האם יש הבדל בין נעלי ריצה לנשים לבין נעלי ריצה לגברים?

לפני כמה ימים מצאנו את עצמנו כמעט מוכנים לריצה. הסתכלנו במראה ואמרנו לעצמנו בקול: חולצה – יש, מכנסיים – יש, שעון – יש, נעליים – אין?. כן, כן, מצאנו את עצמנו עומדים מול המראה, רגע לפני יציאה ומגלים ששכחנו לנעול נעליים. לאחר כמה רגעים של בירור, הבנו שהנעליים שהיו מונחות תמיד מתחת למראה נעלמו ממקומן. בת הזוג שלנו שיצאה לריצה כמה דקות קודם לכן, נעלה אותן. אנחנו החלטנו לכתוב מהעניין מדריך ולבדוק האם יש הבדל בין נעלי ריצה לנשים לבין נעלי ריצה לגברים.

 

יש הבדל בין נעלי ריצה לנשים לנעלי ריצה לגברים

כדי שנוכל לבדוק אם יש הבדל בין שני סוגי הנעליים, היינו צריכים לבדוק את העניין באופן מעמיק. שכן, אין זה מספיק פשוט לנעול נעלי ריצה של נשים כדי להגיע למסקנה. לכן, יצאנו לחנות של נעלי ריצה ובדקנו את כל סוגי הנעליים שמוצעות לנשים ולגברים. ראוי לציין כי מדובר ב – 2 מחלקות נפרדות שנמצאות אחת בסמוך לשנייה. הגענו אל כמה הבדלים בולטים וכדאי שתישארו פה כדי להכיר בהם.

 

הבדל מספר 1 שבא לידי ביטוי בין הנעליים: העיצובים

מבט חטוף במדפים שיש עליהם נעלי ריצה נשים  גרם לנו לראות בבירור שיש שם נעליים בעיצובים שונים לחלוטין מאלו שמופיעות על מדפי הגברים. נעלי ריצה לנשים וגברים עתירות בצבעים חזקים. אבל הדגמים עצמם שונים לחלוטין. כך שאם מישהו רוצה נעלי ריצה גברים בדגם שמוצג באזור הנשים, לא יוכל לקבל אותו, פשוט כי הוא מיועד לנשים.

איש רץ

הבדל מספר 2 שבא לידי ביטוי בין הנעליים: רוחב הרגל

יש לא מעט נעלי גברים שנמצאו כצרות ביחס לנעלי הנשים. מסתבר שנשים בהיריון ולאחר לידה מגלות לא פעם שכפות הרגליים שלהן התרחבו. מי שמעצבים את הנעליים לוקחים את העובדה הזו בחשבון ומוציאים עיצובים של נעליים רחבות יותר. כך נשים שרוצות לרוץ בהיריון או לאחר הלידה, יכולות לנעול נעליים שמתאימות לכף הרגל שלהם באופן מדויק.

מסלול ריצה

הבדל מספר 3 שבא לידי ביטוי בין הנעליים: המידות

אי אפשר לכתוב מדריך מקיף על ההבדלים שבאים לידי ביטוי בנעלי הריצה לגברים ונשים מבלי לציין את ההבדלים במידות. נעלי נשים מגיעות עד מידה 43 בערך, בעוד נעלי גברים יכולות להגיע למידה 46 ויותר. שכן, לגברים יש רגליים במידות גדולות יותר ברוב המקרים. נשים שיש להן רגליים גדולות מוצאות את עצמן לא פעם תרות אחר נעלי גברים, פשוט כי אין להן ברירה, הנעליים שמוצעות במדפי הנשים לא מתאימות להן מבחינת הגודל.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את העובדה כי ישנם הבדלים בין נעלי ריצה לגברים ולנשים. כעת, כשיש לכם את כל הפרטים, נותר לכם רק לבחור בדגם הנעליים המתאים לכם ביותר.

סוליה

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו