שלבים להפעלת מתקנים מתנפחים

עומדים לקיים אירוע ילדים מרגש? הכנו עבורכם את כל השלבים בהפעלתם של מתקנים מתנפחים לאירועים. ממש בקלות ובכלום זמן, ילדכם וחבריו יקפצו וישמחו בתוך מתקן מתנפח לאירוע ילדים. כיצד נעשה זאת? בעזרת מספר שלבים פשוטים:

מעוניינים לתפעל מתקן שעשועים מתנפח לאירועים? דעו לכם שבעבר קרו מקרים מצערים בהם ילדים נפגעו או נפצעו, מה שכיום הוביל ליצירת נוהל הפעלת מתקנים מתנפחים לאירועים ולמטרות שונות. כבר עכשיו נציין שאם ברצונכם לסקור את הנוהל המלא, כפי שפורסם על ידי גורמים מדיניים, אתם יכולים למצוא אותו בקלות באינטרנט. אתם מוזמנים להקליד "נוהל הפעלת מתקנים מתנפחים לאירועים לפי החוק". בקצרה, אנו נביא בפניכם את הנקודות העיקריות כאן.

 

מדוע יש צורך בנוהל הפעלת מתקן שעשועים מנופח?

היות וילדים בעבר נפגעו ממתקנים מתנפחים כאלו ואחרים (שכנראה גם לא תוחזקו נכון, בין היתר), כיום יהיה עליכם לוודא כי הגורם שמספק לכם את המתקן הינו גורם מוסמך להפעלת מתקנים אלו. המתקנים חייבים להיות מנופחים ללא דופי ומלאים בלחץ האוויר התקין.

שימו לב, במקרים בהם לחץ האוויר אינו תקין במתקן, קיימת סכנה בטיחותית של פגיעת הילד ברצפה בעת נפילה. כשמדברים על לחץ אוויר תקין, מדברים לא רק על קומפרסורים (שמשמשים עבור ניפוח מתקנים מתנפחים קטנים בד"כ), אלא גם על מפוח חזק.

 

מפוח להפעלת מתקן שעשועים מתנפח

מפוחים חזקים מנפחים מתקנים מתנפחים גדולים, גם טירות מתנפחות ואפילו ג'ימבורי שלם. כשמדברים על מפוח להפעלת מתקן שעשועים מתנפח, מדברים בעצם גם על תחזוקתו ואחזקתו של המפוח. שוב אנחנו מזכירים, אתם יכולים לקרוא את התקנון המלא באינטרנט ללא כל בעיה.

בקצרה, אנחנו נציין כי מפוחים ומקנים מצריכים מפעילי מתקן, עוזר מפעיל, גוף בודק, בודק חיצוני, בדיקה ראשונית של המתקן והמפוח, בדיקה שנתית כוללת, בדיקה לפני הפעלה, תיק המתקן (כולל מסמכי רישוי שונים) ועוד.

 

הפעלת מתקני שעשועים בניפוח

אם כך, אנחנו רואים שהפעלת מקני שעשועים מתנפחים היא לא עניין של מה בכך. לא בכדי, קיימות הגבלות ותקנים על הפעלתם של מתקנים מתנפחים לאירועים. בכדי להבטיח שלא יתרחשו אסונות, חלילה, ההמלצה הכי גורפת היא להסתייע באנשי המקצוע המומלצים ביותר, כדוגמת חברת BESTWAY מתנפחים לאירועים מכל הסוגים.

צוות המקצוענים של החברה יגיע אליכם לכל לוקיישן בו אתם מקיימים אירוע כזה או אחר, שמצריך הפעלת מתקני שעשועים מתנפחים בינוניים לאירועים. בעוד שצוות שלם יהיה אחראי על הפעלת המתקן המתנפח באירוע שלכם, אתם תהיו יכולים להיות בטוחים לגמרי כי לא תישקף סכנה בטיחותית כזאת או אחרת. זקוקים לייעוץ בנושא של הפעלת מתקני ניפוח לאירועים? בהחלט כדאי ומומלץ. צרו קשר עוד היום עם צוות המומחים שלכם עבור אטרקציות לאירועים, מתקנים מנופחים ועוד.

מגלשות

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו