איך ניתן לעשות יצירת אומנות ללא ידע טכני

האם אתם מאמינים שאתם לא יכולים להיות ציירים או אמנים כי אין לכם מיומנות טכנית? אנחנו מכירים את התירוץ הישן הזה: "אני אפילו לא יכול לצייר קו ישר." החדשות הטובות הן שאין צורך בקו ישר. החדשות הטובות עוד יותר הן שיש דרכים שבהן אתם יכולים להיות יצירתיים גם כשאתם לא סומכים על היכולות שלכם, ולפתח את היכולת תוך כדי משחק שבסופו של דבר יוביל ליצירת אומנות של ממש.

אמנות היא כולה תרגול וחקירה. לפני שאתם מוותרים על העיסוקים האמנותיים שלכם, נסו גישה חדשה והיכנסו למוח היצירתי שלכם, באמצעות מספר עזרים זולים ונוחים שיכולים להיות הצעד הראשון שלכם אל עבר אהבה אמיתית לאומנות.

 

מקורות לפיתוח המיומנות

ישנם מספר מקורות שבהם תוכלו למצוא מידע ו\או את הכלים לעשות יצירת אומנות ללא ידע טכני.

פיתוח מיומנות

YouTube

יוטיוב היא פלטפורמה מצוינת שמאפשרת לכם לחקור את היכולות האומנותיים שלכם, ולהתחיל את המסע שלכם ליצירת האומנות הראשונה שלכם. אתם יכולים למצוא כל דבר שאתם רוצים ב-YouTube. אמנים מתחילים רבים מבלים הרבה זמן בדפדוף בסרטוני הדרכה שמספקים את הכלים הראשוניים.

סגנונות שיער, איפור, מתכונים, שיפוץ בית, אופנה, בריאות ושלל סרטוני אמנות. ביוטיוב זה בחינם! אתם יכולים לחפש איך לצייר. יסודות הציור. אמנות נוזלית. צבעי מים. ציורי שמן. מה שתרצו! ליוטיוב יש את זה כנראה. אם סרטון אחד מבאס, מצאו אחר. יש המון לבחירה.

 

הטבע והעולם סביב

זה אולי קצת מיושן אבל הטבע והעולם שמסביב יכולים להוות את ההשראה הבסיסית ליצירת אומנות. כל שעליכם הוא להצטייד בציוד אומנות, כמו ציוד לציור או פיסול, ולצאת אל הטבע. בחרו משהו, התבוננו בו והציבו עיפרון או צבע על הנייר.

 

ערכות ליצירת אומנות של ארטלי

חברת ארטלי מספקת לכם ערכות ליצירת אומנות שמגיעות עם הנחיות קלות להבנה, עם כל הציוד הנדרש לצייר וליצור משהו מתוך הלב שלכם. באתר של ארטלי אומנות בקלות, תוכלו למצוא ערכות לצביעה לפי אזורים ממוספרים בערכות שונות שמספקות לכם כלים שונים, שילוו אתכם ביצירת אומנות ללא שום ניסיון וידע טכני.

 

תפסיקו להשוות את עצמכם והתחילו לצייר

הצעד הראשון לניצול הכישרון האמנותי החבוי שלכם הוא בדיקת מציאות קטנה. אל תכוונו להיות לאונרדו דה וינצ'י או להשוות את עצמכם לעוד צייר מפורסם לא פחות, ואפילו לא לחבר. עד כמה שכולנו נשמח ליצור יצירות מופת כאלה, להשוות את עצמכם לאמן או אדם כלשהו היא חסרת תועלת.

אומנות היא סובייקטיבית. אתם עדיין יכולים ליהנות מאוד עם אמנות, גם אם לעולם לא תמכרו יצירה או תזכו בתווית "אמן". זה תחביב נהדר, דרך להירגע ומשהו שמאפשר לכם פשוט ליהנות מלהיות יצירתי. אם תתחילו בלהשוות את העבודה שלכם למישהו שהקדיש לה עשרות שנים, תמצאו רק אכזבה.

יצירת אמנות

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו