איך חורטים על שרשרת בטכנולוגיה של היום

בשנים האחרונות אנו עדים לטרנד יפיפה שצפוי להישאר כאן לאורך שנים. מדובר בתכשיטים שמעוצבים באופן אישי תוך חריטה על גבי זהב או כסף. מי מכם שמכירים את הטרנד, יודעים שהוא נפוץ בעיקר בשרשראות. אנחנו החלטנו לקחת את הנושא המרתק צעד אחד קדימה, כדי לבדוק איך הוא מתבצע בפועל. הישארו כאן ותגלו איך מתבצעת חריטה על שרשרת תוך שימוש בטכנולוגיה מתקדמת.

 

רקע – כך היה נהוג לחרוט על שרשראות בעבר

רגע לפני שנציג בפניכם את החריטה המתקדמת שמתבצעת בימים אלו ממש, עליכם לדעת שעד לפני כמה שנים, היה נהוג לבצע חריטה על שרשרת תוך שימוש בברזל שחומם מראש לטמפרטורה גבוהה במיוחד. הליך מיושן זה מתבצע כיום בעיקר באזורים שונים על גבי הגלובוס, בהם יש עדיין צורפים שמבעירים אש ומכניסים לתוכה ברזל דקיק שמאפשר לבצע חריטה על גבי המתכת הנבחרת שממנה עשויה השרשרת.

רקע – כך היה נהוג לחרוט על שרשראות בעבר

 

ובחזרה לעתיד: תכירו את המחרטה

עכשיו אפשר להציג בפניכם את הכלי המתקדם שמאפשר לבצע חריטה מדויקת על גבי שרשראות ותליונים. מדובר במכונה שנקראת "מחרטה" שפולטת קרן לייזר שמבצעת את החריטה בקלות. נדגיש שמדובר בהליך ייצור דיגיטלי שמתבצע על ידי מכונות בלבד. כך שבעצם, צריך להזין במחשב את העיצוב הנבחר ולהעביר את ההנחיה למחרטה, כדי שהיא תוכל לבצע את ההליך. נדגיש שיש דגמים מסוימים של שרשראות שנראים בימים אלה על גברים ונשים רבים. מדובר למשל בשרשראות עם תליון של ארץ ישראל או שרשראות מגן דוד זהב. זוהי דוגמא לדגמים שנעשו תוך שימוש במחרטה מתקדמת.

 

הסיבה שהובילה לטרנד החריטה

הקדמה הטכנולוגית מאפשרת לחרוט על סוגי תכשיטים שונים, מלבד השרשראות. יכול להיות שאתם תוהים בשלב זה מה גרם לשרשראות להיות התכשיט המועדף שמקבל את מרבית תשומת הלב בכל הנוגע לחריטה. אם כך, נגלה לכם שמדובר בהיצע שבא לידי ביטוי בעקבות ביקוש גבוהה. שכן, רבים תרים בתקופה האחרונה אחר שרשראות מעוצבות שמעבירות מסרים חזקים שניתן להטמיע אך ורק באמצעות חריטה.

 

חריטה על שרשרת – אל תעשו את זה בבית

רגע לפני שהמדריך יסתיים, נציג בפניכם אזהרה חשובה ומתבקשת. נבקש שלא תנסו לבצע חריטה באופן עצמאי על גבי שרשרת שיש בביתכם. נכון שיש מי שעושים זאת תוך שימוש בברזל ומדורה, אך מדובר באנשי מקצוע שלמדו את התחום לאורך שנים. אם אתם רוצים לחרוט על שרשרת, תוכלו לפנות לחנות תכשיטים שיש בידה את הטכנולוגיה המתקדמת. זו תבצע כל חריטה שתבקשו תוך זמן קצר.

 

השורה התחתונה

בשלב זה אתם מכירים את המכונה המתקדמת שמבצעת חריטה על שרשראות בקלות. כעת, נותר לכם רק לקחת חלק בטרנד ולבחור את השרשרת עם החריטה האהובה עליכם ביותר. נאחל בהזדמנות זו שתמצאו את הדגם שתמיד רציתם ושתתחדשו!

חריטה על שרשרת - אל תעשו את זה בבית

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו