הכירו את מצלמות המעקב הקטנות

בימים האחרונים אנו מקבלים שאלות רבות בנוגע למצלמות המעקב ששימשו אותנו כדי לחשוף מחדל שאירע בעיר שלנו. מי שראו את הסרטונים ביקשו לדעת איך אלו שהיו מעורבים במקרה לא ידעו בכלל שיש מצלמת מעקב עלינו. עובדה זו גרמה לנו להבין כי עלינו להציג את כל המידע במדריך מקיף. שכן, יש מעל ל – 40 איש שביקשו לקבל את המידע בנושא ואנחנו לא נענה לכל אחד בנפרד.

 

תכירו את הרקע שהוביל אותנו לכתוב את המדריך

רגע לפני שנציג בפניכם את כל הפרטים החשובים ביותר על מצלמות המעקב הקטנות שמשרתות אותנו לאחרונה, עלינו לומר לכם כי מדריך זה נכתב לאחר שאירע מקרה של אלימות בעיר שלנו. מדובר בקבוצת נערים שארבה בכל פעם מחדש לילד בפינת רחוב. הם התעמרו בו ופגעו בו באופן נפשי ופיזי מספר פעמים. כששמענו על כך, הצבנו על הילד מצלמה קטנה שאפשרה לנו להציג בפני הורי הילדים הפוגעים את שאירע. שכן, עד לפני שהוצג הסרטון בפניהם, הם טענו שילדיהם לא קשורים לנושא. השכנים, מכרים וקרובים שלנו ששמעו על המקרה וראו את הסרטון, ביקשו לקבל מידע על מצלמות המעקב הקטנות שלנו. כדי שנוכל להציג בפניהם את המידע המקיף ביותר, מבלי לחסוך מילה, החלטנו לכתוב מדריך ולהעלות אותו לרשת. כך גם אתם, קוראים יקרים, תוכלו ליהנות מהפרטים החשובים.

 

תכירו את מצלמות המעקב הקטנות – עובדה מספר 1

הדבר הראשון שאתם צריכים לדעת על מצלמת מעקב קטנה כמו זו שיש ברשותנו נוגע לכך שאפשר להשתמש בה גם בשעות החשכה. שכן, מדובר במצלמה איכותית, כזו שמאפשרת להסריט סרטון גם בזמן שאין שמש בחוץ. זו עובדה חשובה מאוד. שכן, אם יש לכם צורך בצילום לילי, אתם יכולים להיות רגועים.

 

תכירו את מצלמות המעקב הקטנות – עובדה מספר 2

אם אתם רוכשים מצלמה איכותית של גוגוד כמו זו שיש לנו, אז אתם צריכים להכיר את העובדה השנייה שנוגעת לאפשרות כיוון המצלמה. היא אמנם קטנה, ועדיין, אפשר לכוון אותה לכל זווית שהיא. כך שאם יש לכם צורך להניח אותה במקום נמוך יחסית, כמו למשל בתיק צד, אתם יכולים לכוון אותה כלפי מעלה. כך בעצם, אפשר יהיה לצלם את פניהם של האנשים שנמצאים בקרבת מקום.

 

תכירו את מצלמות המעקב הקטנות – עובדה מספר 3

העובדה השלישית נוגעת לאיכות הצילום. יש מי שסוברים שמדובר במצלמה קטנה, ולכן, התוצאה תהיה בהתאם. אנחנו כאן כדי להגיד לכם שזו טעות. אמנם המצלמה קטנה יחסית, אבל אין זה משפיע על איכות הצילום, אלא ההפך. האיכות היא גבוהה מאוד ומאפשרת לראות בבירור את שצולם באמצעות המצלמה.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שהציג בפניכם את מצלמות המעקב הקטנות. כעת, יש בידיכם את כל המידע, כך שנותר לכם רק לנסות את המצלמות בעצמכם.

מצלמה

 

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו