5 פעילויות כיפיות ומפתיעות לילדים בקיץ

הקיץ הגיע ואיתו השאלה שחוזרת אצל כל ההורים היא ״אילו פעילויות אפשר לעשות עם הילדים השנה?״ אנחנו כאן כדי לעשות לכם קצת סדר בעניינים, ולכן ריכזנו לכם 5 רעיונות מהנים שישמחו את הילדים שלכם בכֿל הזדמנות. הפעילויות מתאימות לכל הגילאים ותמיד אפשר לשלב איתן חברים ומשפחה.

 

1.מתנפחים

המלצה חמה לקיץ חם שייתן לילד שלכם אדרנלין וכיף של כמה שעות ללא הפסקה. הכינו את בגדי הים של הילדים ותוכלו ליהנות מפעילות מים מגוונת. מגלשת מים מתנפחת בצורות, במסלולים שונים, בעיצוב שונה ולכל הגילאים. ככה תוכלו להתאים את המגלשה המושלמת בדיוק למה שאתם מחפשים. בסוף כל מגלשה יש בריכת מים, וניתן גם להוסיף קצף כדי להפוך את החוויה לקצת יותר כיפית ומחליקה.

 

2.קטיף

בכל שנה תוכלו למצוא קטיף הפתוח בעונת הקיץ ומארח משפחות עם ילדים לקטיף עצמי. מה זה  קטיף עצמי? ישנם מקומות המציעים להגיע וליהנות מפעילות בטבע, הכוללת קטיף של ירקות או פירות ולפעמים גם וגם.

חוויה זו תלמד את הילדים איך צומח כל דבר ומה התהליך שהירקות והפירות עוברים לפני שהם מגיעים אלינו למדפים בסופר. בחלק מהמקומות תוכלו למצוא הדרכות, אטרקציות לילדים, פינות משחקים ועוד. הילדים יוכלו לרוץ בשדות ולטעום כמובן מהשלל שאספו.

 

3.סדנת בישול

לא פעם ולא פעמיים הילדים שלנו רוצים לעזור לנו במטבח ולראות מה אנחנו מכינים ואיך. סדנת בישול היא רעיון איך לפתוח אותם לטעמים חדשים, ולתת להם ליהנות מההכנה של מנה משלהם. פיצה למשל יכולה להיות רעיון מצוין. הילדים יוכלו בשלב הראשון ללוש את הבצק ולשחק איתו. לאחר מכן יוכלו לבחור תוספות משלהם, ולבסוף ליהנות מארוחה מפנקת יחדיו. תוכלו כמובן לעשות זאת עם כל דבר אחר כמו קינוח, או כל דבר שמתאים לילדים.

 

4.טרמפולינות

לא צריך את הקיץ כדי לקפוץ על הספות בבית או בין החדרים כמו שהילדים שלנו אוהבים לעשות – את זה אפשר לעשות בכל עונה. מצד שני, אין ספק שהקיץ – זה בדיוק הזמן לקפוץ על טרמפולינה שתרים את הילדים לגבהים בזמן שהם יוכלו להתגלגל, להשתולל בבטחה באוויר הפתוח. הקפיצה בטרמפולינה תספק להם כיף על בטוח, והזדמנות טובה לפרוק אנרגיה כמו שילדים צריכים ואוהבים.

 

5.פינת ליטוף

ברחבי הארץ תוכלו למצוא המון פינות ליטוף שיש להן מגוון רחב של חיות שאולי את חלקן הילדים שלכם עוד לא פגשו. ילדים אוהבים לחקור ולגעת, וזו הזדמנות מצויינת לתת להם לעשות זאת במקום שמיועד במיוחד בשביל זה. הילדים יוכלו ללטף את בעלי החיים הפרוותים וגם להאכיל אותם ברוב המקרים. בעלי חיים בדרך כלל מוציאים מילדים תגובות ורגשות, שלכם כהורים יהיה משמח לראות. גם בפינות הליטוף תוכלו למצוא בחלק מהמקומות עוד אטרקציות לילדים.

 

לסיכום

אחרי שריכזנו לכם כמה וכמה המלצות שילדים אוהבים בקיץ הקרוב, שוב לא תחזור השאלה ״מה נעשה הקיץ הקרוב עם הילדים?״ כי עכשיו אתם יודעים בדיוק מה לעשות איתם, ומה יגרום להם כיף ויזרים אדרנלין בדיוק כמו שילדים אוהבים.

5 פעילויות כיפיות ומפתיעות לילדים בקיץ

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו