מצלמות אבטחה נסתרות לעין – גלו את הסודות והסוגים

רוצים לזהות מצלמות אבטחה גם כשהן מתעקשות להתחבא? קבלו את כל המאפיינים של מצלמות האבטחה הנסתרות שמטמינים לנו במקומות ציבוריים.

בעידן הטכנולוגי של היום, אתה יכול להיות מצולם פעמים רבות מבלי שתהיה מודע לכך. הפרטיות שלנו אינה מובטחת כפי שהייתה בעבר, עלינו להיות יותר סקפטיים ולהטיל ספק אבל בעיקר להיות מודעים לכך שתצלום שלנו יכול לשכון במאגרי מידע של חברות או גופים פרטים כאלה ואחרים. במאמר הבא, נעבור על השיטות לחשיפת מצלמות אבטחה נסתרות.

 

בידוק פיזי

השיטה הראשונה והפשוטה ביותר היא לבצע בדיקה של פיזית של החלל. ראשית, לחפש חורים ברחבי החדר או ברחבי חפצים מסוימים בסביבה כגון קנקני שתייה, כבלים שלא נראים קשורים, מכשירים אלקטרוניים, פתחי אוורור וכדומה. שנית, לחפש מתחת לכיסויים כמו מתחת לספה או בתוך עציץ או צמח כלשהו. שיטה זו אמנם פשוטה למדי אך איננה אמינה דיו מכיוון שאפשר לפספס כך מצלמות רבות שמוסתרות באופן מתוחכם יותר. לפיכך, ניתן להשתמש באמצעים אחרים.

 

בידוק מראות

ישנם מראות אשר מצד אחד משמשות כמראה רגילה ואילו מהצד השני קיימת מצלמה אשר מצלמת באופן שבו כל מה שמעבר למראה מתועד. באמצעות דרך זו, המצלמה נשארת מוחבאת לחלוטין בעוד שהיא מתעדת את כל חלל החדר. אולם, סוגי מראות אלו מסתמכות על כך שהצד של הצופה יהיה כהה יותר. כלומר, אם המצב אחר, המראה לא משקפת את הצילום יותר. לכן, בכדי לחפש מצלמות נסתרות מאחורי מראות, יש לכבות את האור ולבדוק אם יש שינוי במראה.

 

השתמשו בטלפון הנייד

ראש הטופס תחתית הטופס

ישנן שיטות רבות באמצעותן ניתן להשתמש בטלפון הנייד על מנת סיוע במציאת מצמות נסתרות. ראשית, במהלך שיחת טלפון נשלחים אותות ותדרים אשר עלולים להשפיע או לשבש קלות את פעילותם של מכשירים אלקטרוניים אחרים וכתוצאה מכך מכשירים אלה עולים להשמיע צלילי או קולות מוזרים. ניתן להסתמך על עובדה זו כדי לבדוק אם קיימות מצלמות בסביבתכם. בנוסף לכך, ניתן לכוון את פנס הטלפון על מנת לסרוק את השתקפותה של עדשה אחרת. יש לכוון את הפנס על כל דבר שנראה משונה או לא תואם לסביבתו ולראות האם חוזרת השתקפות. השיטה האחרונה מתאימה לכל מי שרוצה לכסות את עצמו במידה המקסימלית האפשרית והיא – הורדת אפליקציה. ישנן אפליקציות רבות המיועדות לסריקת תדרים של ציוד הקלטה. בדרך כלל, האפליקציה מסתייעת בפנס של מכשיר הטלפון וכך היא חושפת את העדשה של המצלמות המוחבאות. בנוסף לכך, יש באפליקציה איתור מכשירים חשודים המחוברים לרשת.

לסיכום, אי אפשר למנוע את הימצאותן של מצלמות האבטחה במרחב המחייה שלנו, אך בעזרת השיטות הנ"ל ניתן להתחמק לפחות מחלק מסוים.

 

מצלמת קיר

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו

כסף מזויף
פיננסים
3 שיטות לזהות כסף מזויף

לאחרונה אנו עדים לעלייה ניכרת במספר השטרות המזויפים שנמסרים לבעלי עסקים שונים ברחבי הארץ. תרחיש זה גרם לנו לבדוק את הנושא מקרוב, כדי שנוכל להציג

לכתבה »
איך לבחור מכללה ללימודים
לימודים
איך לבחור מכללה ללימודים?

במיוחד בכניסה להייטק – קורס מקצועי יכול להיות מקפצת ענק שתעיף את הקריירה שלכם באוויר. עם זאת, אם לא תבחרו את המכללה הנכונה, אתם עלולים למצוא את

לכתבה »