האם אוכל לחיית המחמד שלך נחשבת כהוצאה מוכרת לעסק?

אתה עצמאי ויש לך חיית מחמד? בין אם מדובר בכלב, חתול או אוגר סיבירי, כדאי שתבדוק האם האוכל שאתה קונה לחיית המחמד שלך יכול להיחשב

כהוצאה מוכרת לעסק שלך.

מדריך זה נכתב בעקבות פניות רבות לרשות המיסים ולמע"מ בנוגע לבירורים על קניית שקי אוכל לחיית המחמד.

אתם כנראה יודעים שחיית המחמד שלכם צריכה את האוכל האיכותי ביותר כדי שתוכל לחיות אורח חיים בריא. לכן, אתם בטח קונים עבורה את האוכל האיכותי

ביותר.

אתם לא צריכים להסביר לנו, אנחנו יודעים כי לעיתים מדובר בהוצאה משמעותית.

לכן, יצאנו לבדוק עבורכם האם תוכלו לקבל החזרים אודות קניה של אוכל לחיית המחמד שלכם.

 

רגע לפני שנתחיל, נסביר מהי בעצם הוצאה מוכרת

הוצאה מוכרת היא הוצאה הכרחית לצורך ייצור של ההכנסה שלכם. כלומר, מדובר בהוצאה שבלעדיה, לא תוכלו לייצר הכנסה לעסק שלכם. ברוב המקרים מדובר בהוצאות שקשורות לשכר של עובדים, לשכירות של מקום העבודה, קניות שקשורות למקום העבודה ועוד.

 

האם ניתן לקבל החזרים עבור קניה של אוכל לחיית המחמד?

אם העסק שלכם הוא עריכת דין, טיפולים אלטרנטיביים, אינסטלטור וכדומה, אתם לא תוכלו לקבל החזרים.
כדי לקבל החזר עבור קניה של אוכל לחיית המחמד, אתם צריכים לעסוק בתחום שקשור לבעלי חיים.
ניתן לקבל החזרים עבור קניות של אוכל לבעלי חיים במקרים של עסקים שיש בהם בעלי חיים כחלק מהעסק, כמו מדריכים בחווה טיפולית או מטפלים בילדים באמצעות בעלי חיים.
הסיבה לכך היא שמדובר בהוצאה שבלעדיה, בעלי העסקים הללו לא יוכלו לייצר הכנסות לעסק שלהם.
בעל החיים הוא חלק מהעסק והוא צריך לקבל הזה כדי שיוכל לחיות ולהתלוות אל בעל העסק. כלומר, ללא הזנה לבעל החיים, העסק לא יוכל להתקיים ולא יהיו הכנסות.

 

מדובר בהחזר עבור כל סוגי האוכל? אפשר לקנות אוכל איכותי ויקר?

סביר להניח כי אתם אינכם מתפשרים על איכות האוכל שאתם רוכשים עבור חיית המחמד שלכם שהיא גם שותפה פעילה לעסק שלכם. לכן, חשוב שתדעו כי אתם יכולים לקבל החזר עבור כל סוג של אוכל. בין אם מדובר באוכל צמחוני, בשרי וכו'.
מאלפי כלבים רבים קונים בחנות החיות צ'או צא'ו ומקבלים בסופו של דבר החזרים עבור הוצאות על חטיפים לכלבים. הרי איך מאלף יכול לעבוד עם כלבים ולעבור איתם תהליך של אילוף ללא חטיפים?.

רגע לפני סיום, אנחנו רוצים לציין שאם אתם עונים על הקריטריונים של עסק שיכול לקבל החזרים עבור אוכל לחיית המחמד, כדאי שתזכרו לאסוף את הקבלות מהקניות השונות ולהגיש אותן בסוף שנת המס. אנחנו חוזרים ואומרים, החזר עבור אוכל לחיית המחמד ניתן במצבים שבהם ההוצאה על האוכל היא הכרחית לקבלת הכנסות בעסק.

דולרים

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו

עֵסֶק
עסקים
יתרונות של אוטומציה עסקית

לא מעט עסקים נדרשים להתאים את עצמם ולהפוך יעילים ותחרותיים יותר. אוטומציה עסקית, המשלבת טכנולוגיות חדשניות, הפכה לכלי מפתח המאפשר לעסקים לייעל תהליכים, לצמצם עלויות

לכתבה »
הכוח של שירותי מחשוב לעסקים
טכנולוגיה
הכוח של שירותי מחשוב לעסקים

בעידן הדיגיטלי של היום, עסקים מכל הגדלים מסתמכים במידה רבה על טכנולוגיה כדי לייעל את התפעול, לשפר את הפרודוקטיביות ולהישאר תחרותיים בתעשיות שלהם. היבט אחד

לכתבה »