מה ההבדל בין שמלת כלה קלאסית לשמלה רגילה?

נשים שבחרו בעבר את שמלת הכלה שלהן, יודעות לומר שיש מגוון עצום של שמלות שמאופיינות בסגנונות וגוונים שונים. עובדה זו גורמת לכלות לעתיד לחפש מידע רלוונטי שיציג בפניהן את כל הפרטים החשובים על שמלות נבחרות. מדריך זה עולה לאתר, כדי לסייע בהקשר זה ולהציג את ההבדל שבא לידי ביטוי בין שמלת כלה קלאסית לבין שמלה רגילה, שנחשבות לבחירות הנפוצות ביותר בקרב כלות. הישארו כאן ותהיו בטוחות שתדעו מהי השמלה המתאימה לכן מבין השתיים.

 

שמלת כלה קלאסית – קווים לדמותה

תוכלו להכיר בהבדל שבא לידי ביטוי בין השמלות הללו, רק לאחר שתכירו במאפיינים שלהן. בחרנו להציג תחילה את המאפיינים של שמלת הכלה הקלאסית שמתאימה לכל תקופה ולכל אישה. שכן, היא לא מותאמת לטרנד מסוים, כך שהיא לעולם לא תיראה מגוחכת או מוזרה. שמלה זו מאופיינת בקווים נקיים וקבועים שמתאימים לכל מי שמחפשת מראה סולידי. ניתן להשיג אותה במגוון גזרות ונהוג לתפור אותה תוך שימוש בקו נקי שמאופיין בתפירת עילית מחויטת.

 

הגזרות הקלאסיות

הגזרה של שמלת כלה קלאסית כוללת בדרך כלל את הפריטים הבאים:

  1. מחוך
  2. מחשוף
  3. כתפיים חשופות\כתפיות דקות

 

נציין בהרחבה שמדובר במרבית המקרים במחוך סטרפלס שנתפר בקפידה על ידי מעצבת מוסמכת. נדגיש שניתן לעצב את השמלה מאפס תוך פנייה למומחית בתחום עיצוב שמלות כלה קלאסיות בסטודיו מוביל  או לקנות שמלה מוכנה שנתפרה בעבר לכלה אחרת. בחירה בעיצוב שמלה קלאסית מאפס מאפשרת לכל אחת לבצע מדידות ולהתאים את הגזרה הנכונה למבנה הגוף שלה. זה הזמן להרחיב אודות המחשוף בשמלות אלה שנחשב לעמוק במרבית המקרים. כלות רבות בוחרות לקשט אותו בחרוזים, אבני חן ועוד. באשר לכתפיות הדקות, אלה מאופיינות בדרך כלל ברקמה עדינה או בתחרה.

 

סגנון החצאית

החצאית של שמלת הכלה הקלאסית יכולה לבוא לידי ביטוי ב – 2 גרסאות:

  1. חצאית נפוחה
  2. חצאית בגזרת A עדינה

 

נהוג להוסיף נפח לשמלה זו תוך שימוש במספר שכבות של בד וחישוק, כדי שהחצאית תיראה בסגנון "פעמון".

 

הצבעים הקלאסיים

לא ניתן להרחיב על שמלת כלה קלאסית, מבלי לציין את העובדה שזו מסמלת רומנטיקה וטוהר. לכן, צבעה צפוי להיות גוונים של לבן, למשל: לבן צחור, שנהב, שמנת ושמפניה. גווני הפסטל שהפכו להיות טרנדיים לאחרונה אינם מתאימים לסגנון זה והם אופייניים לשמלה הרגילה שתוצג בפניכם בשורות הבאות.

 

שמלה רגילה – קווים לדמותה

אל תתנו לשם הבנאלי של השמלה להטעות אתכן. שכן, זוהי שמלה שמעוצבת באופן אישי על ידי הכלה והיא מרכזת מגוון רחב של סגנונות. לדוגמא:

  • שמלה נוצצת
  • שמלת בוהו שיק
  • שמלת מחוך ועוד

 

כך שבעצם, כל אחת יכולה להגיע לסטודיו שמלות כלה ולהציג את השמלה שהיא תמיד חלמה עליה.

 

ההבדל בין השמלות – הכללים

זה הזמן להציג את ההבדל המהותי שבא לידי ביטוי בין שתי השמלות. נציין תחילה שהשמלה הרגילה מאפשרת לכל כלה לפעול ביצירתיות ולבחור את העיצוב באופן חופשי. שכן, זו, בשונה מהשמלה הקלאסית, לא מחזיקה בכללים מסוימים שצריך לפעול לפיהם. כאמור, בחירה בשמלה קלאסית צריכה להתבצע תוך הבנה שזו נעשית בהתאם לקו מנחה שנוגע לגזרה, לסגנון ולצבעים. מי שתבחר ללבוש שמלה רגילה לעומת זאת, תוכל לעצב אותה בהתאם לגזרה שמתאימה לגוף שלה, לסגנון שהוצג בפסקה שלעיל ולמגוון צבעי הקשת.

 

כך תבחרי את השמלה המתאימה לך ביותר

יש לנו דרך פשוטה שתאפשר לכל אחת לבחור את השמלה המתאימה לה ביותר במינימום מאמץ. ההמלצה שלנו היא לשאול את עצמכן אם תמיד חלמתן להיכנס לחופה עם שמלה בגווני לבן? או שמא, ברור לכן שלבן זה לא הצבע שלכן. אם תבינו שתמיד חלמתן על שמלה בגווני לבן, תצטרכו לבחור בשמלה הקלאסית. כל בחירה בצבע אחר, יוביל אתכן לשמלה הרגילה.

 

מה עדיף?

אם תשאלו את דעתנו, נמליץ לכן לבחור בשמלה הקלאסית מסיבה אחת ברורה: זו השמלה היחידה שתיראה אופנתית בכל עת. נסביר שבשנים האחרונות שמלה זו כיכבה לא מעט במסלולי שמלות הכלה ונראה שהיא צפויה להמשיך לצעוד שם גם בשנים הבאות. רגע לפני סיום נדגיש שבחירה זו תאפשר לכל כלה להיות בטוחה בכך שהשמלה שלה לא תיראה מיושנת לעולם.

 

מילים אחרונות לסיום

ההבדל העיקרי שבא לידי ביטוי בין שמלת כלה קלאסית לבין שמלה רגילה זה הכללים. שכן, שמלה קלאסית תהיה עדכנית, משום שהיא מעוצבת בהתאם לכללים קבועים שיובילו לכך שזו תיראה טוב על כל אחת. השמלה הרגילה לעומת זאת, מאפשרת חופש ביטוי, אך תרחיש זה מוביל לכך שהשמלה לא תיישר קו עם עולם האופנה לזמן ממושך. כעת אתן מכירות בהבדל זה, כך שתצטרכו להחליט מהו הסגנון המתאים לכן ביותר. האם תרצו שמלה מיוחדת שתשקף את האופי שלכן אך לא תהיה תמיד באופנה? או שמא תבחרו בשמלה בעלת במראה אלגנטי ויוקרתי שתהיה רלוונטית בכל עת.

שמלת כלה קלאסית

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו