מה יותר משתלם – קידום ממומן בגוגל או קידום אורגני?

כל עסק רוצה לגדול אך לא כל עסק מוכן להשקיע בפרסום שלו. השקעה בפרסום העסק בערוצי השיווק השונים ובניהם פרסום בשלטי חוצות, פרסום בגוגל, פרסום בפייסבוק, פרסום בעיתונים ועוד דורש מיומנות, ידע וכמובן השקעה כספית.

במאמר של היום נדון על שני ערוצי שיווק מהחזקים בישראל ובעולם, נכון לשנים 2019-2020: קידום ממומן בגוגל וקידום אורגני ובשאלה המתבקשת: מה יותר משתלם מבניהם?

 

קידום ממומן בגוגל

אנו יוצאים מנקודת הנחה כי שמעתם בעבר על קידום ממומן בגוגל. אם לא, מוזמנים לקרוא את אחד המדריכים שכתבנו לאחרונה באתר אודות הנושא.

לשם התזכורת, נציין כי קידום ממומן בגוגל הינו התוצאות אשר מופיעות עם התגית "ממומן". המשמעות היא, שעל מנת לפרסם בקידום ממומן עליכם לשלם פר קליק.

זכוכית מגדלת

 

אלו הם היתרונות של קידום ממומן:

  • פרסום מיידי – אין צורך לחכות ימים, שבועות וחודשים על מנת לקבל כניסות ותנועה לאתר. בעזרת סט פעולות קצר אשר כולל פתיחת חשבון ממומן, ניסוח מודעה והגדרת תקציב – אתם באוויר והעסק שלכם נחשף בעיני לקוחות חדשים! מדובר באחד ערוצי השיוווק המהירים שקיימים וזהו יתרון חשוב אשר יכול להפוך כל עסק חדש, לאימפריה עוד בימיה הראשונים לפרסום.
  • פרסום קל – ישנם ערוצי שיווק כדוגמת פייסבוק, עיתונות, רדיו וטלוויזיה אשר דורשים קריאייטיב (תמונות/וידיאו/טקסט/שמע) מאוד מורכבים ומתוחכמים. בהשוואה לערוצי שיווק אלה קידום ממומן בגוגל ניחן ביתרון ברור – בזכות מספר שורות טקסט בלבד תוכלו לקבל קליקים, טלפונים, לקוחות ורכישות.
  • מערכת ניהול ברורה – גוגל הפכו את הקידום הממומן לכמה שיותר פשוט. אין צורך להיות מתכנת על ואפילו לא חובב מחשב מושבע על מנת לפרסם בגוגל. גוגל מבהירה היטב מה כל פעולה מבצעת, מה עליכם לעשות וכן מה ניתן לעשות.
  • הלקוח חיפש אתכם – יתרון סופר משמעותי נוסף הוא שאתם מופיעים במקומות שהלקוח חיפש תשובה ושירות. מעצב שיער בתל אביב מופיע בגוגל ממון כאשר לקוח מחפש מעצב שיער באזור. מדובר בגישה שונה לחלוטין מערוצי מדיה שונים בהם המודעה מופיעה "בכוח" וללא רצון מכוון של של הלקוח למצוא שירות או מוצר כלשהו.

 

קידום אורגני בגוגל

קידום אורגני הינו קידום האתר כך שיופיע בביטוי מפתח שונים בתוצאות "הטבעיות" הראשונות (כל מה שלא ממומן). על מנת לקרוא עוד, מוזמנים לחפש את המאמר שלנו בנושא.

 

אלו הם היתרונות של קידום אורגני:

  • עלות כללית – בקידום אורגני, אתם לא משלמים פר קליק אלא פר העבודה הכללית שמתבצעת על האתר. באופן תאורטי אתם יכולים לבצע קידום אורגני כמעט ללא עלות, כשכל מה שדרוש לכם זה זמן, ידע ועשייה.
  • תוצאות לטווח ארוך – ברגע שהגעתם למקומות גבוהים בגוגל, תוכלו להנות מזרימה שוטפת של לידים ולקוחות חדשים.

אם כך מה יותר משתלם? לדעתנו האישית, קידום אורגני בגוגל נכון ל – 2019, יכול לעשות לכם את החיים הרבה יותר קלים ולתת לכם הכנסות יפות יותר לטווח הארוך.

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו

כסף מזויף
פיננסים
3 שיטות לזהות כסף מזויף

לאחרונה אנו עדים לעלייה ניכרת במספר השטרות המזויפים שנמסרים לבעלי עסקים שונים ברחבי הארץ. תרחיש זה גרם לנו לבדוק את הנושא מקרוב, כדי שנוכל להציג

לכתבה »
איך לבחור מכללה ללימודים
לימודים
איך לבחור מכללה ללימודים?

במיוחד בכניסה להייטק – קורס מקצועי יכול להיות מקפצת ענק שתעיף את הקריירה שלכם באוויר. עם זאת, אם לא תבחרו את המכללה הנכונה, אתם עלולים למצוא את

לכתבה »
עֵסֶק
עסקים
יתרונות של אוטומציה עסקית

לא מעט עסקים נדרשים להתאים את עצמם ולהפוך יעילים ותחרותיים יותר. אוטומציה עסקית, המשלבת טכנולוגיות חדשניות, הפכה לכלי מפתח המאפשר לעסקים לייעל תהליכים, לצמצם עלויות

לכתבה »