איך תדעו אם הטלפון שלכם תומך אופציה של טלפון כשר?

כפי שכולכם כבר בוודאי מבינים, כיום מאוד קשה לנהל את החיים עם טלפונים כשרים מהדור הישן. המון אפליקציות חיוניות מאוד להתנהלות קלה ונוחה של החיים לא נמצאות בהישג ידינו כאשר אנחנו נשארים עם הטלפונים הכשרים הישנים. לכן כיום יש טלפונים חכמים וכשרים. איך זה עובד? מה ההבדלים? איך אפשר לדעת אם בפלאפון שלי יש אופציה לתמיכה כשרה? בואו להבין לעומק מה הם הטלפונים החכמים והכשרים.

 

מהו מכשיר (טאבלט, פלאפון) תומך כשר?

זה לא משנה אם מדובר בטאבלט תומך כשר או במכשיר פלאפון תומך כשר, הכוונה היא למכשיר רגיל שמוסיפים לו טכנולוגיה מיוחדת שתפקידה לסנן תכנים במכשיר. מכשיר כשר יודע לתעל את יתרונות האינטרנט כדי לייעל ולהקל על החיים שלכם באמצעות האפליקציות החדשניות. במכשירים כשרים יש אופציה למספר דרגות הגנה וזאת בהתאם לדרישת ובקשת הלקוח. המכשיר יכול להגיע ללא דפדפן בכלל או עם דפדפן מסונן, הוא מיועד לקהל הדתי חסידי שיש ברצונו להשתמש בטכנולוגיה אך במסגרת ההלכה.

 

מה ההבדל בין טלפון כשר לטלפונים תומכי כשרות לבין סמארטפונים מושגחים?

יש מספר סוגים של טלפונים כשרים שמאושרים עם רמת הגנה והשגחה בהתאם לבקשת הלקוח. בואו נעשה סדר בין שלושת הסוגים של המכשירים הקיימים: מהמסורתי והוותיק ביותר ועד להכי חדש שקיים בשוק:

טלפון כשר: מכשיר טלפון שמיועד לשיחות יוצאות ונכנסות בלבד. ללא אינטרנט, ללא SMS אלו מכשירים דור 2 או 3 והם מגיעים עם תוספות מינוריות כמו לוח שנה עברי, סידורי תפילה וקישורית בלוטוס.
מתאים לקהל החרדי, עובד עם סים כשר בלבד.

טלפון כשר תומך כשרות: מקבל הודעות ושיחות כמו כל מכשיר אך בנוסף יכול לתמוך גם סים לא כשר. פיצ'רים שימושיים כמו: מצלמה, לקוח שנה, סידורי תפילה.

טלפון כשר עם ווטסאפ: אלו טלפונים מיוחדים שהותקנה בהם טכנולוגיה שהופכת את הפלאפון החכם לכשר. היכולת של המכשיר הזה הוא אפליקציית הוואצאפ ועוד כמה אפליקציות מוגבלות. הוא מגיע ללא איטנרנט, אבל מאפשר קבלה של הודעות, וואצאפ, מצלמה וכו'.

אחרון חביב – סמאטפון כשר: מכשירי פלאפון חכמים מחברות מובילות בתחום כמו שיאומי וסאמסונג, שבהם הותקנה תוכנה מיוחדת שמבטלת את חנות האפליקציות והאינטרנט. המכשיר מגיע עם חנות אפליקציות כשרה לגמרי שעברה פיקוח כדי לאפשר לקהל החרדי – דתי להשתמש בה בבטחה.
מסך גדול, סוללה, מעבד. בקיצור, המכשיר המושלם למי שרוצה להנות מהאפשרויות הטכנולוגיות ועדיין להישאר בגדרי ההלכה.

 

לסיכום

הטכנולוגיה של היום מאפשרת לכם להנות ממגוון של טלפונים: כשרים, תומכי כשר, מסוננים, או כשרים ופשוטים בהתאם לרצונות והצרכים שלכם.
אין צורך להמשיך ולהישאר מאחור מבחינת נוחות, קדמה, אפשרויות או זמן. אנחנו מאמינים שכל אדם דתי – חרדי יכול למצוא לעצמו היום את המכשיר שהכי מתאים לו.

מקווים שנהניתם והבנתם את ההבדלים וההגבלות. תתחדשו!

טלפון

 

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו

עֵסֶק
עסקים
יתרונות של אוטומציה עסקית

לא מעט עסקים נדרשים להתאים את עצמם ולהפוך יעילים ותחרותיים יותר. אוטומציה עסקית, המשלבת טכנולוגיות חדשניות, הפכה לכלי מפתח המאפשר לעסקים לייעל תהליכים, לצמצם עלויות

לכתבה »
הכוח של שירותי מחשוב לעסקים
טכנולוגיה
הכוח של שירותי מחשוב לעסקים

בעידן הדיגיטלי של היום, עסקים מכל הגדלים מסתמכים במידה רבה על טכנולוגיה כדי לייעל את התפעול, לשפר את הפרודוקטיביות ולהישאר תחרותיים בתעשיות שלהם. היבט אחד

לכתבה »