מתנות ממותגות לעובדים – שילוב בין מיתוג לשימושיות

בתור בעלי עסקים וחברות, אתם בוודאי יודעים שהעובדים שלכם מצפים לקבל מכם מתנות בכל מיני מועדים שונים – החל מחגים כמו ראש השנה או פסח, ועד מועדים בינלאומיים כמו יום האהבה או ראש השנה

האזרחית.

כן, כל מועד כזה הוא סיבה למסיבה, ואין ספק שמתנות ממותגות לעובדים צריכות להיות חלק מהחגיגות גם בעסק שלכם.

לצד מתנות שאין בהן כל צורך לשום עובד, קיימות גם מתנות ממותגות לעובדים ששומרות על השילוב המושלם בין מיתוג לבין שימושיות. בואו נראה כמה מהדוגמאות האלו, כדי לפתוח לכם את הראש לכיוונים חדשים

לקראת החג הבא.

 

מתנות ממותגות לעובדים צריכות להיות בעלות ערך

כבר ממזמן מוצו כל המתנות שאין להן שום ערך ואין לעובדים שום יכולת להשתמש בהן באמת. מתנות שכאלו היו מוצאות את דרכן אל פח האשפה מהר מאוד אחרי הרמת הכוסית, וכך נוצרה בעבר נוסחה עגומה במיוחד בין הוצאת כספים עבור קניית המתנה לבין המהירות שבה היא הושלכה לאשפה.

היום כבר הדבר הזה עובד בצורה אחרת לגמרי, שכן מתנות ממותגות שומרות על ערך ומאפשרות לעובדים להשתמש בהן באמת. אז על אילו מתנות אנחנו מדברים כאן בעצם?

 

מתנות ממותגות לעובדים שהן גם ממותגות וגם שימושיות

אז איך מפצחים את נוסחת המיתוג לצד השימושיות? פשוט מאוד – חושבים טוב לפני הרכישה. אתם עומדים לקנות כאן מתנות ממותגות לעובדים בכמות של כמה מאות יחידות, ובהתאם להשקיע כספים בהיקף הולם. לכן, כדאי להשקיע מחשבה ולהבין – האם העובדים אכן יוכלו לעשות שימוש במתנה שאנחנו עומדים לתת להם? או שאנחנו סתם סוגרים פה פינה?

הנה כמה דוגמאות למתנות ממותגות לעובדים שיכולות לעבוד: מתנות כמו בקבוקים שומרי חום וקור יחד עם מיתוג החברה, מעילים וסופטשלים עם מיתוג החברה שישמרו על העובדים בימים הקרים, ציוד אלכוהול וקפה עם מיתוג החברה שישמש את העובדים בשעות הפנאי שלהם, מוצרים רלוונטים לעונת החורף או הקיץ עם מיתוג החברה ועוד.

 

בואו לא נשכח מהציוד הטכנולוגי – הוא חלק מכריע בעניין

היום מתנות ממותגות לעובדים לא חייבות להיות שימושיות רק לחיים הפרטיים של העובדים, להיפך – אתם בהחלט יכולים להעניק להם מתנות שישמשו אותם גם במקום העבודה. הענקת קייס למחשב נייד עם מיתוג החברה, למשל, יכולה להיות מצוינת גם עבורכם וגם העובדים. באופן הזה, הם יכולים להניע את המחשב הנייד שלהם ממקום למקום בלי מאמץ, ואתם מבטיחים שהוא יישמר מכל משמר גם מחוץ לשעות העבודה.

גם מתנות כמו תיקי גב ממותגים, תיקי כושר, אביזרים טכנולוגים כמו אוזניות או רמקולים ועוד הן מתנות מצוינות, וישמרו את העובדים שלכם מרוצים מאוד.

 

זה הזמן לרכוש מתנות ממותגות לעובדים

עם כל הטיפים האלו, אתם מוכנים לצאת לדרך ולרכוש מתנות ממותגות לעובדים בחברה שלכם. הקפידו לרכוש אותן במקום איכותי ומקצועי, ותוכלו להנות מכל העולמות במקביל.

מארזים

 

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו

עֵסֶק
עסקים
יתרונות של אוטומציה עסקית

לא מעט עסקים נדרשים להתאים את עצמם ולהפוך יעילים ותחרותיים יותר. אוטומציה עסקית, המשלבת טכנולוגיות חדשניות, הפכה לכלי מפתח המאפשר לעסקים לייעל תהליכים, לצמצם עלויות

לכתבה »
הכוח של שירותי מחשוב לעסקים
טכנולוגיה
הכוח של שירותי מחשוב לעסקים

בעידן הדיגיטלי של היום, עסקים מכל הגדלים מסתמכים במידה רבה על טכנולוגיה כדי לייעל את התפעול, לשפר את הפרודוקטיביות ולהישאר תחרותיים בתעשיות שלהם. היבט אחד

לכתבה »