המדריך המלא לשטחים למכירה

מתעניינים לגבי רכישה של שטח חקלאי? במאמר הבא נציג לכם את המדריך המלא לצורך רכישה.

 

כניסה רכה לשוק הנדל"ן – רכישה של קרקע חקלאית

רכישה של קרקע חקלאית מהווה אופציה נהדרת בעבור אלו אשר מעוניינים לבצע השקעה סולידית בתחום הנדל"ן, וזאת לאור העובדה כי במדינת ישראל קיימים מאות דונמים של שטחים חקלאיים, הניתנים לרכישה. למעשה, מדינת ישראל אשר מחזיקה ב 93% מהקרקעות החקלאיות החלה להפשיר קרקעות ולהחליף את ייעודן, בכדי לתת מענה למצוקת הדיור החריפה אשר נוצרה כתוצאה ממיעוט שטחים לבנייה. בשונה מנכסים מניבים אחרים, קרקע חקלאית ניתנת למכירה בעלות כספית נמוכה מאוד, לעיתים בעשרות אלפי שקלים בלבד, ולכן היא מהווה אופציה מעולה בעבור משקיעי נדל"ן בפעם הראשונה או בעבור משקיעי נדל"ן מנוסים. במאמר נציג בפניכם את המדריך לרכישת שטחים חקלאיים למכירה, לצורך הבנת התהליך לעומקו אשר הוא הכרחי לאור אורך הרוח והסבלנות הנלווה לרכישה. למידע נוסף.

שטחים למכירה

המדריך המלא לשטחים למכירה

  • איתור קרקע – הצעד הראשון לצור תהליך רכישת שטח הוא איתור שטח, ובדיקת ייעודו. מרבית השטחים החקלאיים במדינת ישראל שייכים למנהל מקרקעי ישראל, ושבעה אחוזים בלבד הינה קרקע בבעלות פרטית.על מנת להבטיח את תחילת התהליך כיאות, יש לוודא כי הקרקע אותה איתרם לטובת רכישה והשבחה הינה קרקע אשר נמצאת או עברה תהליך ייעוד, הנועד להבטיח כי השטח החקלאי יהפוך לשטח נדל"ן, באישור הגורמים הנוגעים לדבר.
  • השבחת קרקע – לאחר איתור הקרקע, יש לבצע השבחת קרקע אשר נועדה להפוך את השטח אשר בבעלותכם לקרקע עליה ייבנו מבני מגורים ומסחר, או קרקע אותה תוכלו למכור במחיר מוכפל לאחר ההשבחה. אולם, על מנת לעשות זאת יש לפנות לגורמים הרלוונטיים, תהליך סבוך אשר עלול לקחת לא מעט זמן בשל חסמים בירוקרטים. עם זאת, ניתן ואף רצוי ליצור קשר עם חברה מקצועית אשר כבר עתה מוכרת שטחים חקלאיים אשר הופשרו, לצורך קיצור התהליך ורכישת שטח למכירה.
  • איתור חברה מקצועית – בהמשך לסעיף הקודם, איתור של חברה מקצועית המתמחה בתחום של קרקעות חקלאיות יכול באופן משמעותי להקל על תהליך הרכישה, וזאת לאור העובדה כי החברה תעניק לכם ייעוץ וליווי לכל אורך התהליך, עד לרכישת הקרקע והשבחתה. חברה כזו הינה חברת אפיקים-רוזטלר אשר בימים אלו בונה את העיר החדשה דורות עילית, ולכם יש הזדמנות לבצע רכישה של שטח לכמריה בעלות נמוכה משמעותית, כפי שנפרט כעת.

רכישת שטח למכירה בעיר דורות עילית

העיר דורות עילית הינה עיר חדשה אשר מוקמת בימים אלו על אדמות חקלאיות. לטובת משקיעי הנדל"ן ניתנת הזדמנות לבצע רכישה של שטחים חקלאיים למכירה אשר אושרו ע"י וועדת הפנים, המועצה האזורית וכן גורמי ממשלה בכירים. לקבלת פרטים נוספים אודות הפרויקט, היכנסו לאתר הרשמי.

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו

כסף מזויף
פיננסים
3 שיטות לזהות כסף מזויף

לאחרונה אנו עדים לעלייה ניכרת במספר השטרות המזויפים שנמסרים לבעלי עסקים שונים ברחבי הארץ. תרחיש זה גרם לנו לבדוק את הנושא מקרוב, כדי שנוכל להציג

לכתבה »
איך לבחור מכללה ללימודים
לימודים
איך לבחור מכללה ללימודים?

במיוחד בכניסה להייטק – קורס מקצועי יכול להיות מקפצת ענק שתעיף את הקריירה שלכם באוויר. עם זאת, אם לא תבחרו את המכללה הנכונה, אתם עלולים למצוא את

לכתבה »
עֵסֶק
עסקים
יתרונות של אוטומציה עסקית

לא מעט עסקים נדרשים להתאים את עצמם ולהפוך יעילים ותחרותיים יותר. אוטומציה עסקית, המשלבת טכנולוגיות חדשניות, הפכה לכלי מפתח המאפשר לעסקים לייעל תהליכים, לצמצם עלויות

לכתבה »