נוח ופרקטי: הכירו 3 סוגים של רכבי גולף

רכבי גולף הפכו להיות אחד המוצרים הכי פופולריים שיש. הסיבה המרכזית לכך היא הנוחות שמגיעה יחד איתם, ולזה גם אפשר להוסיף את  העובדה שברוב המקרים השימוש בהם זול הרבה יותר מאשר שימוש ברכב רגיל. השם רכב גולף כולל בתוכו מספר סוגי רכבים, וכדי שתוכלו לבחור לעצמכם את זה שהכי מתאים לצרכים שלכם כדאי להכיר מספר סוגים.

 

רכבי גולף

קלאב קאר גולן סוכנויות היא סוכנות שמאפשרת לכם להנות מהיצע רחב של רכבי גולף. הסוכנות תוכל גם לעזור לכם ביעוץ לבחירת הרכב המתאים, כדי שתחזיקו אצלכם את הרכב שעונה בצורה המושלמת על הצרכים שלכם. רכבי גולף נבדלים זה מזה מבחינת המשימה שאותה הם נועדו למלא, כך שלפני הקנייה שלהם חשוב שיהיה לכם איש מקצוע שאיתו תוכלו להתייעץ על בחירת הרכב.

סוגי עגלות גולף

רכב גולף בהנעה חשמלית

הסוג הראשון שעלו נדבר אלו רכבי גולף בנעה חשמלית. אחד היתרונות הכי גדולים של רכבי גולף זה המחיר של התפעול שלהם. בעוד שברכב ריגל מלבד העלות הראשונית שלו, בכל חודש אנחנו הולכים לשלם עליו כמה אלפי שקלים לצורך תפעול, ברכבי גולף חשמליים זה לא קיים. הרכב מונע באמצעות חשמל, וכל מה שאתם צריכים עבור הנסיעה הבאה זה פשוט לחבר אותו לשקע.

 

דו מושבי

סוג נוסף של רכבי גולף שכדאי להכיר הוא רכב דו מושבי. אם אתם זקוקים לרכב גולף לצרכים תפעוליים, זו יכולה להיות בחירה נהדרת עבורכם. לרכב כזה יכול להיות ארגז נשיאה גדול, מה שיאפשר לכם לשים בתוכו משא ולהעביר אותו ממקום למקום. העובדה שיש רק שני מושבים בחלק הקדמי שלו לא אמורה להטריד אתכם, כיון שלצרכים תפעוליים אין צורך ביותר מזה.

 

רכב מרובה מושבים

לעומת הרכב הקודם, רכב הגולף הזה נועד בעיקר לצורך הסעת נוסעים. ברכב כזה לא יהיה ארגז נשיאה גדול ולפעמים גם לא יהיה ארגז בכלל, אך מנגד, יכולים להיות בו 6 או 8 מושבים שיאפשרו לכם להסיע בעזרתו מספר רב של נוסעים. רכבים כאלו בדרך כלל משמשים לצרכים תיירותיים יותר מאשר לשימוש תפעולי.

 

על מה חשוב להקפיד

בבחירה של רכב גולף יש כמה דברים שחשוב לבדוק. הדבר הראשון הוא המחיר שאתם משלמים על הרכב. המבחר הגדול שעומד לרשותכם היום מאפשר לכם להשוות בין כמה הצעות מחיר וכדאי לכם לנצל את זה. בנוסף, בדקו מה היקף האחריות שאתם מקבלים על הרכב, כדי שבעת הצורך יהיה לכם למי לפנות על מנת לקבל מענה.

 

לסיכום

אם אתם מתכננים לקנות רכב גולף, המבחר שעומד לרשותכם הוא די גדול. סוג ההנעה, מספר מושבים והייעוד שלשמו אתם קונים את הרכב הם הפרמטריים המרכזיים שצריכים לעזור לכם לקבוע איזה רכב לקנות. הדבר החשוב ביותר הוא לבדוק את הסוכנות שבה קונים את הרכב.

עגלות גולף

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו