למה חשוב לקחת עו"ד מקרקעין לפני רכישת נכס?

רכישה של דירה או של נכס אחר כמו חנות, בניין, או כל נכס עסקי אחר, היא לא דבר של מה בכך. ישנם לא מעט אספקטים חוקיים ומשפטיים שצריך לתת עליהם את הדעת, ובעוד שהאדם הממוצע יודע להגיד אם הדירה יפה או לא, הוא לא יודע לבדוק חוזה מכירה, לחלק קרקעות, או לשקול את כל המשמעויות החוקיות של ההחלטות שלו. לצורך העניין ולמצבים נוספים, חשוב להסתייע בשירות של עו״ד מקרקעין לפני רכישת הנכס הבא שלכם

 

מה עושה עו״ד מקרקעין?נדל"ן

עורכי דין מקרקעין מתמחים מא׳ ועד ת׳ בשלל הנושאים הלגאליים שקשורים בקניית או השכרת נכס,  וכן בנושאים נוספים בתחומי הנדל״ן כגון חוזי קבלנים, ניהול נכסים, הסכמי חלוקת קרקעות, ועוד.

עורך דין מקרקעין

 

עו"ד מקרקעין חוסך כסף וכאב ראש מול קבלנים

במיוחד בעבודה מול קבלנים, עדיף שיהיה מומחה בצד שלכם. טעות בחוזה או חילוקי דעות בנושאי הסכמים, יכולים להוביל לאתגרים לא קטנים, ולבזבוז רב של כסף באינטראקציה בין הקונה מול קבלני ביצוע. עו״ד מקרקעין יכול, בעזרת הניסיון שלו, למצוא טעויות קטנות, לגשר במשא ומתן, ולחסוך לנו זמן יקר וכאב ראש מכביד.

 

הסיכונים שבקניית נכס

ישנם לא מעט סיכונים בקניית נכס, בין אם מקבלן או מאדם פרטי. יכולים לחול שינויים בפרויקט, טעויות בגדלי דירות בין תכנון ומסירה, תכנון לקוי של ערבויות וביטחונות, ועוד. מאחר ורוב האנשים לא קונים דירה יותר מפעם או פעמיים בחיים, הם אינם מנוסים בשלל ה׳׳הפתעות׳׳ שעלולות להיווצר בדרך.

 

תיכנון מיסוי נכון

החוק במדינת ישראל מחיל לא מעט מיסים ספציפיים על קניית דירה –  מסי שבח או היטל, מסי מכירה ואפילו מע״מ. עו״ד מקרקעין יוכל לנווט את הפרויקט שלנו, בין אם קנייה, מכירה או תמ״א, לניצול יעיל ונכון של הכסף שלכם, בצורה מבוקרת ומדודה. אף אחד לא רוצה לגלות בהפתעה באמצע פרויקט בנייה שמוטל עליו מס בסך מאות אלפי שקלים, שעלול לסכן את הפרויקט כולו.

קנייה או השכרה של נכס

 

תמ״א 38 – ההתחדשות העירונית, והצמיחה שאיתה

כולנו רוצים את הדירה המשופצת והחדשה, ובזכות תמ״א 38 יותר ויותר פרויקטים של חידוש מתהווים מדי שנה. העניין הוא שללא עו״ד מקרקעין, אתם עלולים להסתבך. ניהול דיירים סרבנים, תכנון מיסוי, ואפילו משא ומתן אל מול היזם – אלה רק מעט מהדברים שעו״ד ממולח יכול לחסוך לכם כאב ראש בעניינם.

 

לסיכום

לעסקאות נדל"ן ומקרקעין יכולות להיות השלכות כלכליות ענקיות, שלא לדבר על עוגמת הנפש והמורכבות שיכולות לנבוע מחילוקי דעות או חוזה לקוי. הסתייעות בעו״ד מקרקעין תחסוך לנו כאב ראש, תעזור לנו לדלג על משוכות מול קבלנים, תפשט פרויקטים בעזרת מיסוי נכון, ותהפוך את המשימה המורכבת של קניית נכס לקלה, בטוחה ונעימה יותר.

תכנון מס נכון

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו

כסף מזויף
פיננסים
3 שיטות לזהות כסף מזויף

לאחרונה אנו עדים לעלייה ניכרת במספר השטרות המזויפים שנמסרים לבעלי עסקים שונים ברחבי הארץ. תרחיש זה גרם לנו לבדוק את הנושא מקרוב, כדי שנוכל להציג

לכתבה »
איך לבחור מכללה ללימודים
לימודים
איך לבחור מכללה ללימודים?

במיוחד בכניסה להייטק – קורס מקצועי יכול להיות מקפצת ענק שתעיף את הקריירה שלכם באוויר. עם זאת, אם לא תבחרו את המכללה הנכונה, אתם עלולים למצוא את

לכתבה »