מתי מומלץ לשכור משרד מקצועי בתחום התעבורה

עבירות תנועה הן עבירות נפוצות שהעונשים עליהן הם קנסות, לעיתים בתוספת נקודות, שלילת רישיון על תנאי או בפועל, חיוב לנהיגה מונעת, חיוב למבחן תיאורטי ומעשי בנהיגה, זימון לבית הדין לתעבורה, ואף כתבי אישום עם מאסר על תנאי או מאסר בפועל.

המאמר יפרט באילו מקרים מומלץ לשכור שירותי משרד בתחום התעבורה.

 

מעורבות בתאונת דרכים עם נפגעים

כאשר נהג מעורב בתאונת דרכים עם נפגעים ומקבל כתב אישום רוב הסיכויים שיורשע בעבירה וייענש בחומרה. הבוחן המשטרתי אוסף מספיק ראיות ועדויות שיכולות בקלות להרשיע את החשוד בתאונה. בדרך כלל הנהגים המעורבים ייחקרו, הבוחן יבדוק את סימני הבלימה והכתמים על הכביש, ידלה מידע ממצלמות בשטח, מסימנים על כלי הרכב המעורבים וכיוצא בזה. במידה והיה ניתן למנוע את התאונה האישום יהיה אף חמור יותר. גם תאונות דרכים שיש להן עניין לציבור יהיו מלוות בכתבי אישום כאשר עבירת התנועה חמורה. כמו כן, כשמדובר בעבירות תנועה למרות שהתאונה לא נגרמה באשמת הנהג שביצע אותן. בכתבי האישום ייחסו לנהגים עבירות של נהיגה רשלנית או חסרת זהירות בנוסף לעבירת התנועה שנעשתה. לפיכך, כאשר מעורבים בתאונת דרכים עם נפגעים יש ליצור קשר עם עורך דין תעבורה בחיפה שישלחו נציג מטעמם עוד לחקירה המשטרתית ועל אחת כמה וכמה על מנת לייצג את הנתבע בבית הדין לתעבורה.

 

אישום פלילי בגין נהיגה בשכרות או שימוש בסמים

במקרים בהם המשטרה מבצעת בדיקות שגרתיות או כאשר עולה חשד שהנהג נוהג בגילופין או תחת השפעת סמים, יוגש נגד החשוד כתב אישום על פי הראיות. כל נהג החשוד בנהיגה בשכרות מחויב לעבור בדיקת ינשוף ובהמשך אף בדיקות שתן ודם. נהג החשוד בנהיגה תחת השפעת סמים יישלח לבדיקת שתן או דם לאחר שעלה חשד סביר כנגדו. כל מבחן אחר אינו תקף על פי חוק אך יכול לשמש כראייה אם מסכימים לעשות אותו. במקרה שמסרבים לבדיקות שתן או בדיקות דם הסירוב לכשעצמו הוא עבירה פלילית עליה יפסלו את רישיון הנהג לשנתיים. על מנת להוכיח שהסירוב הוא עבירה על החוק, על המשטרה להוכיח שהיה חשד סביר ולמרות שהוסבר לנהג שאם יסרב לבדיקה ייענש, הוא סירב בכל זאת. אלו מקרים המחייבים התערבות של עורכי דין מתחום התעבורה ומומלץ ליצור קשר כבר בדרישה לבדיקה.

 

התמודדות עם דוחות תנועה

כאשר מקבלים קנסות על דוחות תנועה עם או ללא נקודות ורוצים להישפט בבית הדין לתעבורה מומלץ לקבל ייעוץ ממשרד מקצועי העוסק בתחום התעבורה כדי שעורך הדין יבחן את הראיות וימליץ לכם על הדרך הטובה ביותר כמו המרת הדו"ח לאזהרה, ביטולו או בקשת הקלה. גם כאשר מקבלים שלילה מנהלית במידה ומדובר על נהיגה במהירות מופרזת במקרים קיצוניים, חשוב להיוועץ עם עורך דין תעבורה כיצד ניתן להקל על העונש.

 

חדר ישיבות

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו

עֵסֶק
עסקים
יתרונות של אוטומציה עסקית

לא מעט עסקים נדרשים להתאים את עצמם ולהפוך יעילים ותחרותיים יותר. אוטומציה עסקית, המשלבת טכנולוגיות חדשניות, הפכה לכלי מפתח המאפשר לעסקים לייעל תהליכים, לצמצם עלויות

לכתבה »
הכוח של שירותי מחשוב לעסקים
טכנולוגיה
הכוח של שירותי מחשוב לעסקים

בעידן הדיגיטלי של היום, עסקים מכל הגדלים מסתמכים במידה רבה על טכנולוגיה כדי לייעל את התפעול, לשפר את הפרודוקטיביות ולהישאר תחרותיים בתעשיות שלהם. היבט אחד

לכתבה »