האם שירותי מחשוב בענן מומלצים למשרדים קטנים?

מחשוב ענן מאפשר לבעלי עסקים וסטארטאפים למקסם את האפקטיביות של העסק. הם מצליחים תודות למחשוב בענן לבצע משימות בצורה יעילה יותר וכך היעילות עולה. מה זה בכלל מחשוב בענן ולמה טוענים שמשרדים קטנים גם יכולים להיתרם מכך? על כך ריכזנו לכם כאן מידע. מוזמנים להמשיך איתנו. 

 

מה זה שירותי מחשוב בענן?

מחשוב ענן יכול לכלול מגוון גדול של שירותי עזר: אחסון, תוכנה, תקשורת וכו'. שירותי מחשוב בענן מוצעים על ידי חברת מחשוב המציעה שירותים אלו. והיא מנהלת אותם דרך האינטרנט. התשלום לחברה כזו הוא לפי שימוש.

כך בעלי משרדים קטנים מצליחים לחסוך כסך, במקום לרכוש מקום אחסון, הם מקבלים שירותי מחשוב המאפשרים להם מקום אחסון בלתי מוגבל, וכך, בהתאם לכמות השימוש, הם נדרשים לשלם. כאשר מקימים משרד קטנים, מעוניינים להתמקד בעבודה עצמה, בתחום העיסוק של המשרד.

אף בעל משרד לא מעוניין לעסוק בשרתים קורסים או מקומות איחסון שנגמרים… כדי לחסוך את כל כאב הראש הזה ולקבל כוח מחשב בלתי מוגבל המאפשר עבודה מקצועית יעילה וזריזה, עושים שימוש בשירותי מחשוב.

שירותי מחשוב בענן

שירותי מחשוב בענן – למה זה כדאי?

כמו כל דבר בחיים, לשירותי מחשוב בענן יש גם חסרונות לצד היתרונות הרבים. ננסה להרחיב על העיקריים שבהם.

 

זמן ההקמה

כדי להנות משירותי ענן אין צורך להמתין. ניתן לקבל את השירות מה שנקרא " מהרגע להרגע". תוך מספר לחיצות כפתור אתם יכולים להנות מכוח מחשב רב יותר, שירותי ענן מתקדמים והקלה על תהליך העבודה.

 

מחיר שירות

בסופו של דבר, שירותי מחשוב בענן חוסכים לבעל העסק כסף.  במקום שבעל המשרד יצטרך לקנות תוכנות, מחשבים ומקומות אחסון מראש. להשקיע באנשי צוות מומחים לתמיכה טכנית כזו, שירותי מחשוב בענן מייתרים את כל זאת.

החברה המספקת את השירותים היא זו שתספק לכם את המחשבים שאתם צריכים. היא תנהל את העניינים, אתם לא תצטרכו לשלם לפי שימוש בלבד. השתמשתם עם התוכנה? תצטרכו לשלם בהתאם. לא השתמשתם? אין צורך בתשלום! כך העולם עסקי חוסך עלויות.

שירותי מחשוב בענן

התחזוק? על החברה!

בעל משרד שלא נעזר בשירותי מחשוב, נדרש להחזיק שרתים משלו, לתחזק אותם, לשדרג אותם על פי הצורך. כל בעיה מצריכה תיקון ולא מעט פעמים הוא נדרש לרכוש חומרות חדשות בכדי לשמור על המערכת תקינה. לעומת זאת, שירותי מחשוב בענן מונעים את הצורך הזה מבעל העסק. החברת נותנת שירותי המחשוב מעסיקה צוות מיוחד בדיוק לצורך כך.

 

רמת אבטחה

מחשוב בענן יכול להיות מאובטח יותר או פחות… כאשר מדובר בשירותי מחשוב המסופקים על ידי חברה חיצונית, רמת האמינות קרובה למאה אחוזים. דגש מיוחד מושם על אבטחת המידע וכך אין חשש זליגות מידע. רמת הביצועים גם היא עולה כאשר כוח המחשב הוא לא מוגבל… עכשיו תענו אתם על השאלה, האם זה משתלם למשרדים קטנים? 😉

שירותי מחשוב בענן

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו