מהם השלבים בתהליך החלפת מסך לאייפון 11

בעבר התזה הנפוצה הייתה, שהחלפת מסך לאייפון, אורכת זמן רב, ודורשת המתנה מרובה. בטח תופתעו לשמוע שהמצב השתנה, וכיו, ניתן לבצע את ההחלפה תוך שעות ספורות.

 

מה היה בעבר?

בעבר, כשבעלי אייפון 11 רצו להחליף את מסך המכשיר שלהם, כאשר מדובר בהחלפה למסך מקורי כמובן. או כאשר נדרשו לעשות תיקון מסך אייפון 11, היה עליהם לעבור תהליך שארך מספר ימים, בדרך כלל, חמישה ימי עסקים, עד שהלקוח קיבל חזרה את המכשיר.

 

מה השתנה היום?

בזמן האחרון השתנה המצב, ואפשר כבר להודיע שניתן לבצע תיקון, או החלפה של מסך אייפון 11, תוך שעתיים, כלומר, המתנה בחנות הטלפון, וקבלת המכשיר חזרה, "על המקום". מדובר בשינוי דרמטי בעולם בו כל המשימות שלנו, השיחות, התמונות, ותהליכי העבודה נעשים דרך הטלפון, והתנתקות ממנו לצורך תיקון מסך אייפון 11, הייתה אירוע רציני וכמעט בלתי אפשרי.

 

אז מה הם השלבים להחלפה?

  • החלטה – פעמים רבות, המסך סופג רק מכה קלה, ואין צורך להחליף או לתקן, לפני שאתם משקיעים כסף בתיקון או החלפה, שקלו האם היא ההחלפה אכן נדרשת.
  • בדיקת סניף מתאים – שימו לב, חברת Apple לא מאפשרת לכל חנות פלאפונים לתקן או להחליף מסך. ישנם מספר מעבדות רשמיות שהוסמכו על ידי החברה ויכולות לבצע את התיקון או ההחלפה. מעבדת הסלולאר של סלולארי לי, היא אחת מהמעבדות שקיבלו את אישורה של חברת Apple, ויש לה את חלקי החילוף המקוריים של אייפון 11.
  • המתנה – לאחר שהצגתם את הבעיה למוכר, וביקשתם ממנו להחליף או לתקן, המתינו בין שעה לשעתיים, ותקבלו בחזרה את מכשיר האייפון שלכם, עם מסך מתוקן או חדש, ממש כפי בקשתכם.
  • מחיר – שימו לב שמחיר ההחלפה למסך מקורי של אייפון 11, עומד על 1,000 ₪ בערך, ואם מדובר באייפון פרו, המחיר יכול להגיע גם ל – 1,400 ₪.

 

למה כדאי להחליף למסך מקורי?

זכרו שהתקנת המסך משפיעה באופן ישיר על ביצועי המכשיר לאחר מכן, ולכם אם ברצונכם להמשיך להנות מהביצועים של מכשיר האייפון 11 שלכם מומלץ לפנות למעבדה מורשית, כמו למשל, מעבדת הסלולאר של סלולארי לי.  בין הביצועים שעלולים להינזק, יש את תוכנת זיהוי הפנים ( Face ID) ותצוגת ה True Tone  שלא בטוח יעבדו כראוי על מסך לא מקורי. פרט חשוב נוסף שכדאי לדעת, התקנת סך לא מקורי מבטלת את האחריות של Apple על המכשיר, ואתם מן הסתם רוצים את האחריות שלהם.

לסיכום, אין מדובר בעניין כל כך מסובך, וכל מה שעליכם לעשות על מנת להחליף מסך לאייפון 11 זה לחפש את מעבדת הפלאפונים הקרובה לביתכם, שמאושרת על ידי Apple, ולבקש החלפה או תיקון. תוך שעתיים תקבלו שירות, והמכשיר ייראה שוב כמו חדש.

מסך סדוק

 

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו