3 תבלינים לבשר שלא הכרתם

בהכנת בשר ישנם אין ספור סודות בישול, שדרוגים, סגנונות הכנה ועוד. בכל הכנת בשר ניתן להפתיע את האורחים שלנו מחדש – בשיטת בישול מיוחדת, בנתח ייחודי או בתבלין שאף אחד לא ינחש ששמתם. במאמר הבא נספר לכם על שלושה תבלינים מעניינים, שניתן להוסיף לגריל הבשר או לעישון הבשר הבא שלכם.

 

שום שחור

תבלינים לבשר בהחלט מוסיפים טעם וחיים לכל על האש שתכינו ואבקה של שום שחור היא התבלין המושלם. אבקת שום מוסיפה טעם דומה לשל שום אך מיוחדת במתיקות והחמיצות שלה.

אבקת השום השחור מוסיפה גם צבע כהה למנת הבשר והבשר נראה הרבה יותר מגרה כאשר האבקה מונחת עליו. אבקת שום שחור מעולה עם מנות בשריות רבות כמו קציצות, קבבים, תבשילים בבישול ארוך ולכל אלו היא מוסיפה טעם ייחודי ומעניין למנה מוכרת שאנו מכינים.

 

אבקת בצל

כל מי שמוסיף את אבקת הבצל לתבשיל הראשון שלו מתמכר אליה ומוסיף אותה לכל מאכל ולא רק לבשר. אבקת הבצל מחברת את כל הטעמים ונותנת טעם בצלי ללא בצל והיא משתלבת מעולה עם עופות שמיועדים לגריל או למעשנה.  לא בכל החנויות ניתן להשיג אבקת בצל אך ניתן להכין אותה בקלות בכנה ביתית או לקנות מחנויות תבלינים ייחודיות. את האבקה ניתן להוסיף גם לתיבול סלטים, רטבים, תבשילים ועוד.

 

פפריקה מעושנת

פפריקה מעושנת היא פפריקה משודרגת שמתאימה באופן מושלם לבשר. כמעט ולא קיים תיבול לבשר ללא פפריקה. אך האם הכרתם את הפפריקה המעושנת? פפריקה מעושנת היא פפריקה רגילה אשר עוברת תהליך עישון ולאחר מכן טחינה. הפפריקה המעושנת בהחלט תשנה לכם את החיים באכילת בשר ואין ספק שתתמכרו אליה ותוסיפו אותה לתבשילים נוספים.

 

תערובת תבלינים

ניתן לקנות מחנויות מומחיות תערובות מעניינות לבשר לפי בחירה אישית או תערובות מוכנות. כאשר אתם קונים תערובת קראו היטב את התבלינים שמרכיבים אותה כדי שלא יהיו לכם הפתעות לאחר הבישול. ישנם מספר חברות אשר מספקות תערובות ייעודיות מעניינות לסוגי אוכל שונים כמו בשר, וכל תערובת היא מיוחדת ומשדרגת את הטעם הסופי.

 

איך לשמור על התבלינים?

התבלינים הם כמו צמחים ולכן אין צורך לשמור אותם במקפיא. את התבלינים מאחסנים בארון תבלינים או בארון אחר שאינו קרוב למקור חום. במידה ואינכם משתמשים בו לעיתים קרובות מומלץ לשמור אותו במקרר. דבר חשוב שיש להקפיד עליו הוא קנייה של התבלין בכלי אטום וסגור היטב, וכך גם לאחסן אותו בהמשך כדי למנוע כניסה של חרקים לא רצויים.

בחיפוש קצר באינטרנט תוכלו למצוא שלל תערובות להכנה עצמית, או חנויות תבלינים מיוחדות בהן ניתן לקנות את התבלינים המיוחדים שהמלצנו עליהם. מומלץ לשמור על התבלינים במקרר ובכלי אטום, וכך להשתמש בהם פעמים רבות, למאכלים שונים ומגוונים.

תבלינים לבשר

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו