איך לשמור על האייפון

בין אם רכשתם מכשיר אייפון חדש או שמא יש ברשותכם מכשיר אייפון ישן, אחת מהמשימות החשובות ביותר שלכם זה לשמור עליו. כאשר תשמרו על האייפון בצורה אפקטיבית, תוכלו ליהנות ממנו באופן אופטימלי – וגם תוכלו להשתמש בו ללא חשש. את כל פעולות ההגנה מבצעים מראש, אך לא פעם אנשים נזכרים לבצע את אותן פעולות רק כאשר כבר מאוחר מידיי והם נדרשים לשלם מאות שקלים על תיקון של האייפון שלהם. אז כיצד תוכלו לשמור בצורה אפקטיבית על האייפון שלכם? יש לנו את כל הטיפים עבורכם.

 

תשימו מגן מסך מזכוכית או סיליקון למכשיר

אחד מהרכיבים הרגישים ביותר בכל אייפון, לא משנה באיזה דגם מדובר זה המסך. כל נפילה יכולה להוביל למצב שבו המסך שלכם יישבר, וכך תצטרכו לפנות למעבדה על מנת לבצע תיקון מסך. העלות של תיקון או החלפת מסך הינה גבוהה במיוחד, וכמובן שיש לכם דרך למנוע אותה. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לרכוש מגן מסך מזכוכית או סיליקון אשר ישמור על המסך שלכם.

אם יש לכם כיסוי לאייפון, עליכם לוודא כי הכיסוי אינו מפריע למגן מסך – אחרת אתם שוב חוזרים לנקודת ההתחלה. לכן תבדקו את הדברים הללו עוד בחנות, על מנת שתוכלו לדעת שהשגתם למסך שלכם את ההגנה הטובה ביותר – וכך תוכלו להיות רגועים.

מכשיר סלולרי

 

רכשו כיסוי לאייפון על מנת לשמור עליו

עוד דרך יעילה שבאמצעותה תוכלו לשמור על המכשיר שלכם זה על ידי רכישת כיסוי לאייפון. באמצעות הכיסוי תוכלו להגן על החלק האחורי של המכשיר, וכך למנוע מהמכשיר שלכם להינזק כתוצאה מהנפילות. החל מאייפון 8 הגב האחורי של האייפון גם הוא עשוי מזכוכית ולכן גם הוא יכול להישבר בדיוק כמו המסך הקדמי.

לכן במידה ויש לכם אייפון 8 ומעלה, אתם חייבים לרכוש כיסוי לאייפון על מנת לשמור עליו. אחרת בכל נפילה אתם מסתכנים בכך שהמסך האחורי שלכם ייסדק או ישבר. גם כאן מדובר על הוצאה כספית גבוהה ולכן מוטב לכם למנוע אותה על ידי רכישת כיסוי לאייפון.

 

תגנו על המכשיר שלכם מפני מים

אחרי ששמעתם על מגן מסך ועל כיסוי לאייפון, כעת יש לכם עוד משימה אחת. האויב הגדול ביותר של האייפון שלכם זה מים, במידה ונכנסים מים אל תוך המכשיר שלכם הם יכולים ליצור מצב של קורוזיה. מדובר על מצב בלתי הפיך שעלול להשבית את המכשיר שלכם לחלוטין. לכן תצטרכו להרחיק עד כמה שאפשר את המכשיר שלכם ממים.

ישנו אפילו כיסוי לאייפון אשר יספק לכם הגנה מושלמת ממים, כך שתוכלו לדעת שאתם עושים את כל מה שנדרש על מנת להגן על המכשיר שלכם. במידה ותיישמו את כל הפעולות הללו תוכלו לשמור על המכשיר שלכם בצורה כמעט אופטימלית.

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו

עֵסֶק
עסקים
יתרונות של אוטומציה עסקית

לא מעט עסקים נדרשים להתאים את עצמם ולהפוך יעילים ותחרותיים יותר. אוטומציה עסקית, המשלבת טכנולוגיות חדשניות, הפכה לכלי מפתח המאפשר לעסקים לייעל תהליכים, לצמצם עלויות

לכתבה »
הכוח של שירותי מחשוב לעסקים
טכנולוגיה
הכוח של שירותי מחשוב לעסקים

בעידן הדיגיטלי של היום, עסקים מכל הגדלים מסתמכים במידה רבה על טכנולוגיה כדי לייעל את התפעול, לשפר את הפרודוקטיביות ולהישאר תחרותיים בתעשיות שלהם. היבט אחד

לכתבה »