הטכנולוגיה של החשפנות – חשפניות רובוטיות ביפן

אם חשבתם שהטכנולוגיה הגיעה לקצה שלה, כדאי שתחשבו שוב. שכן, שמענו לא מזמן שביפן המציאו רובוטית חשפנית חדשה בשם סמנתה. יש מי שאומרים שהיא קרויה על שמה של סמנתה מסקס והעיר הגדולה אבל אי אפשר לדעת אם זה נכון עדיין. שכן, נכון לעכשיו, יש הרבה סיפורים שקריים בנושא שרצים ברחבי הרשת. בשורות הבאות נציין בפניכם את כל המידע שאתם צריכים לדעת על החשפנית הרובוטית.

 

הרקע לכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי אנחנו כותבים בגלל כל הסיפורים שרצים ברחבי הרשת על הטכנולוגיה החדשה של החשפנות. יש הרבה סיפורים שקריים אודות הטכנולוגיה והחלטנו שהגיע הזמן לעשות קצת סדר בנושא. נפגשנו עם מומחים ישראליים שנפגשו עם המומחים בתחום מיפן והם סיפרו לנו את כל המידע האמין ביותר שיש ברשותם. בשורות הבאות נציג בפניכם את כל הפרטים שקיבלנו.

 

איפה הטכנולוגיה הזאת נמצאת ומה היא כוללת?

הטכנולוגיה הייחודית הזו צפויה לאפשר בהמשך עבור כל דורש מיפן לבדוק פרטים על חשפניות להזמנה ולקבל חשפנית רובוטית. החשפניות הללו נמצאות נכון לרגע כתיבת מילים אלו ברובע האורות האדומים שבטוקיו. אם להיות מדויקים, הן ממתינות במסעדה שנקראת "מסעדת רובוט". במסעדה הזו אפשר לצפות במופעים שונים מהסוגים הבאים:

  • לחימה
  • מוזיקה חיה
  • קברט
  • ריקודים ארוטיים

 

כמה זמן המופע נמשך? ואיך הרובוטיות מופעלות?

המופע נמשך לפחות שעה ולפעמים אף יותר. במהלך המופעים משולבים לא פעם מופעי חשפנות עם חשפניות רובוטיות שנראות כמו נשים, רק שהן בגובה של לא פחות מ – 3 וקצת מטר. הרובוטיות הללו אינן אוטונומיות, חשוב לציין זאת. שכן, קראנו לא פעם מידע שגוי בנושא זה (אנשים חושבים שמדובר ברובוטיות שלא מצריכות ניווט ותפעול מרחוק). כך שבעצם, יש אנשי צוות שיושבים על גבי רתמה בקדמה של הרובוט והם שולטים בתנועות ובהבעות הפנים תוך לחיצה על לחצנים שונים.

 

העיצוב של הרובוטיות

אם טרם יצא לכם לראות את התמונות של הרובוטיות המדוברות, כדאי שתדעו שהן מזכירות בעיצוב שלהן סגנון של לוחמות שמופיעות בדרך כלל במשחקי וידאו יפניים. שאר הרובוטיות פשוט נראות כמו נשים בממדי ענק. זה לא ברור לנו אם העיצוב הופך את הרובוטיות הללו למושכות יותר בעיני קהל הצופים היפניים, אנחנו מוכרחים להודות שאנחנו פחות התחברנו.

 

ליידי גאגא – מאחורייך

המופעים שבהן החשפניות הרובוטיות לוקחות חלק הם נראים כמו מופעי קברט שכוללים מוזיקת רוק יפנית לצד שירים לועזיים כמו שירי ליידי גאגא. מסתבר שהיפנים מאוד אוהבים הופעות קברט, כך שזו הסיבה לחיבור המוזר בין שני הסגנונות השונים.

 

כמה מילים לפני סיום

עד כאן המדריך שחשף בפניכם את כל הפרטים החשובים והאמינים על הטכנולוגיה החדשה של החשפנות. כעת, אתם יכולים להיות בטוחים שיש לכם את כל המידע הנכון והעדכני ביותר בנושא המיוחד הזה.

חשפניות רובוטיות

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו