למה משמשת התוכנה apache spark ומה החשיבות של הקורס להתקדמות במקום העבודה

כיום לכל מקום עבודה ישנם ממשקים אחרים איתם הוא עובד. ככל שהממשק טוב יותר והעובדים יותר מיומנים בעבודה איתו, כך מקום העבודה יהיה יעיל יותר ויוציא תוצרים טובים יותר דרך עובדיו. אחד הממשקים הטובים ביותר כיום היא התוכנה apache spark. לכן, חשוב להבין למה היא משמשת ומה חשיבות של קורס של תוכנת apache spark למקום העבודה.

 

אודות apache spark

apache spark היא תוכנה אשר נותנת ממשק למפתחים על בזיז RDD שמהווה שט נתונים מוכלל. apache spark היא תוכנה שמותאמת למתפתחים של אפליקציות. ממשק ה apache spark נחשב לאחד מהנוחים בעולם ולכן חברות רבות מפתחות איתו את התוצרים שלהם.

 

חשיבות של ממשק נוח ואחיד

כל חברה צריכה לעבוד עם ממשק אחד נוח ואחיד. כך היא יודעת שכל התוצרים שמפתחים העובדים שלה הם אחידים ושכולם יכולים לעבוד במקביל. אולם, כשמגיעים אל החברה עובדים חדשים, הם לא בהכרח מורגלים לעבוד עם הממשק איתו עובדת החברה, זאת משום שייתכן שלא למדו זאת בלימודיהם או שבחרה הקודמת עבדו עם תוכנת פיתוח אחרת. זוהי הסיבה שצריך apache spark course.

 

מה מטרת  apache spark course

ראשית apache spark course אינו ארוך. הקורס הינו מעשי ועורך ארבעה ימים. מטרת הקורס היא לתת היכרות עם המושגים העיקריים של התוכנה ולתת את המומחיות לעבוד איתה עצמאית בהמשך. מטרת הקורס היא ליצור קו אחיד בין כל המפתחים בחברה שלכם ולתת לכל עובד חדש שמגיע את ארגז הכלים שיאפשר לו השתלבות איכותית במערך הפיתוח בחברה.

 

מה נלמד ב apache spark course

העובדים המשתתפים בקורס ילמדו בהמהלך הקוס להשתמש בSpark SQL זאת כדי להיות מסוגלים לבצע שאילתות בנתונים מבונים ובSpark Streaming, כדי לבצע עיבוד בזמן אמת בהזרמת נתונים ממגוון מקורות.

בנוסף, העובדים שבעתיד יהיו מפתחי החברה יתרגלו את המימנות של כתיבת יישומים דרך התוכנה, לצורך ביצוע עיבוד  ETL ואלגוריתמים איטרטיביים. הקורס מלמד בצורה מקיפה כיצד לעבוד עם "ביג דאטה" שנמצאים במערכת קבצים באופן פזור, ולהפעיל יישומי Spark על אשכול Hadoop.

 

למי מיועד הקורס

הקורס לא מלמד תכנות, כך שכדי להבין את הקורס נדרש ידע קודם בתכנות בתוכנות קודמות. על כן, שליחת העובד לקורס זה לא תלמד אותו לתכנת אלא ללמוד לעבוד עם תוכנת  apache spark בצורה יעילה ונכונה.

לסיכום, כל מתכנת לומד לעבוד בראשית דרכו בדרך אחרת ודרך ממשקים שונים. על כן, כשמגיע מתכנת חדש לעבודה שלכם, הוא לא בהכרח יכיר את הממשק איתו אתם עובדים. במידה ואתם עובדים עם apache spark רצוי לשלוח את המתכנת החדש לקורס אשר ילמד אותו לעבוד עם התוכנה בצורה איכותית ויעילה, וכך יישר קו עם שאר מתכנתי החברה.

מורה

 

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו

עֵסֶק
עסקים
יתרונות של אוטומציה עסקית

לא מעט עסקים נדרשים להתאים את עצמם ולהפוך יעילים ותחרותיים יותר. אוטומציה עסקית, המשלבת טכנולוגיות חדשניות, הפכה לכלי מפתח המאפשר לעסקים לייעל תהליכים, לצמצם עלויות

לכתבה »
הכוח של שירותי מחשוב לעסקים
טכנולוגיה
הכוח של שירותי מחשוב לעסקים

בעידן הדיגיטלי של היום, עסקים מכל הגדלים מסתמכים במידה רבה על טכנולוגיה כדי לייעל את התפעול, לשפר את הפרודוקטיביות ולהישאר תחרותיים בתעשיות שלהם. היבט אחד

לכתבה »