רובוט או קובוט? הכירו את הקובוטים

על פי דעות של מומחים רבים ברחבי העולם, בעוד מספר שנים יהיה לכל אחד מאתנו רובוט כזה או אחר לשם עזרה בבית עם סדר וניקיון, שילוב הרובוטים במקומות עבודה, שוטף כלים, עובד דלפק בבית קפה ועוד תפקידים חשובים בחיי היום יום של כולם. כיום ניתן למצוא רובוטים מגניבים בעשייה בפרט אך גם בבתי חולים ובמוסדות שונים.  בשנים האחרונות ה- COBOT – רובוט שותף לבני האדם, תופס חלק ניכר בתחומי החיים השונים. 

 

מפגש בין העולם המודרני למפעלים המתחדשים

ידוע כבר שככל שאנחנו מתקדמים בזמנים, כך הכול הופך להיות זמין ומהיר יותר ויותר משום שהדרישה של הצרכנים ושל האנשים בכלל, הפכה להיות כאן ועכשיו ולכן הצורך ברובוטים משוכללים יותר, מתוחכמים יותר אך יחד עם זאת קלים להפעלה וגמישים בתכנותם.

בעולם של רובוטים תעשייתיים יש תמיד ציפייה לשדרוג וליעילות המצופה מהם ולכן בשנים האחרונות מתכנתים ומדענים שונים מהעולם כולו, חברו יחד כדי להגיע לתוצאה שתשנה את פני התעשייה בעיקר על ידי פיתוח מרשים ומתוחכם ביותר בתחום הרובוטיקה שבנוסף לידע הגדול שטמון בחובו, הוא יוכל לעבוד בשיתוף פעולה עם בני האדם בצורה נוחה ולא מפריעה בחיי היום יום, במפעל, כך שיהיה לעזר לאדם.

קובוטים

חושבים כלכלית ובאופן יעיל ונכון

רובוטים "רגילים" שפעילים במפעלים השונים כמו מפעלי תעשייה של צבעים, מפעלים של מאכלים כמו שוקולד וחטיפים, מפעלי תעשייה של ברזלים למיניהם, ברובם, מצריכים תשתיות מיוחדות שמצריכות השקעה כספית גדולה מאוד ולרוב הם מצריכים גם שטח טרטורי גדול שדורש תכנון מקום מראש.

קובוטים בניגוד לרובוטים האחרים, משוכללים יותר ואינם מצריכים הכנות מוקדמות למעט הדרישות הרגילות כמו הספק חשמל תקשורת וכיוצא בזה. הקובוט הינו מהיר יותר מבחינת כושר התפוקה שלו בנוסף, הקובוט מגיע עם ממשק ידידותי למשתמש וגמיש ביותר מבחינת התכנות שלו. הדבר החשוב ביותר בעולמם של קובוטים הוא –  שהם בהכרח יותר חסכוניים בהשקעה הכספית מסיבות שונות כמו מקום ותשתיות.

 

לסיכום – רגע לפני שמחליטים על אילו רובוטים כדאי להכניס למפעל כדאי לבדוק ולהתעניין מה הם האפשרויות המודרניות יותר

כמובן שלכל מפעל יש את הצרכים הייחודיים שלו ואת התפוקה ותהליכי הייצור שהוא אמור לעמוד בהם, מסיבות אלו מומלץ לכל בעל מפעל כזה או אחר, לשאול ולהתייעץ בנושא קובוטים שהם מודרניים יותר, מהירים יותר, ידידותיים יותר, מהפכנים הרבה יותר ולרוב מתאימים יותר לצרכים השונים של המפעל.

מידע רחב יותר בנושא זה קיים ברשת, מידע שייתן מענה לכל צורך. בנוסף, תופתעו לגלות שהרבה מאוד מהשמות הגדולים בעולם נכנסו לשוק זה כמו חברת TOSHIBA MACHINE שמייצרת אלפי מכשירי חשמל בכל רחבי העולם כך גם חברת KAWASAKI  שידועה יותר בתחום האופנועים ברחבי העולם, עברה לקדמת הטכנולוגיה העולמית שהולכת וגוברת בתעשייה.

קובוטים

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו