איך למנוע סכסוכים בין העסק שלך לעירייה?

הרשות המקומית או העירייה היא גוף שצריך לנהוג על פי חוק ולהעניק תשומת לב לבעיות של העסקים הנמצאים בתחומה. על אף זאת, חלות לא פעם טעויות הגובות מחיר יקר מהעסקים וגורמות לסכסוכים. המאמר יתאר איך ניתן למנוע סכסוכים בין העסק שלכם לבין העירייה.

 

התמודדות בית העסק עם העירייה

ההתמודדות עם העירייה בכל הנוגע לתשלומי ארנונה, חשמל, מים, הרחבות וכיוצא בזה יכולה להביא לסכסוכים ועימותים במיוחד כשמדובר על בירוקרטיה מרובה וטעויות שנעשות בשוגג. על מנת שלא להיכנס לסכסוכים מיותרים מומלץ כבר בהתחלה לשכור את שירותיו של עורך דין בעל ניסיון בתחום ולנקוט בפעולות הבאות. למידע נוסף הקליקו כאן.

 

מול מי מתנהלים בעירייה?

כאשר פונים לעירייה בכל נושא הקשור לעסק שלכם ההמלצה שלנו היא לפנות לדרג הגבוה ביותר על מנת לא לבזבז זמן מיותר. עובדי עירייה בדרג נמוך יותר יכולים לסבך את העניינים מאחר והם נתונים להוראות ולהטיל עליכם הרבה בירוקרטיה שתאריך את זמן הפנייה.

 

תיעוד של הפנייה והתכתובת עם העירייה

בכל פנייה הקשורה לבית העסק שלכם יש לתעד את השתלשלות הדברים, בין אם הם נעשים בכתב ובין אם בטלפון או בפגישה עם הממונים על התחום. מומלץ להקליט את השיחות מאחר וכל עוד אתם צד בשיחה מדובר על הקלטה חוקית. בנוסף, בקשו מעובדי העירייה לתעד בכתב את סיכום הפגישה בה נעשתה החלטה או המשך טיפול בפנייה כדי שתהיה לכם אסמכתא עם תאריך ושם העובד שטיפל בכם.

 

וודאו שהמקרה שלכם בסדר העדיפויות של עובד העירייה

מאחר וישנם עסקים רבים בתחום הרשות המקומית, לא תמיד עובדי העירייה יזכרו את הפנייה שלכם, על מה מדובר ומה נאמר לכם. עליכם לדרוש יחס מיוחד על מנת שעובדי העירייה איתם אתם בקשר יטפלו במקרה שלכם בראש סדר העדיפויות. היו אסרטיביים והעבירו את האחריות לעובד המטפל בכם.

 

הסתייעו בעורך הדין של העירייה

כאשר מדובר על פנייה שלא ניתן לפתור או הדרך מוצגת כתורה מסיני, פנו לעורך הדין של העירייה על מנת שיאשר את הדברים או יטיל בהם ספק. אתם אמורים לקבל שירות ולעיתים מחוסר ידע או חוסר זמן התשובות שעובדי העירייה יספקו לכם לא יהיו רלוונטיות ותידרש בדיקה מעמיקה. על העירייה להיות הוגנת ולספק לכם תשובות הגיוניות.

לסיכום, לפני שאתם נוקטים בהליכים משפטיים מול העירייה או פוצחים בסכסוך שיוביל לתוצאות עגומות, מומלץ לפנות לעורך דין עם ניסיון בניהול סכסוכים מול גופים ציבוריים.

ניתן לפנות לעורך דין כבר בתחילת הסכסוך או עוד לפני שהוא מתחיל כדי למנוע הליך מסובך שיהיה ארוך. ניתן למצוא המלצות באינטרנט על עורך דין בעל מוניטין או לקבל המלצות מקולגות שחוו עימותים עם העירייה וכך לנהל את הסכסוך בצורה מתונה וחוקית.

עסקים מתנגשים

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו