5 פלטפורמות שיעזרו לך לקדם את האתר

אם אתה רוצה שהאתר שלך יביא לך לקוחות, ולא רק טראפיק, הגעת למקום הנכון.

במדריך זה נסקור את 5 הפלטפורמות היעילות ביותר לקידום האתר שלך ללא תקציב נרחב או ניסיון שיווקי קודם.

והחלק הכי טוב?

כל תוכנות לקידום אתרים או פלטפורמות אלו הן:

  • נוסו ונבדקו
  • חינמיות או חסכוניות.
  • קלות ללמידה וליישום

 

אז בואו נתחיל!

  1. אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO)

SEO, כלומר, לפעול על מנת להעלות את הדירוג של האתר שלך במנועי החיפוש, היא אחת הדרכים היעילות ביותר להביא לקוחות חדשים. אם אתה לומד את העקרונות של שיטה זו, היא יכולה לעזור לך להוביל להרבה לידים, מבלי להוציא כסף.

אך יש לזכור כי SEO זה נושא מקיף מאוד ועסקים רבים נעזרים בשירות של מקדם אתרים מקצועי על מנת להגיע לתוצאות מקסימליות.

 

  1. יוטיוב

ניתן ליצור סרטוני יוטיוב המדורגים לפי מילות המפתח המתאימות לעסק שלך, וכך לעזור להוביל לקוחות לאתר. מכיוון שמספר עסקים מוגבל מייצר סרטונים באיכות גבוהה ביוטיוב, פלטפורמה זו יכולה להיות מכרה זהב לתעשיות נישתיים ולאנשים בעלי כישורי הפקת וידאו.

בנוסף, אם הסרטונים שלך מבוצעים כראוי, קהל היעד שלך יראה אותם בסרטונים המוצעים שלו, דבר שיעזור לך להשיג עוד יותר צפיות אורגניות!

 

  1. מאגרי מידע של עסקים

הוספת האתר שלך למאגרי מידע של עסקים זו אחת הפעולות הקלות והחשובות ביותר שאתה יכול לעשות כבעל עסק, במיוחד אם אתה מנהל עסק מקומי שמתקשר עם לקוחות באופן אישי. המקום הראשון שתרצה להתחיל בו הוא הוספת העסק שלך למפות גוגל.

לאחר מכן, תרצה לחקור את כל האתרים שבהם המתחרים שלך רשומים ואתה לא. ניתן למצוא זאת על ידי חיפושים ממוקדים בגוגל. אם פתחת מסעדה חדשה בתל אביב, ותחפש את "המסעדות הטובות ביותר בתל אביב", תמצא עשרות מאגרי מידע שהם תרצה להיות רשום, כמו TripAdvisor העולמית או Easy הישראלית. לאחר שהבנת לאן עליך להירשם, העבודה היא קלה.

 

  1. ביקורות

האם ידעת שביקורות משפיעות על ההחלטה של 93% מהצרכנים?

המשמעות היא שגם אם כל ערוצי השיווק האחרים שלך מתפקדים היטב, ביקורות לא טובות ימנעו ממך להמיר את מבקרי האתר שלך ללקוחות.

נקודת התחלה טובה היא לחפש "שם העסק שלך + ביקורות".

אתה רוצה לוודא שיש לך מספיק ביקורות חיוביות שיוצרות אמון עם לקוחות פוטנציאליים. כדי למקסם את ההשפעה שלהן, הביקורות צריכות להיות עדכניות ואמינות. כלומר, שימוש בביקורות מזויפות ומומצאות לא יעזרו לך בנושא.

 

  1. מדיה חברתית

חשיבות המדיה החברתית באסטרטגיית השיווק הדיגיטלי שלך משתנה באופן דרמטי בהתאם לאופי העסק שלך. על ידי מחקר על המתחרים והתעשייה שלך, תוכל להעריך את הערך של כל פלטפורמת מדיה חברתית לעסק שלך.

 

סטטיסטיקה

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

מאמרים נוספים שאולי תאהבו