מהו קידום אתרים אורגני? וכיצד הוא שונה מקידום ממומן

אחרי שנים רבות שבהן האינטרנט הפך להיות חלק אינטגרלי מהחיים שלנו, כל בעלי העסקים הבינו שבלי אתר לעסק הם פשוט לא יוכלו להצליח. העובדה הזו יצרה הצפה של הרשת באתרים רבים, מה שמקשה על האתר שלכם לבלוט מעל כולם. הדרך שבה אפשר לדאוג שזה יקרה היא באמצעות קידום אתרים אורגני.

 

קידום אתרים

קידום אתרים נועד לגרום לאתר שלכם לא להיעלם בתוך כל האתרים שנותנים שירות דומה. https://www.vamos-media.co.il היא חברה שעוסקת בקידום אתרים, ואחרי שתקראו את מה שיש לנו לומר לכם ותחפשו חברה לקידום אורגני היא המקום הנכון לפנות אליו. בינתיים, נתחיל בהסבר קצר על שתי שיטות הקידום שקיימות כיום בעולם קידום האתרים.

קידום אתרים

קידום ממומן

הדרך הפשוטה ביותר לקדם את האתר שלכם היא באמצעות תשלום לחברת גוגל. התשלום הזה עובד בדיוק כמו הפרסום המסורתי, רק שכאן שטח הפרסום הוא פשוט מנוע החיפוש של גוגל. לא משנה איך האתר שלכם נראה, תמורת מספיק כסף גוגל כבר תדאג להביא את הלקוחות אליו. השיטה הזו טובה אולי בטווח הקצר, אולם בטווח הארוך יש שיטה אחרת שכדאי לכם להכיר.

 

קידום אורגני

קידום אורגני, כפי שניתן להבין מהשם שלו עובד בצורה שונה. הקידום הזה מתבסס על אלגוריתם הדירוג של גוגל. כפי שכל אחד מאיתנו שם לב, תוצאות החיפוש בגוגל לא מדורגות בצורה אקראית, ובדרך כלל האתרים הטובים יותר הם אלו שיופיעו במקום גבוה יותר ברשימת תוצאות החיפוש. אם חשבתם שאתר טוב זה משהו שלא קשור אליכם, תחשבו שוב.

בקידום אורגני אנחנו עוקבים בצורה מדויקת אחרי הדרישות של גוגל, ובונים את האתר שלנו בהתאם לאותן דרישות. זה מה שיאפשר לנו לאחר זמן מה להגיע למקום גבוה יותר בתוצאות החיפוש, כאשר המילים יהיו קשורות לשירות שניתן באתר שלנו. הדרך שבה הקידום הזה נעשה היא שיפור מהירות הגלישה באתר, הטמעה של תכני מדיה יחד עם מילות מפתח הקשורות לתחום העיסוק שלנו.

קידום אורגני

ליווי מקצועי

כפי שהבנתם, קידום אורגני הוא תהליך מורכב. בניגוד לקידום ממומן שבו אתם פשוט צריכים ליצור קשר עם חברת גוגל, בקידום ממומן העבודה מורכבת הרבה יותר והיא כוללת למעשה עיצוב מחדש של האתר שלכם. זו הסיבה שהיינו ממליצים לכם לקבל ליווי מקצועי מחברה מנוסה, שתוכל לגרום לאתר שלכם להגיע למקום שבו הייתם רוצים לראות אותו.

 

לסיכום

קידום אתרים אורגני הוא קידום אתרים שבו אנחנו בונים את האתר שלנו בהתאם לדרישות של חברת גוגל. בנייה כזו תעזור לנו להגיע למקום גבוה יותר ברשימת תוצאות החיפוש וכל זה בלי לשלם שקל אחד לגוגל עצמה. הדרך לעשות את זה היא פשוט להטמיע באתר שלנו את מילות המפתח הנכונות, לדאוג שמהירות הגלישה בו תהיה גבוהה, ולהעלות את רמת האבטחה של המידע באתר.

מהו קידום אתרים אורגני וכיצד הוא שונה מקידום ממומן

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו