מה הן הטכנולוגיות החדשות בהדברה?

הקיץ בישראל מביא איתו הרבה דברים טובים, אך יחד איתם אנחנו לא יכולים להתעלם מהכמות הרבה של של מזיקים ומכרסמים שעלולים להגיע אלינו הבייתה. אם גם אתם סובלים מעכברים, טרמיטים או פלישה של חרקים מסוימים, הדרך הכי טובה להילחם בזה היא באמצעות הדברה מקצועית. הדברה יכולה להתבצע במספר שיטות, בהן גם שיטות טכנולוגיות. כאן נספר עליהן.

 

הדברה מקצועית

כדי שהבית שלכם באמת יהיה נקי ממזיקים, הדברה מקצועית היא לא משהו שאתם יכולים לוותר עליו. כיום, בעולם ההדברה יש שתי שיטות מרכזיות, אחת מהן מסורתית ואחת חדשה. לכל אחת מה יש כמובן את היתרונות שלה, וכדי שתוכלו לבחור בעצמכם הדברה, אגרנט ארנון הדברות כאן כדי לספר לכם על כל מה שחדש בעולם הדברת המזיקים.

הדברה מקצועית

הדברה קלאסית

הדרך הראשונה שבה ניתן להדביר מזיקים היא באמצעות חומרים כימיים. החומרים הללו יפוזרו בכל מקום שממנו המזיקים הללו נכנסים, ומהר מאוד הם ייעלמו מהנוף שלכם. ההדברה הזו רלוונטית לא רק בבית אלא גם בתחום החקלאי, או כדי למנוע הצטברות של מזיקים במחסן שלכם. ביצוע של הדברה כזו חייב להיעשות תוך הקפדה מלאה על כללי הבטיחות לאור הסכנה הרבה שיש בחומרים.

לפני שאתם מבצעים הדברה כזו עליכם להסביר היטב למדביר מי המזיקים שבהם אתם רוצים להילחם, וכמובן לנסות לזהות מה המקום שממנו הם נכנסים. במקרה הצורך מדביר מקצועי יוכל לעזור לכם במשימה הזו, אולם חשוב לזכור שהדברה יעילה יכולה להתבצע רק אם יודעים את שני הדברים הללו. כך ניתן להתאים חומרי הדברה מתאימים לאותם מזיקים שהגיעו אליכם לבית.

 

הדברה ירוקה

אחת השיטות החדישות ביותר בעולם ההדברה היא הדברה ירוקה. כאמור, הדברה קלאסית נעשית בעזרת רעלים כימיים. למרות היעילות הרבה של הדברה כזו במלחמה עם מזיקים, עלולות להיות לה השפעות בעייתיות על הסביבה, מה גם שהיא עלולה להזיק לחיות המחמד שלכם ולמנוע מכם לשוב הבייתה מיד בתום ההדברה. זו בדיוק הסיבה שכדאי לכם להכיר את האופציה של הדברה ירוקה.

ההדברה הזו נעשית בעזרת חומרים טבעיים, ומיד בסיומה תוכלו לחזור לביתכם. החומרים הללו אמנם אמורים להשמיד את המזיקים שנמצאים אצלכם, אך לאור העובדה שמדובר על חומרים טבעיים הם אינם מסוכנים לבני אדם או לחיות שלכם. החומרים הללו גם יגרמו לאותם מכרסמים להפסיק לראות בבית שלכם יעד אטרקטיבי, אך כל זה יעשה מבלי לפגוע בסביבה.

 

לסיכום

עולם ההדברה עבר שינוי משמעותי בשנים האחרונות. למרות היעילות הרבה שיש לחומרי הדבר הכימיים, כיום אנחנו יותר ויותר מודעים לנזק שהם גורמים לסביבה, ואף לסכנות שבהן אותם חומרים מעמידים אותנו ואת חיות המחמד שלנו. זו בדיוק הסיבה שכדאי לכם להכיר את האופציה של הדברה ירוקה. ההדברה הזו נעשית בעזרת חומרים טבעיים בלבד, והיעילות שלה לא נופלת מהדברה רגילה.

הדברה

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו