קורקינטים חשמליים למבוגרים: ככה נוסעים היום לעבודה

הקורקינט הוא פתרון נפלא לכל מי שמחפש כלי תחבורה טכנולוגי, ירוק, זול ואמין, שיש בו יתרונות מעולים ביחס לכל כלי תחבורה אחר על הכביש. הנהיגה לא מצריכה ביטוח או רישוי, אפילו לא מקום חניה. ולמרות זאת, הנהיגה אפשרית מגיל 16 ומעלה בלבד, מה שהופך את הכלי לפתרון למבוגרים בלבד. אז מהם יתרונות הכלי המופלא והיכן הכי כדאי לקנות אותו?

איש רוכב

 

שלוש יתרונות המפתח של הקורקינט

לקורקינט החשמלי כפי שכבר פירטנו על קצה המזלג, יש לא מעט יתרונות. ובכל זאת, הנה שלושה בולטים:

  1. הפתרון האורבני: קורקינטים חשמליים הם כלי תחבורה מהירים, נוחים מאוד לתפעול ומייצרים נסיעה חלקה, ללא תקלות במהלך הנסיעה.
  2. עיצוב פרקטי: פעמים רבות מתבצעת נסיעה מהבית עד לתחנת הרכבת למשל וממנה אל מקום העבודה. לשם כך, תצטרכו לקפל את הקורקינט ולכן הטובים מביניהם יכילו מנגנון קיפול מוצלח, עם עיצוב מוכוון לנשיאה קלה ושמירה על המראה הקומפקטי.
  3. תחבורה סביבתית: האם ידעתם שבפריז ורומא נאסרת כניסת רכבים בשעות וימים מוגדרים לאורך השבוע? הסיבה לכך היא זיהום האוויר המתגבר, שעיקרו ברכבים עם רמת זיהום גבוהה. לו כולם היו עוברים לקורקינט חשמלי שאינו פולט מזהמים, הערים היו נהנות מסביבה בריאה ונעימה יותר לחיות בה.

 

 

ממי רצוי לקנות קורקינט חשמלי?

את הקורקינט רצוי לרכוש מחנות מבוססת שיש לה יותר מסניף אחד. הסיבה לכך היא על מנת להבטיח שתקבלו שירות תיקונים ומענה זמין לכל תרחיש עתידי ושהחנות לא "תתאייד" באורח פלא.

כשם שלא תקנו שום מוצר חשמלי לבית ללא אחריות, כך גם הפעם. וודאו שניתנת לכם אחריות במעמד העסקה ואם מתקיימים התחמקות או תירוצים, רצוי להימנע מהרכישה הסופית.

לקורקינט חשמלי אמור להיות תו תקן מטעם מכון התקנים הישראלי, המאשר שהמוצר חוקי ועומד בתקנות החוק. משרד התחבורה אף מקפיד לערוך ביקורות פתע ולהחרים כלים בלתי חוקיים.

קיימים דגמים מוזרים למדי בשוק, כשחלקם אף מלווים בגלגלי פלסטיק. ובכן, לגלגלים אלו יש פוטנציאל החלקה גבוה ומסוכן במיוחד ולכן אין לרכוש קורקינט עם גלגלים שכאלה.

גם האיכות משתנה מדגם לדגם והיא נעה בין מוצרים ברמת גימור גבוהה במיוחד ובין מוצרים ברמת גימור שנראית כאסופה של חלקים ממקורות שונים. על הקורקינט להיות מורכב כהלכה ועל פי כל רמת בטיחות נדרשת. בדקו היטב את החיבורים בין החלקים, את הכבלים, הבלם והגלגלים.

עולמות הטכנולוגיה והתחבורה לא מפסיקים להתחדש ולהתפתח ואף מפרים זה את זה באופן קבוע. מידי יום מושקים דגמים חדשים ומלהיבים דוגמת Segway miniPRO שמשפר חלק גדול מחסרונותיו של ההאבר בורד, ביניהם סוגיית הבטיחות. למרות הלהיטות לרכוש את הטרנד החדשני והטוב ביותר, חשוב שתבדקו גם את הסוללה (הספק, תוצרת, זמן טעינה), המנוע (סוג, הספק), מערכת הבלמים, התאורה (קדמית ואחורית), מנגנון קיפול ומצערת (במידה ויש). כמו כן, המקום חייב להתמחות בקורקינטים חשמליים ובתיקונם במידת הצורך בעתיד.

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו

קופת צדקה
כללי
מה החשיבות של קופת צדקה?

קופות הצדקה מוצבות בבתי כנסת, סופרים ובתי אב רבים. קיומן במרחבים שונים הוביל לסקרנות בקרב הציבור שביקש לדעת מה החשיבות של פריט זה? השמועה הגיעה

לכתבה »
אש פחם של תחנת כוח
כללי
איך עובד החשמל בישראל?

מערכת החשמל בישראל היא מערכת מורכבת הכוללת מספר גורמים שעובדים יחד כדי לספק חשמל לבתים ולעסקים ברחבי הארץ. הנה סקירה קצרה של אופן פעולת המערכת.

לכתבה »