שופיפי בעברית – לבנות אתר מסחר לא היה קל יותר

 

עולם המסחר האלקטרוני לא מספיק לשגשג, ואיתו גם הצורך בפלטפורמות ידידותיות למשתמש ליצירת חנויות מקוונות. עבור ישראלים, הבחירה היום קלה מתמיד, הודות למאמצים של שופיפי להתאמת הפלטפורמה למשתמש הישראלי. כעת, נפתחו הדלתות ליזמים ישראלים לבנות ללא מאמץ אתר מסחר בצורה הנוחה והיעילה ביותר.

 

פירוק מחסומי שפה

השפה מהווה מחסום משמעותי בכל הנוגע להקמת חנות למטרות מסחר אלקטרוני. למרות שאנגלית מדוברת ומובנת באופן נרחב, אנשים תמיד יעדיפו להתנהל בשפת האם שלהם. כאן בדיוק באה לידי ביטוי הפשטות והיעילות של שופיפי בעברית עבור מי שמעוניין לבנות אתר למסחר אלקטרוני.

שכן, כישראלים תוכלו כעת לבנות ולנהל את החנויות המקוונות שלכם בשפה המועדפת עליכם ועל הלקוחות הפוטנציאליים שלכם, מה שהופך את התהליך לחלק ונגיש יותר מאי פעם.

פירוק מחסומי שפה

ניהול פשוט ונגיש

התמיכה בעברית של שופיפי מתקיימת מעבר לממשק בלבד; היא כוללת תמיכה מקיפה בכל תהליך בניית החנות. המשמעות היא שישראלים יכולים להתאים בקלות את חלונות הראווה שלהם, לנהל רשימות מוצרים ולנהל הזמנות בעברית.

בין אם אתם מוכרים מוצרים בעבודת יד, מוצרי אלקטרוניקה או ביגוד, הפלטפורמה הידידותית למשתמש של שופיפי בעברית יכולה להכיל את כל סוגי העסקים.

 

פתרונות תשלום ומשלוח מותאמים

מעבר להתאמת השפה לעברית, במסגרת הקמת החנות האלקטרונית תוכלו גם לשנות את המטבע הדיפלומטי לש"ח. כמו כן, הפלטפורמה משתלבת בצורה חלקה עם שערי תשלום וספקי משלוח מקומיים, מה שהופך אותה למושלמת עבור יזמים ישראלים.

 

שירות לקוחות מובן ויעיל

שופיפי תמיד הייתה ידועה בשירות הלקוחות יוצא הדופן שלה, וכעת ישראלים יכולים להנות מהתמיכה הזאת גם בעברית. בין אם יש לכם שאלות לגבי הקמת החנות שלכם, התאמה אישית של ערכות נושא או אופטימיזציה לקידום אתרים, אתם יכולים לקבל את העזרה הדרושה לכם ובעברית. רמה כזאת של שירות חשובה למדי עבור יזמים המעוניינים ליצור נוכחות מקוונת מוצלחת.

שירות לקוחות

גמישות בהתאם לגודל העסק שלכם

ככל שהעסק שלכם משגשג וגדל, שופיפי מציעה פתרונות הניתנים להרחבה שיתאימו לצרכים שלכם המעודכנים שלכם. מכלי שיווק מתקדמים ועד לניתוח ודיווח בזמן אמת, אתם יכולים לקחת את מיזם המסחר האלקטרוני שלכם לשלב הבא.

בין אם אתם רק מתחילים ובין אם יש לכם חנות מבוססת, המחפשת להתרחב באינטרנט, שופיפי בעברית מספקת את הכלים והמשאבים הדרושים להצלחה.

 

היום זה פשוט מאי פעם – שופיפי בעברית

עם התבססות היכולת להקמת שופיפי בעברית, בניית אתר מסחר מעולם לא הייתה קלה יותר. כעת, אם אתם מעוניינים להקים אתר מסחר אלקטרוני, תוכלו ליצור ולנהל את כל הפרוצדורה בקלות ובעברית.

שירות הלקוחות יוצא הדופן של שופיפי והגמישות שהיא מציעה הופכות אותה לבחירה המושלמת עבור כל מי שמעוניין להקים אתר מסחר אלקטרוני. לכן, אם חלמתם להשיק עסק מקוון משלכם, אין זמן טוב יותר להתחיל עם שופיפי בעברית.

היום זה פשוט מאי פעם – שופיפי בעברית

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו