עכבר הכפר – איך תעצבו את המטבח בעיצוב כפרי

הכנת אוכל במטבח המעוצב בעיצוב כפרי היא חוויה מענגת. קיימת תחושה של חיבור לצמחיה, להתחדשות ולכל המסביב. ניתן להפוך עיצוב מטבח לכפרי, עם קצת רצון טוב. כדי שהכל יתאים מבחינה עיצובית, ריכזנו כאן עבורכם את המידע המתאים, מוזמנים להמשיך להכיר את הדרכים לעיצוב המטבח בעיצוב כפרי.

 

לפני הכל – כנסו לקבל השראה

קיימות חברות מובילות לייצור מטבחים. כנסו לקבל השראה מקטלוג המטבחים הקיימים וכך יהיה לכם קל יותר לראות לאיזה עיצוב אתם הכי מתחברים ומה אתם יכולים לשדרג במטבח שלכם כדי להשליט בו את העיצוב הכפרי. כנסו לאתר daniel-k.co.il ותהנו ממטבחים מעניקי השראה.

 

איך מעצבים מטבח כפרי?

אם שמתם לב, מטבחים כפריים משלבים צבעים וחומרים בצורתם הטבעית, עץ לא צבוע, זכוכית וברזל בגוונים עדינים שלא משתלטים על היופי הטבעי הקיים העץ. יחד עם זאת, לרוב, לדלתות הארונות במטבח בעל עיצוב כפרי, תהיה דלת מעוצבת בסגנון כפרי ומסוגנן, לרוב ישולבו גם ידיות מעניינות לארונות והמראה הכללי ישדר מראה כפרי.

צבע הידיות לארונות יהיה לרוב צבע נחושת או כסף. ברז במטבח בעל עיצוב כפרי יהיה לרוב עגול ופחות חדשני בעיצובו. בנוסף, יינתן דגש לתאורה. התאורה הרצויה במטבח בעיצוב כפרי היא אור יום מחלון גדול המשולב במטבח. לצד זאת, ישולב גוף תאורה בהיר שיאיר את הגוונים הטבעיים המשולבים במטבח.

 

משלבים אלמנטים כפריים

כבר בבחירת ארונות המטבח חשוב לבחור אותם מחומרי גלם מתאימים לעיצוב הכפרי. חומר גלם בצבע לבן, חום בהיר או כל צבע בהיר אהוב עליכם יהיה מתאים. במרבית הפעמים מטבחים כאלו ישלבו צבע שמנת לצד צבע עץ טבעי. ניתן להכניס גוון בהיר נוסף לגיוון, כרצונכם.

 

משלבים תאורה צהובה

תאורה צהובה במטבח מדמה את אור השמש ולכן היא תתאים לשילוב במטבח כפרי. יחד עם זאת, כדאי להשקיע בוילונות הצללה נעימים המתאימים לעיצוב חלל המטבח. לא בצבעים דומיננטיים מידי ולא בצבעים חיוורים מידי. ההמלצה היא להיעזר במעצב פנים לקבלת עיצוב מהאגדות.

 

משלבים רצפת עץ

רצפת פרקט במטבח יכולה להפוך את עיצוב המטבח ולהדגיש את העיצוב הכפרי שבו. יחד עם זאת, בבחירת פרקט חשוב לשים לב לפרקטיות שלו. כיום ניתן לרכוש אריחים בעלי עיצוב המדמה פרקט עץ וכך המראה העיצובי נשמר והאיכות של האריחים לא משתנה.

 

משלבים אקססוריז למטבח

ניתן לשלב כחלק מעיצוב המטבח, מדף עץ להנחת קופסאות תבלינים נוסטלגיות, עציצים ירוקים וססגוניים על אדן החלון או אפילו אגרטלי רצפה גבוהים המשלבים גבעולי שעורה יבשים וארוכים. תוכלו לתלות ע לקירות המטבח תמונות אומנותיות בעלות מראה כפרי או אפילו נוף מרהיב. יהיה מצחיק לציין זאת, אך גם סלסילת פירות על שולחן האוכל תורמת לעיצוב הכפרי של המטבח. בדקו איך אתם יכולים להפוך את המטבח שלכם למטבח החלומות שלכם. הכל אפשרי.

חלל מעץ

 

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו