נעלי צעד ראשון לתינוק – האם מומלץ ללכת איתן גם בבית?

לאירועים מיוחדים, מזג אוויר קר וטיולים בחוץ, סביר להניח שתרצי לרכוש נעליים לתינוק שלך.

הנה המדריך למציאת נעלי הליכה מתאימות לתינוק שלך בזמן הנכון.

 

מתי צריך לנעול נעלי צעד ראשון לתינוק?

הילד שלך יזדקק שתקני לו נעלי צעד ראשון לתינוק ברגע שהוא יתחיל ללכת כדי להגן על כפות רגליו מפני זכוכיות שבורות וחפצים או חומרים בעייתיים אחרים שנמצאים על הקרקע, וכדי למנוע פציעות, לדוגמה אם אנשים "גדולים" ידרכו על בהונותיו הזעירות. במקרים אחרים, עדיף עבור הילד ללכת יחף במידת האפשר, כדי לתת לרגליו לנשום, להתמתח ולצמוח.

לפני שהוא יכול ללכת, באמת צריך רק גרביים או מגפיים כדי לחמם את רגלי התינוק. עם זאת, אין שום דבר רע בקניית זוג נעלי תינוקות בכל גיל, כל עוד הילד לא ילבש אותם לאורך זמן כאשר הוא עדיין צעיר מאוד.

 

מהן נעלי הצעד הראשון הטובות ביותר לתינוק?

אם התינוק שלך לומד ללכת, עדיף שילך יחף במידת האפשר: פעולה זו מסייעת בבניית קשתות ובחיזוק הקרסוליים. אך שני קריטריונים חשובים בחיפוש אחר נעלי הצעד הראשון האידיאליות הם הגמישות והחומר. נעלי התינוק צריכות להיות גמישות (אתה אמור להיות מסוגל להרגיש את בהונות התינוק שלך דרכן) ועשויות מחומר נושם (עור או בד – לא פלסטיק).

 

כיצד לבחור את נעלי הצעד הראשון האידיאליות לתינוק?

כאשר אתה מחפש נעלי הליכה לתינוקות, המשך לחפש כמה קריטריונים נוספים:

  1. סוליות גמישות שמונעות החלקה. אתה אמור להיות מסוגל לכופף את הבוהן של הנעל בכ-40 מעלות בקלות. חפש נעל עם יציבה טובה כדי לעזור להשאיר את התינוק על הרגליים. סוליות עור או גומי לא מגולגלות, במיוחד כאלו עם חריצים או בליטות, ימנעו ממנו להחליק ככל שהוא יהיה מיומן יותר בהליכה – והן גם לא יהיו כבדות מדי שיקשו להרים את הרגליים.
  2. ריפוד. נעלי הליכה לתינוקות צריכות להציע תמיכה יציבה אך להיות מרופדות על גב העקב ומסביב לקרסוליים כדי למזער את השפשוף, ועל החלק התחתון בתוך הנעל כדי לאפשר נוחות.
  3. סגירות מאובטחות במיוחד. בין אם הן מהודקות עם שרוכים או סקוטשים, וודא שנעלי ההליכה לתינוק שלך נסגרות בקלות על רגלו, אך לא בקלות רבה מדי שגורמת לכך שהסגירה משתחררת מעצמה, במיוחד ברגע שהילד מתחיל ללכת. במילים אחרות, בלי נעליים פתוחות שרק מכניסים אליהן את הרגל.

 

כיצד אמנע מהילד להוריד את הנעל?

תינוקות ידועים לשמצה בבעיטת נעליים – ותינוקות מבוגרים יותר עשויים לנסות להוריד אותם לבד. כמה טיפים לשמירה על הנעליים על רגלי התינוק:

  1. וודא שהן מתאימות
  2. קנה נעליים המותאמות לכף הרגל של התינוק
  3. נסה למצוא נעליים שהילד שלך אוהב, כך פחות ירצה להוריד אותן.

 

בחירת נעל

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו

כסף מזויף
פיננסים
3 שיטות לזהות כסף מזויף

לאחרונה אנו עדים לעלייה ניכרת במספר השטרות המזויפים שנמסרים לבעלי עסקים שונים ברחבי הארץ. תרחיש זה גרם לנו לבדוק את הנושא מקרוב, כדי שנוכל להציג

לכתבה »
איך לבחור מכללה ללימודים
לימודים
איך לבחור מכללה ללימודים?

במיוחד בכניסה להייטק – קורס מקצועי יכול להיות מקפצת ענק שתעיף את הקריירה שלכם באוויר. עם זאת, אם לא תבחרו את המכללה הנכונה, אתם עלולים למצוא את

לכתבה »
עֵסֶק
עסקים
יתרונות של אוטומציה עסקית

לא מעט עסקים נדרשים להתאים את עצמם ולהפוך יעילים ותחרותיים יותר. אוטומציה עסקית, המשלבת טכנולוגיות חדשניות, הפכה לכלי מפתח המאפשר לעסקים לייעל תהליכים, לצמצם עלויות

לכתבה »