עיצוב גינה עם מזרקה – איך תעשו זאת

עד לפני כמה שנים, עיצוב גינה היה שמור לבעלי מקצוע בלבד. לא היה נהוג שאנשים פרטיים שאינם עוסקים בגינון, יבנו בעצמם את הגינה שלהם.
עם השנים, ככל שהטכנולוגיה התקדמה ונהיו פלטפורמות חדשות לשיתוף (לדוגמא, פייסבוק, אינסטגרם ורשתות חברתיות אחרות), נהייתה אפשרות תדירה יותר לראות את הדשא של השכן, גם אם הוא נמצא במרחק עשרות קילומטרים ממך, הוא שכן ברשת החברתית.
הטרנד התחיל כאשר עלו שיתופים של אנשים פרטיים שעקבו אחרי חומרי הדרכה שנכתבו ברחבי הרשת. חומרי הדרכה אלו כללו  את כל המידע הנחוץ לכל אדם באשר הוא, שאין לו ידע כלל בגינה.
חומרי ההדרכה כללו הסבר אודות החומרים שצריך לקנות, הכלים ואם ישנם אביזרים נלווים (טפטפות, כפפות, צינור וכדומה) שיש צורך לרכוש אותם טרם תחילת הפעולה.

ככל שהטרנד התחזק, בנוסף לעיצוב גינה באופן עצמאי, נכנסה אפשרות נוספת שמשדרגת כל גינה וכל אחד יכול לארגן לעצמו בגינה שבחצר ביתו, מזרקה.

מזרקה? בטוח שכל אחד יכול?

כן, ההסתייגות שלכם ברורה. כששומעים מזרקה, רובנו חושבים על המזרקות הגדולות שפרוסות ברחבי איטליה. אבל אנחנו בישראל, והגינות של רובנו, אינן רחבות ידיים מספיק בשביל לכלול בהן מזרקות גדולות מאוד, מדובר במזרקות קטנות וקסומות.

 

איך זה עובד?

שאלה מצוינת, תחילה יש להכין את הבריכה הקטנה שלכם.
צריך לסרטט קודם את המקום שבו תרצו שהמזרקה תהיה ולהחליט האם אתם מעוניינים במזרקה שהמים בה יהיו מתוך האדמה (כלומר מתחת לרגליכם) או בתוך כלי (כמו בתוך בריכה שנמצאת על האדמה).

נניח שאני מעוניין במזרקה שהמים נמצאים בה בתוך האדמה, מה עכשיו?

אחרי שבחרתם את המקום שבו הבריכה תהיה, צריך להכין מראש כלי לחפירה באדמה. תחפרו בעומק של  חצי מטר (כן, לא צריך יותר עמוק מזה), כשהבור מוכן, הניחו עליו ברזנט מיוחד, נגד מים שתוכלו לקנות בחנות עם אביזרי גינון. הצמידו אותו היטב לתחתית והניחו עליו אבנים גדולות.
בחלק שמעל האדמה, הניחו כמה סלעים מסביב לבריכה, כדי שיחזיקו את הברזנט וימנעו ממנו לזוז וגם יגרמו לבריכה להיראות טבעית.
ניתן לשתול מסביב קצת צמחים ירוקים.

 

איך אני הופך את הבריכה שלי למזרקה?

כל שעלייך לעשות כעת הוא לקנות משאבת מים בגודל שמתאים לך, את המשאבה ניתן להניח בכלי מעוצב בצורת גליל (ניתן לקנות בחנויות עיצוב קרמי).
הכלי המעוצב יסתיר את המשאבה. המשאבה תוציא את המים מתוכו ותגרום להם לצאת אל צדדי הכלי.
אם תרצו, ניתן לקנות כמה משאבות מים בגדלים שונים וכמה כלים מעוצבים ולהניחם אחד ליד השני, כך תוכלו להכין בריכה עם מספר מזרקות מעוצבות.

כעת שיש לכם את הידע, כל שעליכם לעשות הוא לקנות את האביזרים הדרושים ולקחת יום חופש מהעבודה.
בהצלחה!

 

הגם

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו

כסף מזויף
פיננסים
3 שיטות לזהות כסף מזויף

לאחרונה אנו עדים לעלייה ניכרת במספר השטרות המזויפים שנמסרים לבעלי עסקים שונים ברחבי הארץ. תרחיש זה גרם לנו לבדוק את הנושא מקרוב, כדי שנוכל להציג

לכתבה »
איך לבחור מכללה ללימודים
לימודים
איך לבחור מכללה ללימודים?

במיוחד בכניסה להייטק – קורס מקצועי יכול להיות מקפצת ענק שתעיף את הקריירה שלכם באוויר. עם זאת, אם לא תבחרו את המכללה הנכונה, אתם עלולים למצוא את

לכתבה »
עֵסֶק
עסקים
יתרונות של אוטומציה עסקית

לא מעט עסקים נדרשים להתאים את עצמם ולהפוך יעילים ותחרותיים יותר. אוטומציה עסקית, המשלבת טכנולוגיות חדשניות, הפכה לכלי מפתח המאפשר לעסקים לייעל תהליכים, לצמצם עלויות

לכתבה »