הכירו את ״פיצי״ – רמקול סופר קטן ועצמתי

קחו את המוזיקה שלכם איתכם לכל מקום

כולם אוהבים מוזיקה. האהבה למוזיקה היא אחד הדברים שמאחדים אותנו כבני אדם, ואין זה משנה איזה סגנון. המוזיקה מלווה לנו את החיים, וברגע שאנחנו שומעים שיר מוכר מהעבר הוא מיד מציף לנו תחושות ורגשות מאותה תקופה בה נהגנו להאזין לו. תעשיית הסרטים מכירה את החיבור הרגשי שניתן לייצר בין מוזיקה להתרחשויות, ועושה זאת באמצעות פסי קול המותאמים לרגש שהבמאי רוצה להעביר לנו. היום, אנחנו יכולים להוסיף פסי קול גם לחיים שלנו. רמקול פיצי מאפשר לנו לקחת את המוזיקה שאנחנו אוהבים, ולשמוע אותה יחד עם חברים בכל מקום.

 

מהם היתרונות של רמקול "פיצי"?

רמקול פיצי הוא רמקול בטכנולוגיה מתקדמת שלא משאירה הרבה מקום לפשרות. כאשר אתם רוכשים רמקול קטן, חשוב מאוד להגדיר מהם הפרמטרים החשובים לכם ביותר, מאחר ולעיתים תצטרכו לוותר על פרמטר אחד לטובת השני. האם יותר חשובה לכם איכות המוזיקה או עוצמת הנגינה? האם העיצוב או המשקל ועוד. רמקול פיצי מאפשר לכם ליהנות מרמקול כמעט בלי ויתורים וחסרונות. היתרונות של רמקול פיצי כוללים בין השאר:

  • טכנולוגית TWS: הרמקול מיוצר תוך שימוש בטכנולוגיה החדישה ביותר. המבנה והתכנות שלו מאפשרים לכם לעשות שימוש במספר רמקולי פיצי יחד, כך שתוכלו לשפר את איכות השמע ואת עוצמתו.
  • משקל: רמקול פיצי כשמו כן הוא, שוקל פחות מ60 גרם! מדובר במשקל מזערי שכמעט לא תרגישו בכיס. לכן, הרמקול אידיאלי לטיולים בהם סוחבים את הציוד על הגב.
  • גודל: בשונה מרמקולים המתיימרים להיות קטנים, רמקול פיצי הוא באמת מזערי. הרמקול הוא למעשה קובייה אשר כל פאה שלה קטנה מ-3 סנטימטר, כך שתוכלו בקלות לשים אותו בכל תיק או בכיס שלכם.
  • איכות השמע: למרות הגודל הקטן, רמקול פיצי יודע לנגן מוזיקה באיכות מעולה, ובעוצמה כזאת שלא תאמינו שהיא בוקעת ממכשיר כל כך קומפקטי. לכן, הרמקול יכול לשמש אתכם גם להאזנה למוזיקה בבית ולא רק כאשר אתם יוצאים החוצה.
  • אלחוטי: רמקול פיצי מאפשר לכם להזרים אליו מוזיקה מכל מכשיר שברשותכם. הרמקול פועל בצורה אלחוטית בעזרת חיבור Bluetooth.

 

כשמדובר במוסיקה שלכם – כוונו גבוה

המוזיקה שלכם חשובה לכם. אתם אוהבים אמנים ברמה שגורמת לכם להגיע להופעות עם עוד אלפי בני אדם, ולשלם כסף רב רק כדי להקשיב למוזיקה האהובה עליכם. ההשקעה ברמקול איכותי כמו רמקול פיצי תשתלם מאוד לאנשים כמוכם. היא אמנם לא תעניק לכם הופעה חיה, אך היא תאפשר לכם לשדרג באופן משמעותי את הצורה והאיכות בה אתם מאזינים למוזיקה בחיי היום יום. כשמדובר במוזיקה שמעניקה לכם חוויה, לכו על האיכות הגבוהה ואל תתפשרו על מוצרים באיכות נמוכה, שלרוב יתקלקלו אחרי מספר שימושים. עדיף להשקיע במכשיר המשמיע מוזיקה באיכות גבוהה, שת שדרג את ההנאה שלכם.

רמקול PIZZI

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו

עֵסֶק
עסקים
יתרונות של אוטומציה עסקית

לא מעט עסקים נדרשים להתאים את עצמם ולהפוך יעילים ותחרותיים יותר. אוטומציה עסקית, המשלבת טכנולוגיות חדשניות, הפכה לכלי מפתח המאפשר לעסקים לייעל תהליכים, לצמצם עלויות

לכתבה »
הכוח של שירותי מחשוב לעסקים
טכנולוגיה
הכוח של שירותי מחשוב לעסקים

בעידן הדיגיטלי של היום, עסקים מכל הגדלים מסתמכים במידה רבה על טכנולוגיה כדי לייעל את התפעול, לשפר את הפרודוקטיביות ולהישאר תחרותיים בתעשיות שלהם. היבט אחד

לכתבה »