קלאסי או מודרני לעיצוב חדר השינה

לאחר יום ארוך ואינטנסיבי כל מה שאתם רוצים הוא ליפול למיטה ולהתעטף בסדינים ובשמיכת הפוך. ובשילוב עם מזגן זה בכלל חלום. עיצוב חדר השינה שלנו משפיע רבות על איכות השינה שלנו והתפקוד שלנו במהלך היום.

 לכן חדר השינה צריך להיות מקום שיאפשר לנו להרגע ולנוח. ישנם המון סגנונות עיצוב שאנחנו יכולים להעזר בהם לעיצוב חדר השינה שלנו. אך קודם לכן אנחנו צריכים להבין איזה סגנון הכי מתאים לאופי שלנו.

 

אז מהו בעצם עיצוב קלאסי ומהו עיצוב מודרני?

סגנון עיצוב קלאסי

סגנון עיצוב קלאסי הוא סגנון עיצובי בוגר ויוקרתי. מעניק מראה מלכותי לחלל החדר, תוך שימוש באלמנטים שיוצרים מראה יוקרתי.

 תאורה שימוש בגופי תאורה יוקרתיים כמו שנדלירים מעוטרים באבנים נוצצות או צבועים בזהב. טקסטיל שימוש בסוגי טקסטיל יוקרתיים בעל מראה כבד של בדים כמו קטיפה. צבעים שימוש בצבעים עזים שמשדרים מראה בוגר כמו ירוק בקבוק, זהב, שחור וכדומה.

 

סגנון עיצוב מודרני 

סגנון העיצוב המודרני כשמו,הוא סגנון עיצוב חדשני המאופיין בקווים נקיים. מעניק מראה נקי ומדוייק לחלל תוך שימוש באלמנטים שיוצרים מראה חדשני. תאורה שימוש בגופי תאורה בעלי גופים בצורות גאומטריות.

טקסטיל שימוש בבדים שיוצרים מראה חלק ונקי כמו עור בצבע לבן או אפור. צבעים שימוש בגוונים שיצרו הרמוניה וישתלבו בצורה נקיה אחד עם השני כמו גווני חול או לבן. לאחר שהבנו מהו בעצם עיצוב מודרני ומהו עיצוב קלאסי נבין כיצד אפשר לשלב אותם בחדר השינה.

 

עיצוב קלאסי

דרכים ליצירת מראה קלאסי בחדר השינה

מיטה

מיטה בעלת פיתולים בסגנון וינטאג, או בשילוב קטיפה בגב המיטה תיצור את המראה היוקרתי, יתרה מכך שימוש במצעים בעלי עיטורי זהב יתכתבו בצורה מושלמת עם הסגנון הקלאסי. עוד דבר שיכול ליצור את המראה היוקרתי בחדר השינה הוא שימוש במיטת אפיריון https://uliwood.co.il/ .

 

שידה 

שתי שידות תואמות בכל צידי המיטה בעלי רגליים בצורה מפותלת ובצבעים שיתכתבו עם המיטה.

 

תאורה 

התאורה בחדר השינה משמעותית מאוד, לכן שימוש בתאורה חמה ובגופי תאורה בסגנון וינטאג עתיק כמו שנדליר יתכתבו עם המראה היוקרתי.

 

מראה 

שימוש במראה בחדר השינה הוא גם פרקטי ונוח וגם יוצר תחושה שהחדר גדול יותר ולן שימוש במראה מומלץ, בחירת המראה צריכה להיות בעלת מסגרת שתתאים למראה החדר כולו לדוגמא מראה בעלת פיתולים בקצוות המסגרת או מראה בצורת אליפסה ארוכה.

 

 

עיצוב מודרני

דרכים ליצירת מראה מודרני בחדר השינה

מיטה

מיטה בעלת קווים נקיים בצורה מלבנית תיצור מראה מודרני. שימוש במצעים בצבעים נקיים וכריות בצורות מלבניות יתרמו למראה המודרני בחלל החדר.

 

תאורה 

תאורה חמה תתאים לחדר השינה אך שימוש בגופי תאורה בצורות גאומטריות שונות יצרו מראה מודרני.

 

מראה 

מראה יוצרת הרגשה של חלל גדול יותר, על מנת ליצור מראה מודרני בחרו במראה בצורות גאומטריות כמו מלבן או ריבוע, ניתן לא להוסיף מסגרת כלל או להוסיף מסגרת בקווים נקיים.

עיצוב חדר שינה חם

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו