5 סיבות לתקן את ההליכון במקום להחליף אותן

כיצד הליכונים נשברים ומהן הבעיות הנפוצות ביותר?

הליכונים הם מכונות המאפשרות הליכה או ריצה במקום. הם משמשים אתלטים ואנשים שצריכים לבצע פעילות גופנית לב וכלי דם מבלי לצאת החוצה.

הבעיות הנפוצות ביותר בהליכונים הן: בעיות בחגורת היישור בהליכון,  שלל בעיות במנוע ההליכון או בעיות בכבל החשמל או בתקע המתחבר לשקע. חגורה שבורה בדרך כלל אומרת שתצטרך להחליף אותה וייתכן שיהיה צורך גם להחליף את המנוע.

הליכונים הם השקעה מצוינת למי שרוצה להיות בריא ופעיל. עם זאת, יש צורך לשמור עליהם ולטפל בהם מדי פעם. המשמעות היא לתקן דברים שמשתבשים מפעם לפעם כמו החלפת חלקים חשובים, כגון חגורת ההליכון. כלל אצבע טוב לשמירה על תקינות ההליכון הוא החלפת החגורה כל שנתיים בערך.

 

כיצד לתקן את ההליכון שלך עם איש מקצוע

איש מקצוע שיגיע עד הבית יוכל לבצע לכם את הבדיקות הבאות:

1 . בדיקת חלקים רופפים בחגורה או ברכיבים החשמליים. אלה הם סיבות נפוצות להתמוטטות ההליכון.

  1. הידוק הברגים על מכסה המנוע מכיוון שהם עלולים לצאת עם הזמן.
  2. 3. המיסבים עלולים לאבד וזקוקים להידוק גם כן, לכן חשוב לבדוק אותם ולהדק אותם במידת הצורך – זה ייקח כשעה ויחסוך לך הרבה כסף בעתיד!

 

כיצד לתקן את ההליכון שלך עם תיקוני DIY

השלב הראשון הוא לברר אם ההליכון שלך עדיין באחריות. אם עדיין יש אחריות לחברה שייצרה את ההליכון שלך, ודא שאתה טוען זאת במהירות על ידי פנייה אליהם.

אם ההליכון כבר אינו באחריות, יש כמה דברים שאתה יכול לעשות בעצמך כדי לתקן אותו.

ייתכן שתצטרך לשמן את חלקי ההליכון הנוגעים זה בזה בכדי שהם יפעלו בצורה חלקה. כמו כן, עליך לבדוק את כל החגורות ולהחליף את כל החגורות שנשחקו או שנפגעו ממתיחות יתר.

ישנן מספר סיבות מדוע צרכן יכול לבחור לתקן הליכון שבור בבית במקום לקחת אותו למקום כלשהו לתיקון או החלפה באופן אישי. סיבה אחת תהיה לחסוך כסף גם אם לא תצטרך לשלם עבור תיקונים. יש כאלה שמעדיפים לעשות זאת בעצמם מכיוון שהם יכולים לעשות זאת תמורת חלק קטן מהמחיר, מה שאומר שהם חוסכים הן בזמן והן בכסף.

 

כיצד לתקן בעיות נפוצות בהליכון בבית

הבעיות הנפוצות ביותר בהליכונים הן החלקה או קריעה של החגורה.

החלקת החגורה

החלקת החגורה, שתגרום למכונה לרעוד, נגרמת בדרך כלל מחוסר חומר סיכה. הפתרון לבעיה זו הוא מריחת חומר סיכה אחת לכמה חודשים. החלקת החגורה היא בעיה נפוצה ברוב סוגי המכונות. הפתרון לבעיה זו הוא מריחת חומר סיכה אחד לכמה חודשים.

 

קריעת החגורה

קריעה של החגורה נגרמת מעומס יתר על ההליכון או פעילות בשיפוע ובמהירות גבוהה מדי למשך זמן רב מדי. הפתרון לבעיה זו הוא שימוש בהליכון לפרקי זמן קצרים יותר ובמהירויות איטיות יותר.

 

מסקנה: חסכו כסף על ידי תיקון ההליכון שלכם במקום רכישת מכשיר חדש

תיקון הליכון יורק או סתם הליכון שבור במקום רכישת מכשיר חדש יחסוך כסף, וכן גם זיהום מיותר של הסביבה.

אם אתה חושב לקנות הליכון חדש, אל תעשה זאת! במקום זה תוציא את הכסף שהרווחת קשה על משהו שתמיד חלמת, כמו מכשירים נוספים לבית, חופשה מגניבה או יום בילוי עם החברים.

 

איש עושה כושר

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו

כסף מזויף
פיננסים
3 שיטות לזהות כסף מזויף

לאחרונה אנו עדים לעלייה ניכרת במספר השטרות המזויפים שנמסרים לבעלי עסקים שונים ברחבי הארץ. תרחיש זה גרם לנו לבדוק את הנושא מקרוב, כדי שנוכל להציג

לכתבה »
איך לבחור מכללה ללימודים
לימודים
איך לבחור מכללה ללימודים?

במיוחד בכניסה להייטק – קורס מקצועי יכול להיות מקפצת ענק שתעיף את הקריירה שלכם באוויר. עם זאת, אם לא תבחרו את המכללה הנכונה, אתם עלולים למצוא את

לכתבה »
עֵסֶק
עסקים
יתרונות של אוטומציה עסקית

לא מעט עסקים נדרשים להתאים את עצמם ולהפוך יעילים ותחרותיים יותר. אוטומציה עסקית, המשלבת טכנולוגיות חדשניות, הפכה לכלי מפתח המאפשר לעסקים לייעל תהליכים, לצמצם עלויות

לכתבה »