למה עורך דין גירושין יכול לעזור לכם לחסוך?

גירושין הם הליך שהפך לנפוץ במיוחד בישראל בשנים האחרונות. אחוזים הולכים וגדלים של זוגות נשואים מגלים שחתונה זה לאו דווקא לכל החיים, ואפשר לסיים אם החלטנו שהסיפור לא הצליח כמו שקיווינו. זה נובע מהרצון של אנשים להיות מאושרים, ולאו דווקא להיכנע לתכתיבים של החברה, למרות שגם החברה עושה תהליך ומקבלת כיום את הגירושין יותר מאשר בעבר. כך או אחרת, עורך דין גירושין חיוני לליווי התהליך ויכול לסייע לכם לחסוך – בואו נדבר על זה

 

קשיים כלכליים בקשר לגירושין

רוב האנשים שחיים כיום בישראל מתמודדים עם קשיים כלכליים. זאת מכיוון שיוקר המחייה הולך ומאמיר ככל שעוברות השנים, וגם אם מתקדמים בעבודה ומצליחים להרוויח יותר כסף, עדיין מרבית האנשים מתקשים לסגור את החודש. כאשר מדובר על גירושין, אין ספק שהקושי הכלכלי של בני הזוג גדל.

אין מה לעשות, לחופש יש מחיר וההחלטה להתגרש לפעמים עלולה לגרור הפסדים כלכליים לשני בני הזוג שפונים לדרך עצמאית. אם אתם גרים באזור השרון, כמו בערים הרצליה, רעננה והסביבה, עורך דין גירושין בהרצליה יכול לעזור.

 

חתימה על הסכם שלא יקפח אתכם

רבים מהזוגות שמתגרשים רוצים לפרק את החבילה כמה שיותר מהר כדי לסיים עם העניין שלא נעים לאף אחד מבני הזוג, הילדים או המשפחות שמלוות אתכם בתהליך. חוסר הסבלנות הזה הוא דבר שעלול להוביל אתכם לחתימה על הסכם גירושין שיקפח אתכם ברמה הכלכלית.

פעמים רבות בגלל הרצון לסיים עם סיפור הגירושין במהירות האפשרית ולעבור הלאה, אנשים מסכימים לחתום על הסכם לא טוב, שבו הזכויות שלהם לא באות לידי ביטוי כמו שמגיע להם. עורך דין יכול לעצור אתכם מהחלטות פזיזות שיפגעו בכם בעתיד.

 

חתימה על הסכם חוקי

בישראל יש חוקים ברורים לפיהם מחולק הרכוש המשותף של בני הזוג בעת הגירושין, כמו גם חוקים ברורים המפרטים את תשלום המזונות הנדרש בהתאם לצרכים של בני הזוג. עם זאת, אנשים שממהרים להתגרש ואין להם את הידע המשפטי המתאים בנושא, עלולים להכניס להסכם הגירושין סעיפים שלא יעמדו במבחן של שופט בבית המשפט, שיבטל אותם משום שהם אינם חוקיים.

אם תיעזרו בעורך דין, תוכלו לוודא שהדרישות שלכם הן חוקיות ועומדות בכללים. כך תוכלו לוודא שתקבלו את התוצאה הכי טובה שאפשר מבחינתכם.

 

עריכת הסכמי ממון

רבים מהזוגות חותמים על הסכם ממון עוד בטרם הם נישאים האחד לשנייה. בהסכם הממון מפורטת חלוקת הרכוש במקרה של גירושין. עורך דין העוסק בענייני גירושין יכול לעזור לכם לנסח הסכם ממון שיעמוד בצרכים שלכם, וגם יהיה חוקי. כך תוכלו לוודא שבמקרה של גירושין, האינטרסים שלכם יבוא ליידי ביטוי ברמה המשפטית.

זה נותן להרבה אנשים בטחון ומאפשר להם להיכנס אל חיי הנישואין, כי הם יודעים שבמקרה של גירושין יהיה להם הרבה יותר קל להסתדר. באופן הזה עורך דין יכול לעזור לכם לחסוך בכסף.

עורך דין גירושין

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו