מהם היתרונות והחסרונות במצלמות במעגל סגור

בתי עסק רבים, חנויות, קיוסקים, מספרות, משרדי עורכי דין ועוד מצטיידים היום במצלמות במעגל סגור שמאפשרות לבעלי העסקים להיות עם היד על הדופק בנוגע למה שמתרחש בבית העסק שלהם לאורך היום.

מצלמות במעגל סגור מאפשרות שליטה מלאה במה שקורה במקום גם בזמנים שבהם בתי העסק מלאים באנשים ועל אחת כמה וכמה בזמנים שבהם בתי העסק ריקים, לאחר או לפני שעות הפתיחה.

במאמר הקרוב נבין מהם היתרונות והחסרונות במצלמות במעגל סגור.

 

מצלמות במעגל סגור – מה הן נותנות?

מצלמות במעגל סגור באות במטרה להוות העיניים של בעל העסק בזמן שהוא לא נמצא שם. בעסקים השונים יכולות להתרחש פעילויות שונות, כמו גניבה על ידי אחד הלקוחות, פריצה של גורמים זרים בזמן שהעסק ריק מאנשים ופעילויות נוספות חשודות שעלולות לקרות בשטח שלכם.

מצלמות במעגל סגור מוצבות בדרך כלל בשטחים עמוסים יותר, שבהם יש תנועת אנשים כבדה שעלולה לגרום למקרים לא ממש אידיאלים.

 

מהם היתרונות והחסרונות במצלמות במעגל סגור

אז אחד היתרונות הברורים של מצלמות במעגל סגור הוא שהן באות בעצם כתחליף לעיניים אנושיות. דמיינו ממצב שבו שומרים ומאבטחים היו צריכים להסתכל באופן קבוע על המתרחש בבית העסק, ולנסות לקלוט כל תזוזה חשודה שמתרחשת בהם. מדובר כאן על משימה כמעט בלתי אפשרית, היות ועיניים אנושיות מוגבלות בטווח הראייה שלהם, וגם, בסופו של דבר – מתעייפות ועלולות לפספס דברים.

בנוסף, העיניים האנושיות לא מסוגלות לזכור כל כך הרבה דברים, ובטח לא את הסדר שבו הדברים קרו. ברגע האמת, שבו אכן מתרחש משהו חריג בתחום של בית העסק, הדבר הזה עלול להיות מאוד בעייתי. לעומת זאת, מצלמות במעגל סגור זוכרות כל דבר, ושומרות את המידע לאורך זמן בארכיון הצילום.

 

מצלמות במעגל סגור – זה סיפור יקר?

מצלמות במעגל סגור נחשבות לסוג מצלמות אבטחה יחסית זול, כאשר מדובר כאן על כ-200 ₪ בלבד, תלוי בחברה שאצלה תרכשו את המצלמות ואת הסוג שלהן. העניין הזה מאפשר למעשה לכל מי שמעוניין להתקין מצלמות במעגל סגור בבית העסק שלו – להיות מסוגל לרכוש אותן במחיר סביר.

בנוסף, המחיר הזול יכול לאפשר גם לאנשים פרטיים להצטייד במצלמות במעגל סגור, בעיקר לכאלו שגרים בבתים פרטיים או בתים צמודי קרקע, דירות גן ועוד – שכן הגישה אליהן מהחוץ אל הפנים היא קלה יותר וזמינה יותר.

 

איפה כדאי לרכוש מצלמות במעגל סגור?

עשרות חברות אבטחה ברחבי הארץ מציעות רכישה של מצלמות במעגל סגור במחירים משתנים ומסוגים שונים, אולם כדאי לוודא שאתם רוכשים את המצלמות אצל חברה אמינה ומלאת ניסיון ומקצועיות. חברת שפע אבטחה היא אחת החברות המובילות בתחום המצלמות, האזעקה, מערכות אינטרקום ועוד. אתם מוזמנים ליצור קשר עם החברה בטלפון 052-9126840 ולתאם לעצמכם התקנה עוד היום.

 

מצלמה שלוש מאות שישים

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו