האם יש מדפסת שעובדת חלק?

עד לפני מספר שנים בודדות מדפסות תלת מימד היו מעין אגדה אורבנית שספק קיימת אך היום הדפסת תלת מימד היא נגישה במיוחד אפילו עבור משתמשים בבית שלהם. במחיר סביר ניתן לרכוש מכונה בעלת יכולות רבות שתוכל להעביר רעיונות לביצוע בקלות רבה.

 

מדפסות תלת מימד למתחילים

אם אתם חדשים בעולם ההדפסות בתלת מימד אתם בטח שואלים את עצמעם איך בוחרים בכלל? כמה כסף כדאי להשקיע באחת כזו ואיפה כדאי לקנות וכמובן מחפשים מדפסות מומלצות, לפניכם מדריך לבחירת מדפסות תלת מימד לשימוש ביתי.

 

מאפייני בטיחות

מדפסות תלת מימד בדרך כלל מעוצבות היטב עבור בטיחות יתרה. מאפיינים אלו חשובים למען שמירה על אריכות ימיי המדפסת כמו פונקציה של קירור הזרבובית והמדף שמתחממים עם סיום ביצוע ההדפסה. או הרחקת הזרבובית מהאובייקט בזמן השהייה או סיום ההדפסה מה שמונע היווצרות נזקים מחום.

 

חווית משתמש

חוויית המשתמש במדפסת תלת מימד אינה פחות חשובה מתכונות הההדפסה או מאפייני בטיחות. תכונות באיכות גבוהה כמו ממשקי משתמש של מסך המגע, תמיכה בפרמטרים כפולים, שטח ההדפסה וכו'… חשוב גם לשים לב לרזולציית ההדפסה שנמדדת במיקרונים כאשר מדוברת בהדפסת תלת מימד. גובה השכבה ומתח החגורה הם הגורמים החשובים ביותר בכל הנוגע להדפסה חלקה.

 

5 מדפסות תלת ביתיות מומלצות:

  1. 1. Creality CR-10 V2
    גרסה חדשה אשר מגיעה מורכבת ומוכנה לשימוש – הדפסה שקטה, מערכת קירור משודרגת, משטח הדפסה מתחמם מזכוכית. ניתן להדפיס באמצעות כרטיס זיכרון או חיבור USB וניתן להשתמש בחומרי גלם מיצרנים שונים.
  2. toybox
    מדפסת התלת מימד הראשונה הקלה לשימוש, בנגיעה אחת מאפשרת לילדים לעצב ולהדפיס את הצעצועים שלהם. עם קטלוג צעצועים ענק, ניתן לעצב צעצועים בעצמכם או לבחור מהקטלוג. המדפסת עצמה עשויה מחומרים שאינם רעילים והם ידודתיים לילדים ולמשפחה.
  3. Creality Ender 5 Pro
    גרסה משודרגת ושקטה. ניתן להמשיך את ההדפסה גם לאחר הפסקות חשמל. המשטח ההדפסה הגמיש מאפשר הסרה קלה של חלקים לאחר ההדפסה.
  4. Creality LD-002R

מדפסת MSLA, הדפסה באמצעות מסך LCD באיכות 2K עם Anti-aliasing פילטר פחם מובנה ניתן להדפיס בשעווה ליציקות מהירות הדפסה גבוה: 20-30 מ"מ לשעה מורכבת ומוכנה לשימוש אחריות לשנה ניתן להשתמש בחומרי גלם של יצרנים שונים.

  1. Stampante 3D Original Prusa i3 MK3S+
    ה-Prusa i3 MK3S+ המקורי הוא הגרסה העדכנית ביותר של חותמת התלת-ממד הפופולרית. המדפסת היא שדרוג של ה-MK3S עם בדיקה חדשה של SuperPINDA לכיול של השכבה הראשונה של מיליורטה, ה-cuscinetti איכותי יותר והעיצוב אפקטואלי ושימושי. החותמת כוללת גם סליל חינם של 1 ק"ג של חוט PLA כסף.

 

לסיכום

מדפסות תלת מימד הן אופציה מעולה למימוש קל ופשוט של רעיונות שלכם או של הילדים, אם זה צעצוע, כלי למטבח או כל פטנט ולכן יש לנו מזל שהמדפסות הפכו להיות כל כך נגישות לקהל הרחב.

מכשיר חשמלי

 

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו