איך להקל על תהליך הבחירות של מועצת התלמידים

מועצת התלמידים היא דבר הכרחי בעולמו של ילד.

יכולת המנהיגות הבאה לידי ביטוי, כמו גם העזרה והפעולה למען ילדי בית הספר האחרים, מעניקים לתלמיד הלוקח חלק פעיל במועצה תחושת ביטחון

ומסוגלות דברים אשר יעזרו לו לקראת העתיד אליו הוא הולך.

אך הדרך המיושנת להצבעת התלמידים למועצה, קצת תוקעת את ההתקדמות הזו.

הכירו דרך שתקל על תהליך הבחירות בבית ספרכם.

 

מה זה נייר?

בשנת 2022, כמות הנייר הנדפס ברחבי העולם ירדה משמעותית מאשר בעשור האחרון. התקדמות הטכנולוגיה והעברת מסמכים וקבצים דרך הרשת, הצילו יערות רבים. אך במקום הנייר נדבקנו למסך הטלפון, וכך יוצא שרוב חיינו מתנהלים דרך המחשב הנייד או הסמרטפון.

חלק ניכר מחיינו אנחנו נמצאים בטלפון וגולשים ברשת. בכדי להקל על תהליך הבחירות למועצת התלמידים כדאי להעביר את ההצבעה למגרש הזה. המגרש המוכר והנוח של התלמידים.

 

הצבעה דיגיטלית

הצבעה דיגיטלית בעצם מחליפה לנו את הקלפי הישן, שמשלשלים לתוכו פתקים ממשיים. השיטה הזו מקילה עלינו הן בארגון ההצבעה אשר לעיתים כרוכה בעבודה קשה, והן בספירת הקולות בסוף.

 

איך זה עובד?

הצבעה דיגיטלית יכולה להתבצע במחשב, בטלפון הנייד או אפילו בהקמת עמדה בבית הספר, רק שבמקום הקלפי המוכר יעמוד מסך מגע שעליו יצביעו.

בכל דרך שתבחרו, התלמיד ייגש לאזור ההצבעה דרך הרשת, יזדהה על ידי מילוי פרטים אישיים וסיסמא, יבחר את הצבעתו וישלח אישור להצבעה שלו. בשעה שנגמרת ההצבעה, איסוף הקולות נעשה באופן אוטומטי ותוך כמה רגעים כבר תדעו מי מרכיב את מועצת התלמידים הבאה של בית ספרכם.

 

יתרונות

חוץ מהדברים שכבר הזכרנו, ספירת קולות זריזה והקלה בהכנות הלוגיסטיות בהצבעה רגילה, להצבעה דיגיטלית יתרונות רבים. אחד מהם הוא הכניסה לעולמם של התלמידים. הם נולדו לתוך המציאות הממוחשבת הזו. הם יודעים להפעיל ולזהות איך עובדת שיטת ההצבעה, מה שפעמים רבות ייקשה עליהם אם ההצבעה תהייה פרונטאלית.

עוד יתרון בולט הוא הנוחיות. לא חייבים לבוא ולהיות פיזי במקום ההצבעה. כך שבימים כמו אלו, שמציאות של לימודים פיזיים בבית הספר הם לא דבר שבשגרה כל כך, הצבעה דיגיטלית למועצת התלמידים יכולה להתרחש גם בבית של התלמיד או בכל מקום אחר.

 

אבטחה

אפילו אם אתם פוחדים מתלמידי מגמת סייבר, אז המערכת של ההצבעה ממוגנת היטב ולא נתונה כל כך לפריצות ולתוצאות סרק.

 

כמה מילים לסיום

יש מצב שראש הממשלה הבא של מדינת ישראל, ייצא מבית ספרכם, והדרך שלו תתחיל בכך שהוא יהיה ראש מועצת התלמידים. אבל גם יש מצב שלא, בגלל שיטת ההצבעה המיושנת שלאף אחד לא היה כח לבוא ולהצביע בשבילו. אז קדימה, תתקדמו לשנות 2022 ותכירו את הדרך להקל על בחירת ראש הממשלה הבא של ישראל. אהה בעצם של ראש מועצת התלמידים.

תלמידה

 

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו

כסף מזויף
פיננסים
3 שיטות לזהות כסף מזויף

לאחרונה אנו עדים לעלייה ניכרת במספר השטרות המזויפים שנמסרים לבעלי עסקים שונים ברחבי הארץ. תרחיש זה גרם לנו לבדוק את הנושא מקרוב, כדי שנוכל להציג

לכתבה »
איך לבחור מכללה ללימודים
לימודים
איך לבחור מכללה ללימודים?

במיוחד בכניסה להייטק – קורס מקצועי יכול להיות מקפצת ענק שתעיף את הקריירה שלכם באוויר. עם זאת, אם לא תבחרו את המכללה הנכונה, אתם עלולים למצוא את

לכתבה »
עֵסֶק
עסקים
יתרונות של אוטומציה עסקית

לא מעט עסקים נדרשים להתאים את עצמם ולהפוך יעילים ותחרותיים יותר. אוטומציה עסקית, המשלבת טכנולוגיות חדשניות, הפכה לכלי מפתח המאפשר לעסקים לייעל תהליכים, לצמצם עלויות

לכתבה »