כיצד הספק חשמל של הגנרטור משפיע על התפוקה?

גנרטור הוא מכשיר המספק חשמל למכשירים כאשר אין לנו אפשרות להתחבר לחשמל בשטח.

כיצד הספק החשמלי משפיע על התפוקה שלו וכיצד הוא פועל בשטח?  על כך במאמר הבא.

 

ההספק החשמלי של הגנרטור

גנרטורים הם אביזרים נחוצים לקמפינג, אירועים בטבע, מסיבות בשטח ועוד. ניתן לחבר אליהם כל מכשיר חשמלי מאביזרי תאורה או מערכת הגברה ועד למאווררים ומתנפחים. השכרת גנרטורים אופיינית מאוד למסיבות טבע כיוון שבלעדיהם לא יהיה ניתן להפיק מסיבה עם מוסיקה ותאורה. לכל גנרטור יש הספק חשמלי אחר אותו מתאימים למכשירים החשמליים שרוצים לחבר אליו. כלומר, אם מחליטים לחבר מערכת סאונד שההספק שלה הוא 1,000 וואט ומנורות שההספק שלהן 1,500 וואט יהיה הספק חשמלי כולל של 2,500 וואט. ביחד עם זאת חשוב שלא ליצור עומס חשמלי גדול מדי ולכן יש להוסיף עוד 500 וואט ספייר. לפיכך, ההספק החשמלי של הגנרטור אותו תבחרו יהיה 3,000 וואט. כדי לאתר את ההספק החשמלי של כל מכשיר ניתן לבדוק זאת ברישום היצרן על המכשיר מאחור.

 

כיצד ההספק החשמלי משפיע על התפוקה?

ככל שהגנרטור יהיה עם הספק חשמלי גדול יותר כך תוכלו לחבר אליו מכשירים שונים, אך מלבד זאת יש משמעות לאיכות שלו. בחירת גנרטור צריכה להיעשות בחברה אמינה שמתחזקת את הגנרטורים שלה ומחזיקה בדגמים מתקדמים. הגנרטור לא צריך להיות רועש והתפוקה שלו צריכה לספק חשמל בצורה האופטימלית. ישנם גנרטורים שפועלים באמצעות דלק או דיזל ולכן יש לקחת בחשבון גם את העלויות שלהם. כמו כן, ישנם גנרטורים שההספק החשמלי שלהם מייצב מתח מובנה. כלומר, הם מיועדים למכשירים חשמליים רגישים שעלולים לגרום לעומס חשמלי גבוה יותר או לקצר. מדובר על תאורה חכמה או מערכות ממוחשבות שונות. מייצב המתח מסייע לגנרטור לעבוד טוב יותר על מנת שמכשירי החשמל לא יינזקו במידה ותהיה אי יציבות חשמלית.

 

תפעול הגנרטור בשטח

כדי שהגנרטור יתפקד בצורה אופטימלית בשטח יש לשמור על התקנות והוראות היצרן. ראשית יש להעמיד אותו רק במקום ישר ויבש. לחות עלולה לקצר את הגנרטור. שנית, יש להרחיק אותו מחומרים דליקים. כאשר מדובר במסיבת יום הולדת או אירוע אחר בו משתתפים ילדים, יש להרחיק אותו למרחק של 25 מטר לפחות ולתחום אותו כך שלא תהיה אליו גישה. אסור לאטום או לכסות את הגנרטור או להזיז אותו כשהוא חם. על מנת שהספק החשמלי ישפיע על התפוקה, כל מכשירי החשמל שתחברו אליו צריכים להיות תקינים. במידה ואחד המכשירים מקצר הוא עלול לקצר גם את הגנרטור בדיוק כפי שמכשיר עם קצר בבית מקפיץ את המפסקים בארון החשמל. לסיכום, גנרטורים אמינים ומתוחזקים כראוי מספקים תפוקת חשמל יעילה ותורמים לכל אירוע המתנהל באזורים בהם אין אפשרות להתחבר לחשמל.

 

 

מנורה

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו

עֵסֶק
עסקים
יתרונות של אוטומציה עסקית

לא מעט עסקים נדרשים להתאים את עצמם ולהפוך יעילים ותחרותיים יותר. אוטומציה עסקית, המשלבת טכנולוגיות חדשניות, הפכה לכלי מפתח המאפשר לעסקים לייעל תהליכים, לצמצם עלויות

לכתבה »
הכוח של שירותי מחשוב לעסקים
טכנולוגיה
הכוח של שירותי מחשוב לעסקים

בעידן הדיגיטלי של היום, עסקים מכל הגדלים מסתמכים במידה רבה על טכנולוגיה כדי לייעל את התפעול, לשפר את הפרודוקטיביות ולהישאר תחרותיים בתעשיות שלהם. היבט אחד

לכתבה »