קנאביס רפואי מחיר, משלוח וכל מה שרציתם לדעת על צמח הפלא

רכישה של מוצרי קנאביס רפואי מתבצעת היום מבתי המרקחת כאשר בחלק מהמקומות ניתן לקבל את המוצרים במשלוח לבית הלקוח. הקנאביס נחשב לצמח פלא מבחינת טיפול במגוון מחלות שונות בעיקר לטיפול בתופעות לוואי ושיפור יכולת התמודדות.

הקנאביס הוכח כיעיל לשיפור התיאבון, היכולת להניע את הגוף ולהפחית כאבים. במאמר זה נעסוק במחיר והמשלוחים של קנאביס רפואי כיום לאחר הרפורמה האחרונה שנעשתה בתחום.

 

רפורמת הקנאביס

לאחר הרפורמה בתחום, מוצרי קנאביס ניתנים על ידי הרוקח ככל תרופת מרשם אחרת בבתי המרקחת המורשים לכך. המוצרים מונפקים בכפוף להצגת מרשם קנאביס רפואי בתוקף על ידי המטופל ולמחזיקים ברישיון תקף בלבד. ניתן להשיג כיום מוצרי קנאביס רפואי לרבות, תפרחות ושמנים מכל הסוגים בשלל בתי מרקחת הפזורים ברחבי הארץ. עוד על קנאביס רפואי מחיר כאן.

 

מחיר קנאביס רפואי

המחירים של מוצרי קנאביס רפואי זינקו בתקופה האחרונה עם ההסדרה של התחום במסגרת מעין שוק חופשי. בניגוד לעבר שהמחיר היה נקבע על פי כמות הקנאביס שכל מטופל קיבל, הרי שכיום המוצרים השונים מתומחרים באופן שונה וללא תלות בכמות הנדרשת למטופל הספציפי. שקית תפרחות קנאביס של 10 גרם לרוב עולה כיום בין  180 ל-250 ₪.

מוצרים של חברות אחרות יכולים להגיע גם למחיר של 390 ש"ח ליחידה ויותר. בתי המרקחת השונים מחזיקים מלאי משתנה של מוצרים ויש לא מעט הבדלים בין המוצרים השונים ששייכים לאותה קטגוריה טיפולית והינם מיוצרים על ידי ספקים שונים. כאשר מדובר במרשמים בכמות גדולה של קנאביס למשל מעל 50 גרם, הדבר יכול להוביל להפרש משמעותי במחיר.

 

לברר מצב מלאי

ניתן למצוא אונליין קטלוגים עדכניים של מוצרי קנאביס רפואי הזמינים למכירה לבעלי רישיון ומרשם בהם  ניתן למיין ולסנן את המוצרים השונים לפי מחיר, מינון, יצרן, אפיון סאטיבה/אינדיקה וזמינות בבתי המרקחת השונים. חשוב לברר טלפונית עם הרוקח לפני שניגשים לבית המרקחת לגבי מצב המלאי העדכני של המוצר המבוקש.

 

תאריך מרשם המסירה

חשוב לשים לב גם לנושא של תאריך מרשם המסירה. כל מרשם עבור שמנים של קנאביס או מוצרי קנאביס אחרים תקף לכשלושה שבועות. גם כאשר המרשם בתוקף לא ניתן למשוך אותו לולא חלף שבוע בין אישור מסירה אחד למשנהו. לאחר קבלת הרישיון והמרשמים כל מטופל יכול לפנות אל בתי המרקחת או שירותי השינוע המורשים ולהנפיק את המוצר הרשום לו.

 

סיכום קנאביס רפואי

לסיכום הנושא, במאמר זה עסקנו בנושא של מחיר ומשלוח לקנאביס רפואי. כפי שציינו, המחיר שתצטרכו לשלם כיום לאחר הרפורמה הינו תלוי בבית המרקחת שבו תקנו, בחברה היצרנית ובסוג המוצר שתקנו. חשוב לברר ולעשות סקר שוק מוקדם טרם רכישה. בגלל הפער במחירים לפעמים יהיה משתלם להזמין משלוח ממקום מרוחק שמחזיק בזמינות את הדרוש לכם.

שמנים של קנאביס

 

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו