צעצועים טכנולוגיים לכלבים

כבעלי כלבים בחיפושיכם אחרי צעצוע מעניין לכלבכם בטח יצא לכם להיכנס לחנויות חיות ולראות שוב ושוב את אותו הצעצוע שלא מחדש כלום, אותו צעצוע חבל, כדורים ומוצרים דומים. אותם צעצועים לא מחדשים לכלבינו דבר ומספקים להם את אותו האתגר שהם רגילים לקבל. בניגוד לאותם מוצרים מוכרים ישנם אנשים שהנושא קרוב לליבם והם עוסקים בפיתוח צעצועים חדשים כדי לשדרג את החוויה של הכלב שלנו איתנו ובלעדינו. במאמר זה נכיר לכם צעצועים טכנולוגיים חדשים שכלבכם יאהב.

 

הכירו את הPup pod-:

ה- Pup pod הוא צעצוע לכלב המעודד אותו להמשיך ולשחק בו עד אשר הוא משיג את החטיף מהמתקן שמקושר אליו באופן אלחוטי על ידי אפליקציה. נכון, לגרום לכלב שלנו להפעיל משחק מסוים כדי לקבל פרס זהו לא דבר אך בשונה משלל צעצועים לכלבים אחרים הייחודיות של הPup pod- היא בכך שהדרך בה הכלב שלכם יכול להשיג את החטיף משתנה מפעם לפעם ומאתגרת את הכלב שלכם לחשוב ולהבין כיצד הוא משיג את החטיף הפעם. זו דרך מוצלחת להעביר לכלב שלכם את הזמן בין אם אתם בבית ובין אם לא.

 

ה- :DogTelligent Connected Collar

מדובר בקולר המחבר את הכלב שלכם מבלי להתחבר לרצועה, רוב בעלי הכלבים מטיילים עם כלביהם כאשר הם מחוברים לרצועה מהחשש שיברחו ובכדי שיוכלו לשלוט עליהם ביותר קלטות. אך הטכנולוגיה של היום מאפשרת לנו לשלוט על הכלב שלנו בעזרת חיבור מהסמארטפון שלכם. ברגע שהגדרתם איזה אזור הוא שטח בטוח עבור כלבכם כמו הבית או הפארק שהוא רגיל לשחק בו הקולר ירטוט ברגע שיצא מהאזור הבטוח המוגדר, הרטט מזכיר את המשיכה המתבצעת ברצועה יחד עם צליל שרק הוא יכול לשמוע.

 

למי שלא מכיר- ה-:Playbone

מדובר בצעצע המעוצב בצורת עצם גדולה עם שני כדורים רכים בקצוות שלו, הוא מופעל על ידי סוללות פנימיות נטענות באמצעות כבל USB. מרגע ההפעלה שלו הוא מתחיל להתרוצץ במהירות בחלל החדר נעצר ואז מסתובב סביב עצמו, משנה את כיוונו ואז שוב מתחיל להסתובב. כך שכלבכם מרגיש את הצורך לרדוף מצד לצד אחרי העצם, מנסה לתפוס והפעילות הזו מאפשרת לו לפרוק את האנרגיה הנחוצה לו ומעניקה לו תחושת סיפוק אחרי שהצליח לתפוס את העצם, כך שהצעצוע משמש גם כצעצוע לעיסה.

לסיכום: לרענן את המשחקים של כלבינו זה חשוב מאוד, עלינו ליצור לו אתגרים וסקרנות, בשל העובדה שהוא גדל בבית קשה מאוד לגרות את הסקרנות שלו וחשוב מאוד לשמור על הפעילות הגופנית שלו. חלק מהצעצועים הטכנולוגיים האלו ניתן לרכוש בכל חנות כלבים, אל תופתעו אם תגלו עוד מבחר גדול של צעצועים שלא הכרתם כך שתוכלו למלא את עולמו של כלבכם בלא מעט צעצועים מאתגרים שיעזרו לו לפרוק את האנרגיה לה הוא זקוק בכל יום.

congerdesign / Pixabay

 

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו

עֵסֶק
עסקים
יתרונות של אוטומציה עסקית

לא מעט עסקים נדרשים להתאים את עצמם ולהפוך יעילים ותחרותיים יותר. אוטומציה עסקית, המשלבת טכנולוגיות חדשניות, הפכה לכלי מפתח המאפשר לעסקים לייעל תהליכים, לצמצם עלויות

לכתבה »
הכוח של שירותי מחשוב לעסקים
טכנולוגיה
הכוח של שירותי מחשוב לעסקים

בעידן הדיגיטלי של היום, עסקים מכל הגדלים מסתמכים במידה רבה על טכנולוגיה כדי לייעל את התפעול, לשפר את הפרודוקטיביות ולהישאר תחרותיים בתעשיות שלהם. היבט אחד

לכתבה »