שלבי התקנת אינטרקום לעסקים

אם אתם רוצים לדעת מהם השלבים אותם מבצע איש התשתיות שמחבר את האינטרקום אצלכם בעסק, הנה מדריך שיסביר לכם בדיוק מה קורה בכל שלב ומהם הדגשים עליהם חייב להקפיד איש תשתיות מקצועי שמחבר אינטרקום לעסקים בצורה יסודית.

כמה דברים חשובים לפני הדרכת החיבורים

רגע אחד לפני שנתחיל עבור על השלבים לחיבור אינטרקום לעסקים, יש כמה דברים חשובים שאתם חייבים לקחת בחשבון.

תמיכה

אם התקנתם היום אינטרקום לעסק, אתם חייבים למצוא חברה שגם תספק לכם תמיכה טכנית מלאה על המכשיר, במיוחד אם מדובר על מכשיר מתקדם שכולל בתוכו גם מצלמה או חיבור לאינטרנט, אתם בטח לא רוצים למצוא את עצמכם כמה ימים אחרי ההתקנה שהשקעתם עליה לא מעט כסף, מנסים להבין איך בכלל עובדת השליטה מרחוק, האם אתם יודעים איך להסתדר עם זה, והכי חשוב אם פתאום יש לכם תקלה בחיבור שיהיה מי שינחה אתכם איך לתפעל אותה.

אחריות

כל מוצר שקונים, לא רק אינטרקום אפילו אם מדובר על מערכת טיהור מים חשוב מאוד שתהיה לכם אחריות מלאה על המוצר, אתם בטח לא רוצים לקבל שהוא נהרס אחרי מספר ימים ומגלים שכל הכסף הרב שהשקעתם הלך לכם לאיבוד.

בנוסף, האחריות צריכה להיות גם עבור ההתקנה, עובר הכבלים המחברים וכמובן עבור המכשיר עצמו, נהוג לתת אחריות על המכשיר לשנה שנה ועוד אחריות על ההתקנה למשך שנה וחצי עד שנתיים לכל הפחות.

אינטרקום

שלבי ההתקנה – הכנת תשתית

אינטרקום עובד על חשמל, אמנם מדובר במתח נמוך מאוד, אך בכל זריך לוודא שהאינטרקום מקבל גם חשמל וגם תקשורת.

לכן השלב הראשון הוא הכנת התשתית שזה כולל הנחת כבלי תקשורת ומתח הנחוצים לצורך ההתקנה.

חיבורים וקידוחים

אולי קידוחים נשמע כמו שקצת מרתיע הרבה מאוד אנשים, אבל מדובר רק בחיבורים בסיסיים, את החיבורים האלו בכדי לקבע באופן יציב את מערכת האינטרקום חשוב מאוד לקדוח, אינטרקום שהוא רופף ולא מחוזק היטב עלול לגרום לכניסת מים ואבק שיכולים לפגוע בכבלים ובמכשיר עצמו, לכן מתקין אינטרקום מקצועי ייקח על עצמו את האחריות המלאה ויחזק את החיבורים ואת המכשיר באופן יציב מאוד כדי שלא יאפשר כניסת מים.

חיבור האינטרקום וחיבור לאינטרנט

לאח שהכנו את כל התשתית באופן יסודי ומקצועי, מגיע לשב חיבור האינטרקום, כל אינטרקום כולל בתוכו מערכות שונות, ישנם מערכות אינטרקום מתקדמות במיוחד העובדות עם חיבר לאינטרנט לכן, יש לוודא כי קיים כבל תקשורת יציב המחובר גם הוא לאזור התשתית ומשם מהאינטרקום מקבל כתובת IP אותה הקצה לו הראוטר ומצליחים להתחבר לאינטרנט מכל מקום שרוצים.

בדיקת תקינות

יש כאלו האומרים שאת בדיקת התקינות של המכשיר יש לעשות עוד לפני התקנתו, ואכן הם צודקים, אבל אם בוחרים מתקין מקצועי שעובד עם ציוד איכותי הוא יודע שאכן המוצר עובד עוד לפני סגירות הכבלים הסופיות, אך יחד עם זאת הוא תמיד יבצע בדיקות בסיסיות וסופיות ועמוקות יותר בכל שלב במהלך ההתקנה.

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו