינים של המחשב

כשמדברים על מצב בטוח עבור המחשב שלכם מדברים בעצם על מצב שבו בלתי אפשרי או לפחות קשה ומסובך לחדור אל המחשב ולקבל ממנו מידע. לצערנו, ברחבי הרשת מסתובבים מליוני האקרים שיודעים על המחשב שלכם פרטים שאפילו אתם לא יודעים, ומשם הדרך אל המידע שלכם היא קצרה מאוד.

כחלק מטיפים לשמירה על המחשב מומלץ להתקין עליו תוכנת אנטי וירוס אמינה שתוכל לזהות איומים, לנקות קבצים שאין בהם שימוש ולהתריע מפני קבצים חשודים או תנועות לא רצויות במחשב שלכם.

 

בדיקות, ניקיון ושמירה על המחשב באופן קבוע

כדי לשמור על מצב בטוח, רצוי לוודא שטכנאי מיומן בודק את המחשב שלכם בתדירות גבוהה. אנחנו לא מתכוונים לפעם ביום, אבל אפשר בהחלט פעם בכמה שבועות לבקש מטכנאי המחשב שלכם שישתלט מרחוק, יריץ בדיקה ויוכל לוודא שהכל מתנהל כשורה.

 

לא להוריד מה שלא בטוחים

מצב בטוח הוא מצב שבו אתם מתנהלים בחכמה עם המחשב שלכם. המצב הזה רלוונטי אפילו יותר כשמדברים על התנהלות עם מחשב של העסק, שכל העבודה שלכם למעשה נמצאת עליו. וודאו מי החברה שמספקת לעסק שלכם פתרונות מחשוב לעסקים ותרגישו בנוח לפנות בכל רגע כדי להתייעץ במידה ונתקלתם בקובץ שאתם מצפים לו אך מתווספת אליו הודעה שמבשרת על איום פוטנציאלי.

 

שירותי מחשוב – הא' ב' של תפעול עסקים

אחד הדברים הכי חשובים בעסקים הוא קבלת שירות מחברה שמספקת פתרונות מחשוב. היות והיום כמעט כל עסק תלוי בכמות מחשבים בלתי נתפשת, צריך מישהו שיאגד את כל המידע הזה ויתן מענה במידה וצצות תקלות. רק קבלת שירות מחברה לפתרונות המחשוב השונים תבטיח המשכיות עסקית שתבוא לידי ביטוי בתפעול רציף ויעיל של העסק שלכם, עם כמה שפחות תקלות ובעיות.

 

איך הכי כדאי לעשות את זה?

במדינת ישראל קיימות מאות חברות שמציעות שירותי מחשוב שונים לניהול נכון של העסק שלכם. מומלץ בהחלט להשוות בין החברות השונות ולהבין מי מהן יכולה להבטיח מצב בטוח למחשבים של העסק שלכם. השוו בין מחירים, שביעות רצון משירות וניסיון של החברות שתבדקו ובחרו את החברה המושלמת עבור העסק שלכם.

מגן מסך וזכוכית

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו