למה צריך שדכן ומחורר בעסק טכנולוגי

העולם החדש, עולם הטכנולוגיה. בשנים האחרונות כל עולם המדע והטכנולוגיה מאוד התפתח והוא ממשיך לעשות זאת בקצב מסחרר. בעולם שבו אפשר לעשות הכל דרך הטלפון ודרך המחשב, לפעמים אנחנו שואלים את עצמנו: ומה עם הדברים הפשוטים? מה עם עבודת ידיים? מה עם להסתכל לאנשים בעיניים? בעולם הזה בו אתם פותחים עסק חדש, עסק טכנולוגי, השאלה היא – איפה העולם הישן נכנס לתמונה?

 

השילוב

השילוב שבין העידן הקודם לעידן המודרני הוא חשוב. בעזרת דברים קטנים כמו לדוגמא להדק מסמכים, לסדר קלסרים וכו'… אנחנו בעצם שומרים על היכולות הפיזיות שלנו ואנחנו מתרגלים להיות בעשייה. לעבוד בעצמנו. כאשר אנחנו עושים דברים קטנים בזכות עצמנו ללא עזרת מחשב או כל מכשיר טכנולוגי אחר, אנחנו מחזירים את הכוח לידינו ואנחנו מתחילים לסמוך על עצמנו יותר. להשתמש בטכנולוגיה הוא דבר מדהים כי הוא מקצר לנו את הזמן אבל עם זאת, חשוב לשמור על יכולות העשייה שלנו.

קוֹמבִּינַצִיָה

איך לשמור על הסדר?

לשמור על הסדר בעסק שלנו זה דבר חשוב מאוד. דבר חשוב מפני שכאשר אנחנו נמצאים במקום מסודר, הראש שלנו אוטומטית מסודר גם כן. להיות עם ראש מסודר מאפשר לנו לעבוד בצורה יעילה וטובה יותר. כדי לשמור על הסדר אנחנו נרצה שהמקום בו אנחנו עובדים יהיה יעיל לעבודה. כלומר, עם ארוניות ומקומות אחסון. בנוסף, אנחנו נרצה שכל המסמכים שלנו יהיו מסודרים בקלסרים כך שלא יהיו דפים פזורים ברחבי השולחן.

 

למה להשתמש בשדכן?

שדכן הוא פריט די בסיסי שצריך שיהיה בכל משרד ובכל עסק. מאוד נוח להשתמש בו. תפקידו הראשון הוא לחבר ניירות ביניהם כך שהדפים יהיו מסודרים בסדר הנכון וגם לפי נושאים. תפקידו השני הוא, כמו שנאמר מקודם, לשמור על הסדר. תבדקו מה יותר נוח לכם מבחינת גודל. כך תדעו איזה שדכן לקנות.

 

למה להשתמש במחורר?

מחורר הוא גם כן פריט שחשוב שיהיה בעסק שלכם. כמו שנאמר קודם לכן, קלסרים יכולים להועיל לכם מפני שהם יעשו לכם סדר. אם תקחו כמה קלסרים ותסדרו אותם כך שכל קלסר יהיה עם נושא מסויים, לא רק שתהיו מסודרים יותר, תוכלו גם לעבוד עם הצוות שלכם בקלות יותר כי הם כבר ידעו איפה כל דבר נמצא ללא צורך לשאול אתכם. מחורר יעזור לכם בכך שתוכלו פשוט ליצור חורים בדפים שלכם וישר להכניס לקלסר. עוד יתרון שיש במחורר הוא שבזכותו, לא תצטרכו להשתמש בשמרדפים – מה שישמור על איכות הסביבה כי כך תשתמשו בפחות ניילון.

 

לסיכום

לשמור על סדר הוא דבר הכרחי אם אתם רוצים לפתח את העסק הטכנולוגי שלכם – קלסרים, שולחן עבודה נקי, שדכן ומחורר יעזרו לכם לשם כך. לפעמים להשתמש בדפים ולא במחשב יכול להיות נכון יותר מפני שעם מחשבים אנחנו תמיד נהיה בפחד שדברים חשובים ימחקו. מה שהכי חשוב – תסמכו על עצמכם. אנחנו מאחלים לכם עבודה נעימה ומסודרת!

עסק טכנולוגי

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו