הכירי 7 סוגי בגדי ים ואיזה הכי מתאים לגופך

הקיץ בפתח ואת בטח התחלת לחשוב על הבגד ים המושלם שלך. את בטוח רוצה משהו מחמיא לגוף, אופנתי, מלא סטייל וכמובן נוח. אך יותר מהכל את מעוניינת בבגד ים שיגרום לך להרגיש הכי טוב עם עצמך. כדי לעזור לך למצוא את הבגד ים המושלם, שיגרום לך להתרגש כל פעם מחדש, אספנו כאן מידע לגבי מספר סוגי בגדי ים מעניינים יחד עם המלצות מה צריך לקחת בחשבון על מנת לרכוש את הבגד ים המתאים ביותר לגופך.

 

סוגי בגדי ים

בגד ים קטן שחור

בגד ים בצבע שחור לעולם לא ייצא מהאופנה ותמיד ישדר שיק וקלאסיות. בחרי ביקיני פשוט או בגד ים שלם חלק והאפקט של סטייל ושיק בוודאות ילווה אותך.

 

ביקיני משולשים קלאסי

אי אפשר להכחיש את המשיכה הנצחית של ביקיני משולשים קלאסי. שרוכי קשירה של בגד הים הזה מאפשרים להתאימו לגופך בצורה מושלמת ואילו שלל צבעים והדפסים הופכים אותו למלא עניין וצבע.

 

ביקיני עם תחתון בגזרה גבוהה

מדובר בתחתון עם נגיעות של נוסטלגיה ובהשראת וינטג'. הגזרה הגבוהה יותר של התחתון מעניקה תחושת ביטחון ותמיכה מעולה בחלק התחתון של הגוף ועוזר לטשטש אזורים בעייתיים.

 

בגד ים שלם

בגד ים שלם שוב כובש את מסלולי האופנה. סגנון זה נבחר לא רק על ידי נשים שרוצות לטשטש את איזור הבטן והצדדים, אלא גם על ידי נשים ללא אזורים "בעייתיים". בנוסף בגד ים שלם עדיף ונוח יותר לשחיה בבריכה או לבילוי פעיל על החוף.

בגד ים מחלק אחד

 

בגד ים פוש-אפ

מדובר בבגד ים עם חלק עליון שכולל את טכנולוגיית הפוש אפ המאפשרת הרמה והגדלה ויזואלית של השד.

 

בגד ים סטרפלס

מוצר זה מועדף על מי שאוהבת ליהנות משיזוף ללא פסים לבנים מיותרים.

 

טנקיני

גרסה מעניינת של בגד ים שלם, כאשר החלק העליון נפרד מהתחתון ומורכב מטופ ארוך או חולצת טריקו.

 

איך לבחור את בגד הים המנצח

כשיוצאים לקניית בגד ים, ביטחון עצמי הוא המפתח ולכן אנו ממליצים לך להתנסות בכמה שיותר סוגים שונים של גזרות וצורות. את אף פעם לא יודעת מה ייראה הכי טוב עד שתנסי ואולי תופתעי לגלות גזרה חדשה שיכולה להפוך במהירות לאהובה עליך.

 

סיכום

עונת הרחצה מתקרבת ונשים רבות רוצות לבחור את בגד הים האופנתי ביותר על מנת להיראות במיטבן בחוף, בים או בבריכה. בגד ים שנבחר נכון ובטוב טעם יעזור להדגיש את נקודות החוזק של הגזרה שלך, להסוות פגמים ולאפשר לך להרגיש בטוחה ונוחה בשחיה במים ובזמן השיזוף תחת השמש החמה. האפשרויות היום כל כך רבות ומלאות במגוון גזרות וצבעים, כך שעם מעט מאמץ תוכלי לבחור את בגד הים האולטימטיבי וליהנות מעונת הקיץ הנפלאה.

קניות של בגד ים

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו