למה כדאי להשקיע במצלמות אבטחה לעסק

מצלמות אבטחה קיימות כיום במגוון של סוגים וגדלים, כאשר המטרה בהתקנתן הינה לאפשר הגנה וביטחון עבור המתרחש בחלל בו הן ממוקמות.

כשמדובר על אבטחת בתי עסק, התקנת מצלמות אבטחה נחשבת לפעולה חשובה במיוחד ואף הכרחית, בפרט כשמדובר בבית עסק גדול, שחשוף לסיכונים, כגון: פריצות, גניבות ועוד.

כמו כן, השימוש במצלמות אבטחה בבתי עסק מאפשר פיקוח על המתרחש בפנים, בתוך בית העסק עצמו, מצד העובדים ו/או הלקוחות המגיעים לקבל שירות בבית העסק.

 

יתרונות מרכזיים במצלמות אבטחה בעסק

ככלל, ניתן לסכם כמה מהיתרונות החשובים שיש בהשקעה בהתקנת מצלמות אבטחה לעסק וביניהם:

  • באמצעות מצלמות אבטחה ניתן לפקח על המתרחש בבית העסק ובאופן זה, לצמצם גניבה של סחורה או ציוד מבית העסק, ע"י עובדים של העסק או ע"י לקוחות שמגיעים.
  • מצלמות אבטחה בעסק בד"כ מאפשרות שליטה על המתרחש – גם מרחוק, שכן, רוב מצלמות האבטחה המותקנות כיום כוללות פונקציות משוכללות שמאפשרות שליטה מרחוק בזמן אמת וכיו"ב.
  • התקנת מצלמות אבטחה לעסק מאפשרת פיקוח של מנהלים על התנהגויות של עובדיהם, במהלך יום עבודה וכד'. באמצעות תיעוד המתרחש, ניתן לקבוע אם עובד התנהל כראוי במהלך משמרת יום עבודה, או האם חרג מנהלים בהם הינו מחויב לעמוד.
  • באמצעות התקנת מצלמות אבטחה, ניתן לפקח על המתרחש בבית העסק גם בזמנים של חופשות, חגים או סופי שבוע, בהם בית העסק ריק מאנשים.
  • התקנת מצלמות אבטחה בבית העסק מאפשרות פיקוח על פעולות כמו: ונדליזם וכד', שעשויות לגרום לחבלה בבית העסק ולנזקים כספיים גדולים.

 

התקנת מצלמות אבטחה עם מערכת DVR

ישנם לא מעט סוגים של מצלמות אבטחה שנהוג להתקין בבתי עסק ובנוסף, יש אופציה להתקין גם מערכת הקלטה – DVR. התקנת מכשיר DVR נחשבת למומלצת, שכן, היא מאפשרת צילום באיכות גבוהה ובאזורים שאין בהם גישה וקשה למצלמה לתעד אותם.

כיום, קיימות מערכות אבטחה במגוון של רמות וסוגים ובהתאם לכך, העלויות עבור התקנתן משתנות. המחיר שיידרש מכם עבור התקנת מערכת אבטחה בתוספת של DVR, עם התחברות מרחוק לנייד וצפייה גם בלילה, נאמד בטווח שבין 3,500 – 2,400 ₪. מחיר התקנת מערכת פשוטה יותר, נאמד בטווח שבין 2,500 – 1,500 ₪.

 

לסיכום

עסקים וארגונים שונים משתמשים במצלמות אבטחה מסוגים שונים, בכדי למנוע פריצות או גניבות לבית העסק וכן, כדי להיעזר במצלמות למטרות תפעול של העסק ולתיעוד של המתרחש בתוכו במהלך ימי העבודה ולאחר שעות העבודה.  כיום, למצלמות אבטחה שמיועדות לבתי עסק ישנם תקנים שונים וההמלצה הינה לרכוש מצלמה שעומדת בתקן וכמו כן, שניתן להחליפה באחרת, במידה והיא תישבר או תתקלקל.

במידה והנכם מעוניינים בהתקנת מצלמות אבטחה איכותיות, ההמלצה הינה לפנות למתקין או לבעל עסק מקצועי בתחום מצלמות אבטחה, שיוכל להגיע לבית העסק שלכם ולאפיין באופן נכון את סוג מצלמות האבטחה הנדרשות, את המיקום הנכון עבורן ועוד.

 

מצלמת אבטחה

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו

כסף מזויף
פיננסים
3 שיטות לזהות כסף מזויף

לאחרונה אנו עדים לעלייה ניכרת במספר השטרות המזויפים שנמסרים לבעלי עסקים שונים ברחבי הארץ. תרחיש זה גרם לנו לבדוק את הנושא מקרוב, כדי שנוכל להציג

לכתבה »
איך לבחור מכללה ללימודים
לימודים
איך לבחור מכללה ללימודים?

במיוחד בכניסה להייטק – קורס מקצועי יכול להיות מקפצת ענק שתעיף את הקריירה שלכם באוויר. עם זאת, אם לא תבחרו את המכללה הנכונה, אתם עלולים למצוא את

לכתבה »
עֵסֶק
עסקים
יתרונות של אוטומציה עסקית

לא מעט עסקים נדרשים להתאים את עצמם ולהפוך יעילים ותחרותיים יותר. אוטומציה עסקית, המשלבת טכנולוגיות חדשניות, הפכה לכלי מפתח המאפשר לעסקים לייעל תהליכים, לצמצם עלויות

לכתבה »
עֵסֶק
עסקים
יתרונות של אוטומציה עסקית

לא מעט עסקים נדרשים להתאים את עצמם ולהפוך יעילים ותחרותיים יותר. אוטומציה עסקית, המשלבת טכנולוגיות חדשניות, הפכה לכלי מפתח המאפשר לעסקים לייעל תהליכים, לצמצם עלויות

לכתבה »