מה כדאי ללמוד היום?

אם אתה שוקלים קריירה בתחום הפיננסים כיועצי השקעות או משכנתאות, סוכני נדל"ן או סוכני ביטוח אלמנטרי או פנסיוני, אולי אתם תוהים: מה נכנס לתוכנית הלימודים ומה היא תחזית העבודה עבורי לאחר שאסיים את הלימודים? האם זה התחום שיניב לי את ההכנסה שאני מעוניין בה? כיום הסטטיסטיקה מראה שתחום הפיננסים צומח במהירות, ואנשי הכספים נהנים ממשכורות גבוהות למדי. קורסים כמו בנקאות השקעות, יסודות ביטוח, הון פרטי וניהול נכסים, יגדלו ב-5% בעשר השנים הבאות. זה מהיר יותר מהממוצע של כל משרה אחרת בשוק העבודה. כיום תואר אוניברסיטאי הוא כבר לא הדרך היחידה להתקבל למקום עבודה נחשק, תואר מקוון במכללת אורין שפלטר יחבר אתכם עם הזדמנויות עבודה יוצאות דופן וביטחון תעסוקתי.

OS_Orin-Shpalter_logoShakuf_black

 

למה ללמוד פיננסים במקום מגמות עסקים אחרות?

למה ללמוד קורס ייעוץ פנסיוני, למשל, ולא ראיית חשבון? מכיוון שליועץ ביטוח פנסיוני יש כל כך הרבה פונקציות שונות, לעתים קרובות ניתן לקחת את התחום ולפתח אותו לכיוונים שונים במהלך הקריירה. עם משרות של משווק פנסיוני, אתם יכולים לפתח לעצמכם קריירה עצמאית בבנייה וניהול תיקי לקוחות או כיועץ או כמשווק תחת בנקים, חברות וסוכנויות ביטוח.

בעת בחירתכם מקצוע לחיים, אתם צריכים לבחור תחום שיש לו קצב צמיחה גבוה ויכולות לפיתוח אישי ומקצועי. אתם רוצים להשקיע את כל המאמצים שלכם, הכסף והזמן בלימוד תחום בו תוכלו להשקיע את עצמכם במשך השנים, לצמוח מבחינה קרייריסטית וכמובן להיות מסופקים מבחינה כלכלית, שתאפר שלכם להשיג את היעדים שלכם. יועץ ומשווק פנסיוני שכיר מנוסה יכול להגיע לרווחים של עד עשרים אלף שקלים בחודש, ואליו עבור יועץ עצמאי השמיים הם הגבול.

כיתה מעוצבת

 

איך בוחרים את מוסד הלימודים הטוב ביותר?

הוראה פיננסית דורשת הכנות מקיפות ביותר עבור הבחינות של הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. בענף זה, אתם עשויים לעבוד עבור בנק גדול או חברת ביטוח. אתם יכולים לייעץ ללקוחות לגבי הקמה ותחזוקה של תיקי ההשקעות שלהם כעצמאיים, לשם כך אתם חייבים להחזיק ברישיון יועץ/משווק פנסיוני, אשר תוכלו לקבל לאחר סיום לימודי ייעוץ פנסיוני, ההתמחות ומעבר כל בחינות היסוד ובחינות הגמר של הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. לאחר סיום קורס יועץ/משווק פנסיוני תקבלו רישיון אחד שתקף עבור שלוש נישות שונות בתחום הפנסיוני- תוכלו לבחור האם אתם מעוניינים לעבוד כיועצים פנסיוניים, סוכני ביטוח פנסיוניים או משווקים פנסיוניים. בכל עת תוכלו לעבור בין סוגי הרישיונות, מה שמאפשר לכם לנסות את עצמכם בשלושת התחומים. רק במכללת אורין שפלטר תוכלו להיות בטוחים כי תעברו את כל הבחינות בהצלחה יתרה ותעשו את הצעד הראשון לעבר עמידות פיננסית. אורין שפלטר יעניקו לכם את כל הכלים המקצועיים והידע הנחוץ כדי שתהפכו לעובדים איכותיים בתחום ותשמרו על רמה מקצועית גבוהה לאורך כל הדרך.

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו